Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 44220000-8 Столярні вироби (двері МДФ)
Очікувана вартість
160 400,00 UAH
UA-2021-07-22-001416-b 96e4d87ae9ff448098fae4b27085f836
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черкас Наталія Сергіївна

+380612253611 N.CHERKAS@ZOE.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00130926
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14
Контактна особа: Черкас Наталія Сергіївна
+380612253611
N.CHERKAS@ZOE.COM.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2021 10:08
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2021 14:00
Очікувана вартість: 160 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 802,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Код ДК 021:2015 – 44221200-7 Двері
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 шт.
Код ДК 021:2015 – 44220000-8 Столярні вироби (двері МДФ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69096, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Каховська,3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару *Якщо суб'єкт господарювання є платником ПДВ: За умови реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору, «Покупець» здійснює розрахунок за кожну замовлену партію товару/поставлений товар протягом 30 (тридцяти) банківських днів після підписання «Покупцем» видаткової накладної (акту приймання-передачі товару) «Постачальника» на поставку товару. *Якщо суб'єкт господарювання не є платником ПДВ: «Покупець» здійснює розрахунок за кожну замовлену партію товару/поставлений товар протягом 30 (тридцяти) банківських днів після підписання «Покупцем» видаткової накладної (акту приймання-передачі товару) «Постачальника» на поставку товару. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення
Дата подання: 26 липня 2021 09:45
Дата відповіді: 27 липня 2021 09:48
Чи передбачен закупівлею монтаж?
Відповідь: Монтаж не передбачається.
Уточнення
Дата подання: 26 липня 2021 14:37
Дата відповіді: 27 липня 2021 09:49
Шановний Замовнику! Чи розглядаєте Ви можливість закупівлі аналогів іншого виробника не гіршого по якісних характеристиках?
Відповідь: Закупівля аналогів іншого виробника не є можливою.
Уточнення
Дата подання: 27 липня 2021 09:00
Дата відповіді: 28 липня 2021 08:34
Добрий день! Для точного розрахунку ціни просимо надати розміри коробок (регульованих разом з додатковими елементами) по 1,2,3,4 позиції Додатку 1!?
Відповідь: Розмір регульованих коробок з додатковими елементами по позиціям 1,2,3,4 складає з урахуванням інтервалу товщини стіни 120-140мм. . В Додаток 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі будуть внесені зміни.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій