Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання проектно-вишукувальних робіт «Нове будівництво внутрішньоквартального проїзду з виконанням водовідведення та благоустрою між житловими будинками по вул. Калнишевського, 20 та вул. Дорошенка, 3 в Хортицькому районі в м.Запоріжжя» (71242000-6 — Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2021-07-22-000989-b 0b9809fa3ce84177bbde23111d0bb279
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Бочін

+380612788191 serhii.bochin@zp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Хортицькому району
Код ЄДРПОУ: 37573712
Місцезнаходження: 69123, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, б-р Будівельників, 19
Контактна особа: Сергій Бочін
+380612788191
serhii.bochin@zp.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2021 09:42
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2021 07:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2021 00:00
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання проектно-вишукувальних робіт «Нове будівництво внутрішньоквартального проїзду з виконанням водовідведення та благоустрою між житловими будинками по вул. Калнишевського, 20 та вул. Дорошенка, 3 в Хортицькому районі в м.Запоріжжя» (71242000-6 — Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69124, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, Хортицький район, між житловими будинками вул.Калнишевського,20 та вул.Дорошенка,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 71242000-6 — Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється в національній валюті України (гривнях) в межах бюджетних призначень шляхом безготівкового перерахування коштів на рахунок Виконавця протягом 10(десяти) банківських днів після надходження сум фінансування на рахунок Замовника, на підставі підписаного уповноваженими представниками обох сторін акту приймання-передачі виконаних робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОГОДА-ІНВЕСТ" 299 995,01
UAH з ПДВ
299 995,01
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2021 17:15
Електронний підпис
30 липня 2021 17:15
Статут.pdf
30 липня 2021 17:15
Сертифікат Пастушок.pdf
30 липня 2021 17:15
Протокол.pdf
30 липня 2021 17:15
Проєкт договору.pdf.p7s
30 липня 2021 17:15
Проєкт договору.pdf
30 липня 2021 17:15
Кошторис 4.pdf.p7s
30 липня 2021 17:15
Кошторис 4.pdf
30 липня 2021 17:15
Кошторис 3.pdf.p7s
30 липня 2021 17:15
Кошторис 3.pdf
30 липня 2021 17:15
Кошторис 2.pdf.p7s
30 липня 2021 17:15
Кошторис 2.pdf
30 липня 2021 17:15
Кошторис 1.pdf.p7s
30 липня 2021 17:15
Кошторис 1.pdf
30 липня 2021 17:15
Інф про учасника.pdf.p7s
30 липня 2021 17:15
Інф про учасника.pdf
30 липня 2021 17:15
Додаток 3.pdf
30 липня 2021 17:15
Договірна ціна.pdf.p7s
30 липня 2021 17:15
Договірна ціна.pdf
30 липня 2021 17:15
Гарантійний лист.pdf.p7s
30 липня 2021 17:15
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОГОДА-ІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОГОДА-ІНВЕСТ"
#37442834
Переможець 299 995,01
UAH з ПДВ
03 серпня 2021 10:38

Документи

03 серпня 2021 10:38
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2021 10:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОГОДА-ІНВЕСТ"
#37442834
299 995,01
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 серпня 2021 10:38
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 08:25
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2021 10:31
ДУ №1 від 28.09.2021.pdf зміни до договору
28 вересня 2021 10:30
Електронний підпис укладений
10 серпня 2021 11:11
Договір №94 від 10.08.2021.pdf укладений
10 серпня 2021 11:11

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
24 грудня 2021 11:53
299 995,01 UAH UA778201720344281023100078416
РА ЗМР по Хортицькому району
UA093006140000026006500044449
ТОВ "ДОГОДА-ІНВЕСТ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 №114-IX (зі змінами) Сторони погодили продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт за Договором № 94 від 10.08.2021 року
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 299 995,01
UAH