Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ЩЕБІНЬ ФРАКЦІЇ0,63*2
Очікувана вартість
218 820,00 UAH
UA-2021-07-21-009779-b c0ca6747ef0d42ba8f852c816b65b0e0
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Дедещенко

+380964070228 viddilblagoustrou@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вовчанський відділ благоустрою міста
Код ЄДРПОУ: 26451071
Місцезнаходження: 62503, Україна , Харківська обл., м. Вовчанськ, вул. Короленка, 24
Контактна особа: Юрій Дедещенко
+380964070228
viddilblagoustrou@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 липня 2021 17:49
Оскарження наміру укласти договір: 01 серпня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
420 тонни
ЩЕБІНЬ ФРАКЦІЇ0,63*2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62500, Україна, Харківська область, Вовчанск, Короленка 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем поетапно протягом 60 календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару, на підставі належного оформлених первинних документів (видаткової накладної, товарно-транспортної накладної, акту приймання-передачі Товару тощо). Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

21 липня 2021 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2021 17:46
протокол щебень.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТ ГРАНІТ"
#42103168
Переможець 218 820,00
UAH з ПДВ
21 липня 2021 17:49

Документи

21 липня 2021 17:49
Електронний підпис
21 липня 2021 17:49
протокол щебень.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2021 17:49

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТ ГРАНІТ"
#42103168
218 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 липня 2021 17:49
Електронний підпис
21 липня 2021 17:49
протокол щебень.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 серпня 2021 09:47
доп щебень.pdf укладений
27 серпня 2021 09:44
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2021 14:10
доп 2 щебень.pdf зміни до договору
05 серпня 2021 14:09
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2021 13:42
доп согл щебень.pdf зміни до договору
04 серпня 2021 13:41
Електронний підпис укладений
03 серпня 2021 07:55
щебень.pdf укладений
03 серпня 2021 07:54

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
12 серпня 2021 10:58
72 940,00 UAH UA388201720344250005000053522
Відділ благоустрою
UA983348510000000026002127985
ТОВ "АТЛАНТ ГРАНIТ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1-03
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1-03
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 серпня 2021 — 26 серпня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: зменшення або відсутність бюджетних асигнувань, скорочення видатків та кошторисних призначень, відсутність затвердженого паспорта бюджетних програм, перерозподіл бюджетних коштів/субвенцій, у тому числі заміна визначеного об'єкта робіт через обмежене фінансування.