Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з приймання та пересилання поштових переказів
Очікувана вартість
103 500,00 UAH
UA-2021-07-21-009714-b ● cd8670b787f942579bc1b68e615646d0
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області |
Код ЄДРПОУ: | 04348289 |
Місцезнаходження: | 12403, Україна , Житомирська обл., с. Глибочиця, вул. Михайла Грушевського, 2 |
Контактна особа: |
Катерина Кручок +380412406009 406009@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 липня 2021 17:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 липня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 103 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 517,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги
Місцезнаходження замовника: 12403, вул. М.Грушевського, буд. 2, с.Глибочиця, Житомирського району, Житомирської області. Код ЄДРПОУ: 04348289. Категорія замовника – пункт 1 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2. Вид закупівлі: абзац 4 пункт 5 частина 2 стаття 4 Закону України «Про публічні закупівлі». На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082, надаємо зазначену інформацію у вигляді доданого файлу ("Інформація відповідно до Порядку") в розділі документація/документи.
Під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Допускається подання Учасником документів, складених/перекладених російською мовою, а саме: -інструкції з використання російською мовою, якщо це не суперечить чинному законодавству і відповідає матеріалам реєстраційного досьє; -документи, що підтверджують реєстрацію товару в країні виробника; -сертифікати, гарантійні листи виробника; -рекламні проспекти, аналітичні статті тощо. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з роботами (послугами, товарами), що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування
Розгорнути
Згорнути
Під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Допускається подання Учасником документів, складених/перекладених російською мовою, а саме: -інструкції з використання російською мовою, якщо це не суперечить чинному законодавству і відповідає матеріалам реєстраційного досьє; -документи, що підтверджують реєстрацію товару в країні виробника; -сертифікати, гарантійні листи виробника; -рекламні проспекти, аналітичні статті тощо. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з роботами (послугами, товарами), що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з приймання та пересилання поштових переказів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12403, Україна, Житомирська область, територія населених пунктів Глибочицької сільської ради, відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 64114000-8 — Послуги поштових відділень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Умови оплати (порядок розрахунків): оплата за послуги проводиться Замовником шляхом перерахування грошових коштів Виконавцю одночасно із перерахуванням сум переказів згідно ф.103-1. Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%) | Пiсляоплата | 1 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 липня 2021 17:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 липня 2021 17:36 |
Оголошення спрощеної закупівлі.doc | |
21 липня 2021 17:36 |
Інформація відповідно до Порядку.docx | |
21 липня 2021 17:36 |
Додаток 1.doc | |
21 липня 2021 17:36 |
Додаток 2.doc | |
21 липня 2021 17:36 |
Додаток 3.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АТ "Укрпошта" в особі житомирської дирекції #22046132 |
Переможець |
103 500,00
UAH з ПДВ
|
30 липня 2021 13:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 12:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 14:24
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 14:23
|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2021 18:01
|
Підписаний договір.pdf | укладений |
10 серпня 2021 18:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додатковою угодою внесені зміни до договору в частині взяття Замовником зобов'язання в межах суми бюджетного призначення, встановленого кошторисом, а саме в сумі 91380,00 гривень. Вищезазначена причина внесення змін у відповідності до статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" вибрана Замовником з технічних міркувань у зв'язку з відсутністю технічної можливості вказання реальної причини внесення змін до договору |
Номер договору про закупівлю: | 594/220 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |