Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з приймання та пересилання поштових переказів
Очікувана вартість
103 500,00 UAH
UA-2021-07-21-009714-b cd8670b787f942579bc1b68e615646d0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Кручок

+380412406009 406009@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 04348289
Місцезнаходження: 12403, Україна , Житомирська обл., с. Глибочиця, вул. Михайла Грушевського, 2
Контактна особа: Катерина Кручок
+380412406009
406009@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 липня 2021 17:35
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2021 00:00
Очікувана вартість: 103 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 517,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


Місцезнаходження замовника: 12403, вул. М.Грушевського, буд. 2, с.Глибочиця, Житомирського району, Житомирської області. Код ЄДРПОУ: 04348289. Категорія замовника – пункт 1 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2. Вид закупівлі: абзац 4 пункт 5 частина 2 стаття 4 Закону України «Про публічні закупівлі». На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082, надаємо зазначену інформацію у вигляді доданого файлу ("Інформація відповідно до Порядку") в розділі документація/документи.
Під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Допускається подання Учасником документів, складених/перекладених російською мовою, а саме: -інструкції з використання російською мовою, якщо це не суперечить чинному законодавству і відповідає матеріалам реєстраційного досьє; -документи, що підтверджують реєстрацію товару в країні виробника; -сертифікати, гарантійні листи виробника; -рекламні проспекти, аналітичні статті тощо. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з роботами (послугами, товарами), що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з приймання та пересилання поштових переказів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12403, Україна, Житомирська область, територія населених пунктів Глибочицької сільської ради, відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 64114000-8 — Послуги поштових відділень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Умови оплати (порядок розрахунків): оплата за послуги проводиться Замовником шляхом перерахування грошових коштів Виконавцю одночасно із перерахуванням сум переказів згідно ф.103-1. Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%) Пiсляоплата 1 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 липня 2021 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2021 17:36
Оголошення спрощеної закупівлі.doc
21 липня 2021 17:36
Інформація відповідно до Порядку.docx
21 липня 2021 17:36
Додаток 1.doc
21 липня 2021 17:36
Додаток 2.doc
21 липня 2021 17:36
Додаток 3.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
АТ "Укрпошта" в особі житомирської дирекції 103 500,00
UAH з ПДВ
103 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 липня 2021 15:13
Електронний підпис
27 липня 2021 15:13
Електронний підпис
27 липня 2021 14:52
Скан статут.pdf
27 липня 2021 14:52
Скан наказ.pdf
27 липня 2021 14:52
Скан дод 3.pdf
27 липня 2021 14:52
Скан дод 2.pdf
27 липня 2021 14:52
Скан дод 1.pdf
27 липня 2021 14:52
скан догов аналог..pdf
27 липня 2021 14:52
Скан довіреність.pdf
27 липня 2021 14:52
скан виписка.pdf
27 липня 2021 14:52
Скан акт вик робіт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АТ "Укрпошта" в особі житомирської дирекції

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ "Укрпошта" в особі житомирської дирекції
#22046132
Переможець 103 500,00
UAH з ПДВ
30 липня 2021 13:31

Документи

30 липня 2021 13:31
Електронний підпис
30 липня 2021 13:30
Протокол №120.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2021 13:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АТ "Укрпошта" в особі житомирської дирекції
#22046132
103 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 липня 2021 13:31
Електронний підпис
30 липня 2021 13:30
Протокол №120.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 12:58
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 14:24
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 14:23
Електронний підпис укладений
10 серпня 2021 18:01
Підписаний договір.pdf укладений
10 серпня 2021 18:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додатковою угодою внесені зміни до договору в частині взяття Замовником зобов'язання в межах суми бюджетного призначення, встановленого кошторисом, а саме в сумі 91380,00 гривень. Вищезазначена причина внесення змін у відповідності до статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" вибрана Замовником з технічних міркувань у зв'язку з відсутністю технічної можливості вказання реальної причини внесення змін до договору
Номер договору про закупівлю: 594/220
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 91 380,00
UAH