Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Видалення сухостійних (аварійних) дерев на умовах співфінансування 90%/10%, ОСББ "Висотка 23", розташованого на вулиці Набережна Енергетиків, 23 у м.Южноукраїнськ Миколаївської області
Очікувана вартість
20 096,08 UAH
UA-2021-07-21-004780-b 475a0c72302b405caefe00bbf2b0a965
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Васильєва

+380513655637 irina.vasilyeva716@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 липня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Южноукраїнської міської ради
Код ЄДРПОУ: 44342464
Місцезнаходження: 55001, Україна , Миколаївська обл., місто Южноукраїнськ, вул.Дружби Народів, будинок 23, кабінет 93аб
Контактна особа: Ірина Васильєва
+380513655637
irina.vasilyeva716@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77210000-5: Лісозаготівельні послуги


Згідно дефектного акту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Видалення сухостійних (аварійних) дерев
на умовах співфінансування 90%/10%, ОСББ "Висотка 23", розташованого на вулиці Набережна Енергетиків, 23 у м.Южноукраїнськ Миколаївської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55001, Україна, Миколаївська область, м.Южноукраїнськ, вул. Набережна Енергетиків, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 липня 2021  —  24 грудня 2021
ДК 021:2015: 77210000-5 — Лісозаготівельні послуги

Тендерна документація

21 липня 2021 13:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА"
#30055111
Переможець 20 096,08
UAH з ПДВ
21 липня 2021 13:12

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 серпня 2021 12:37
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2021 12:36
ДУ №1.PDF зміни до договору
28 серпня 2021 12:35
Електронний підпис укладений
21 липня 2021 13:20
Договірна ціна.PDF укладений
21 липня 2021 13:20
Дефектний акт.PDF укладений
21 липня 2021 13:20
Договір №12-07-21.PDF укладений
21 липня 2021 13:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: №12-07/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 липня 2021 — 24 грудня 2021
Сума оплати за договором: 17 568,02
UAH (в тому числі ПДВ 2 928,00 UAH)