Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд по об’єкту «Реконструкція об'єктів інфраструктури наземного електротранспорту по просп. Московському від вул. Академіка Павлова до будинку №181»
Очікувана вартість
139 520,40 UAH
UA-2021-07-21-003309-c a7b79bde5f7b4a79849450437ea683a6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шуст Юлія

380674272255 ulikon66@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34468231
Місцезнаходження: 61200, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Конституції 7
Контактна особа: Шуст Юлія
380674272255
ulikon66@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 липня 2021 14:59
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2021 08:00
Очікувана вартість: 139 520,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 697,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Здійснення технічного нагляду по об'єкту;
Місцезнаходження замовника: майдан Конституції 7, місто Харків, Харківська область, Україна, 61200;
Категорія замовника: орган місцевого самоврядування;
Вид закупівлі: роботи;
мова закупівлі: українська;
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічний нагляд по об’єкту «Реконструкція об'єктів інфраструктури наземного електротранспорту по просп. Московському від вул. Академіка Павлова до будинку №181»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61068, Україна, Харківська область, Харків, по просп. Московському від вул. Академіка Павлова до будинку №181
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється пропорційно фактично виконаному обсягу будівельних робіт на протязі 60 календарних днів згідно акту виконаних робіт. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2021 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ШУЛЬДЯКОВ ІЛЛЯ СЕРГІЙОВИЧ" 122 222,89
UAH з ПДВ
122 222,89
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2021 18:13
Електронний підпис
29 липня 2021 18:09
Розрахунок вартості.pdf
29 липня 2021 18:09
Відомості з ЄДР.pdf
29 липня 2021 18:09
Виписка з ЄДР.pdf
29 липня 2021 18:09
DovidkaМВС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ШУЛЬДЯКОВ ІЛЛЯ СЕРГІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ШУЛЬДЯКОВ ІЛЛЯ СЕРГІЙОВИЧ"
#3244705292
Переможець 122 222,89
UAH з ПДВ
04 серпня 2021 16:12

Документи

04 серпня 2021 16:11
Електронний підпис
04 серпня 2021 16:10
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 серпня 2021 16:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ШУЛЬДЯКОВ ІЛЛЯ СЕРГІЙОВИЧ"
#3244705292
122 222,89
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 серпня 2021 16:11
Електронний підпис
04 серпня 2021 16:10
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 квітня 2024 15:25
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2023 16:33
сканирование0010.pdf зміни до договору
04 січня 2023 16:14
Електронний підпис укладений
16 серпня 2021 09:38
сканирование.pdf укладений
16 серпня 2021 09:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: ІС3821
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 серпня 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 120 096,74
UAH