Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (Встановлення натяжних стель, монтаж профілів алюмінієвих, монтаж вставок маскуючих, монтаж кріплень під світильники)
Очікувана вартість
170 000,00 UAH
UA-2021-07-21-002800-c 4e384fc7927642b1b8b866371dc14fca
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оробінський Ігор Сергійович

380577252488 ruo20@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Київського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146274
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Чернишевська, 26
Контактна особа: Оробінський Ігор Сергійович
380577252488
ruo20@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 липня 2021 14:12
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2021 00:00
Початок аукціону: 04 серпня 2021 14:42
Очікувана вартість: 170 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). У випадку, якщо підписантом не є керівник банку-гаранта (директор/голова правління банку-гаранта тощо), то повноваження особи, яка підписала банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа банка-гаранта (доручення, тощо). Учасник, під час подання пропозиції, одночасно надає забезпечення пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог Замовника з отримання грошових коштів від банка-гаранта по забезпеченню пропозиції, наданому Учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом Учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. У разі наявності посилання у тексті банківської гарантії на умови Договору між банком-гарантом та Учасником закупівлі, надання у складі пропозиції відповідного договору є обов’язковим. Розмір забезпечення пропозиції: 2 000,00 грн (Дві тисячі гривень 00 коп) Строк дії забезпечення пропозиції – протягом строку дії пропозиції. Основні вимоги до банківської гарантії: банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Гарантія не може бути відкликана банком гарантом. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь Замовника (до відповідного бюджету) протягом 5-ти (п’яти) банківських днів з дати отримання банком-гарантом першої письмової вимоги від Замовника (бенефіціара) сплатити бенефіціару суму забезпечення пропозиції, при виникненні обставин, зазначених у пункті 10.1. Інформації, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, повне найменування Учасника (принципала) - юридичної особи, (для фізичної особи - прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), місцезнаходження (місце проживання) Учасника, та його код згідно з ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків). Банківська гарантія також має містити: - назву документа: «Гарантія»/«Банківська гарантія»/«Електронна банківська гарантія»/«Гарантія»/«Гарантія забезпечення пропозиції»; - номер, місце складання, дату видачі; - суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; - найменування Замовника (бенефіціара) його місцезнаходження, код згідно з ЄДРПОУ; - дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії; - найменування та адресу банку-гаранта. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене Учасником у банку гарантії на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання у складі пропозиції електронним документом, виданим банком-гарантом, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням пропозиції, та/або надане Учасником забезпечення пропозиції не відповідає умовам, що визначені Замовником, така пропозиція відхиляється Замовником. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Перерахування коштів здійснюється на рахунок Управління освіти адміністрації Київського району Харківської міської ради: р/р UA418201720355169008000037133; отримувач - Управління освіти адміністрації Київського району Харківської міської ради; код отримувача (ЄДРПОУ) – 02146274; банк отримувача - ДКСУ м. Київ, МФО 820172; 10.1. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: - відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення натяжних стель, монтаж профілів алюмінієвих, монтаж вставок маскуючих, монтаж кріплень під світильники
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61002, Україна, Харківська область, Харків, вул. Свободи, 19/21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування - місцевий бюджет. Замовник здійснює платежі протягом 100 (ста) календарних днів з моменту підписання Сторонами актів прийому-здачі виконаних робіт форми КБ-2 в та Довідок про вартість виконаних робіт і витрат форми КБ-3, за наявності фінансування, але не пізніше 31 грудня 2021 року Пiсляоплата 100 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). У випадку, якщо підписантом не є керівник банку-гаранта (директор/голова правління банку-гаранта тощо), то повноваження особи, яка підписала банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа банка-гаранта (доручення, тощо). Учасник, під час подання пропозиції, одночасно надає забезпечення пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог Замовника з отримання грошових коштів від банка-гаранта по забезпеченню пропозиції, наданому Учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом Учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. У разі наявності посилання у тексті банківської гарантії на умови Договору між банком-гарантом та Учасником закупівлі, надання у складі пропозиції відповідного договору є обов’язковим. Розмір забезпечення пропозиції: 2 000,00 грн (Дві тисячі гривень 00 коп) Строк дії забезпечення пропозиції – протягом строку дії пропозиції. Основні вимоги до банківської гарантії: банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Гарантія не може бути відкликана банком гарантом. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь Замовника (до відповідного бюджету) протягом 5-ти (п’яти) банківських днів з дати отримання банком-гарантом першої письмової вимоги від Замовника (бенефіціара) сплатити бенефіціару суму забезпечення пропозиції, при виникненні обставин, зазначених у пункті 10.1. Інформації, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, повне найменування Учасника (принципала) - юридичної особи, (для фізичної особи - прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), місцезнаходження (місце проживання) Учасника, та його код згідно з ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків). Банківська гарантія також має містити: - назву документа: «Гарантія»/«Банківська гарантія»/«Електронна банківська гарантія»/«Гарантія»/«Гарантія забезпечення пропозиції»; - номер, місце складання, дату видачі; - суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; - найменування Замовника (бенефіціара) його місцезнаходження, код згідно з ЄДРПОУ; - дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії; - найменування та адресу банку-гаранта. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене Учасником у банку гарантії на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання у складі пропозиції електронним документом, виданим банком-гарантом, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням пропозиції, та/або надане Учасником забезпечення пропозиції не відповідає умовам, що визначені Замовником, така пропозиція відхиляється Замовником. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Перерахування коштів здійснюється на рахунок Управління освіти адміністрації Київського району Харківської міської ради: р/р UA418201720355169008000037133; отримувач - Управління освіти адміністрації Київського району Харківської міської ради; код отримувача (ЄДРПОУ) – 02146274; банк отримувача - ДКСУ м. Київ, МФО 820172; 10.1. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: - відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі.

Сума забезпечення: 2000 UAH
23 липня 2021 12:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2021 12:45
Інформація (ремонт 5) нова редакція.doc
23 липня 2021 12:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2021 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2021 12:45
Інформація (ремонт 5) нова редакція.doc
21 липня 2021 14:13
Інформація (ремонт 5).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 21 липня 2021 17:25
Дата відповіді: 22 липня 2021 12:58
Доброго дня. У ДЕФЕКТНОМУ АКТІ зазначено назву " на встановлення натяжних стель, монтаж профілів алюмінієвих, монтаж вставок маскуючих, монтаж кріплень під світильники". Але в обсягах робіт "монтаж кріплень під світильники" не зазначено. Просимо уточнити фактичний обсяг робіт - чи потрібно робити монтаж кріплень під світильники чи ні. Та хто буде здійснювати монтаж самих світильників. Якщо потрібно - просимо відкорегувати файл "Інформація" у відповыдності до фактичного обсягу робіт. Також просимо уточнити щодо наявності пожежних датчиків на стелі. Якщо вони є - хто буде здійснювати їх перенесення. Дякуємо заздалегідь за надану відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Згідно з обсягом робіт в дефектному акті, до фактичного обсягу робіт входить наступне: 1) Демонтаж облицювання каркасів стель з пластика; 2) Улаштування стартової планки на шурупах; 3) Улаштування плоских поверхонь з плівки; 4) Штучне сушіння натяжної плівки стелі (при натягуванні). Монтаж кріплень під світильники проводити не треба. Дякуюмо за запитання.
Щодо монтажу світильників за монтажу кріплень під світильники
Дата подання: 22 липня 2021 14:54
Дата відповіді: 23 липня 2021 09:43
Доброго дня. Ви зазначили, що монтаж кріплень під світильники проводити не треба. Повідомляємо, що згідно з виробничим процесом спочатку робляться кріплення під світильники, натягується плівка ПВХ, улаштовується протекторне кільце на плівку, де буде розташований світильник, влаштовуються самі світильники. Якщо натягнути плівку без улаштування закладних - не буде змоги потім улаштувати світильники. Також зазначаємо, що у самій назві закупівлі є вираз "монтаж кріплень під світильники". Просимо уточнити у технічних спеціалістів, чи дійсно не потрібен монтаж закладних під світильники, самих світильників? Також просимо надати інформацію щодо наявності/ відсутності на стелі пожежних датчиків та необхідності іх перенесення, оскільки даним видом робіт займаються відповідні організації, що мають ліцензію на певний вид діяльності. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Монтаж кріплень під світильники не входить до технічного завдання оскільки світильники розташовані на стінах, а не на стелі. Дякуємо за запитання
Просимо усунути дискримінаційні вимоги
Дата подання: 22 липня 2021 15:21
Дата відповіді: 23 липня 2021 12:47
Доброго дня, шановний Замовнику! Згідно з пунктом 4 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються зокрема за принципом недискримінації учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Замовником у процедурі закупівлі UA-2021-07-21-002800-c визначено, що Аналогічним у розумінні цієї документації є договір (-ри) виконання робіт з поточного/капітального ремонту. Проте в назві закупівлі «ДК 021:2015 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (Встановлення натяжних стель, монтаж профілів алюмінієвих, монтаж вставок маскуючих, монтаж кріплень під світильники)» відсутня назва саме поточний чи капітальний ремонт. Інші Замовники при оголошенні закупівель для встановлення натяжних стель зазначають будь-які інші коди ДК, що передбачені законодавством, наприклад: ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (монтаж натяжних стель), ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи (улаштування натяжної стелі) тощо. Згідно з частиною 4 Розділу ІІ «Документи для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям» замовник вимагає від Учасника надання «сканкопії зазначеного у довідці Договору(-ів) (з усіма додатками), завірену належним чином. До копії аналогічного Договору Учасник додає копії довідок форми КБ-3 по зазначених об’єктах». Але ж оскільки інші Замовники оголошують за будь-яким кодом ДК, що не суперечить законодавству, але не мають у назві «капітальний/поточний ремонт», то і акти-приймання робіт (надання послуг), що є підтвердженням виконання робіт, можуть бути іншого зразка, окрім форми КБ-2. Саме в цьому випадку довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати КБ-3 Замовниками не вимагались. Також зазначаємо, що назва довідки КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» - стосується саме будівельних робіт. А в електронному оголошенні закупівлі UA-2021-07-21-002800-c та «Інформації про проведення спрощеної закупівлі» до цієї закупівлі зазначено вид предмету закупівлі: Послуги. Згідно з вимогами частини 2 статті 16 Закону «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Документальним підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору є або видаткова накладна (у випадку постачання товару), або акти-приймання робіт (надання послуг), підписані з обох сторін. Будь-які інші вимоги щодо надання будь-яких документів, що фактично не підтверджують досвід виконання аналогічних договорів, а мають інформативний характер, вважаємо дискримінаційними вимогами та звуженням кола учасників, що мають змогу взяти участь у закупівлі. Оскільки акти-приймання робіт (надання послуг) можуть вимагатись будь-якого зразка, відмінні від КБ-2. Довідка КБ-3 в такому випадку буде відсутня, але це не впливає на підтвердження досвіду виконання робіт. Тобто Замовником звужено коло осіб, які зможуть взяти участь у даній процедурі закупівлі: взяти участь зможуть лише ті учасники, які мають аналогічні договори саме із поточного/капітального ремонту та мають довідку визначеної форми КБ-3. Враховуючи вищевикладене, ми, маючи безліч аналогічних договорів з будівельно-монтажних робіт з улаштування натяжної стелі, монтажу натяжної стелі, не зможемо взяти участь, оскільки вони виконані за іншим кодом ДК і не мають слів «поточний/капітальний ремонт», але по суті виконуються ті ж самі роботи/послуги, що вимагаються замовником у цій закупівлі. Тож, вважаємо дані вимоги дискримінаційними. Згідно з частиною 4 Розділу І «Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до чинного законодавства» учасник повинен надати сканкопію ліцензії (з усіма додатками) Учасника та/або субпідрядної організації на право займатися відповідною господарською діяльністю щодо робіт, зазначених у Додатку 1, якщо отримання такого документу передбачене чинним законодавством України, завірена належним чином. Зазначаємо, що згідно з частиною 9 статті 7 «Перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню»: ліцензуванню підлягає будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності". Влаштування натяжної стелі не належить до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, тож ліцензуванню не підлягає. Проте замовник не зазначив, в який спосіб надається інформація стосовно ненадання ліцензії (довідка в довільній формі, підтверджуючі документі з відповідного органу, можна не надавати взагалі документи щодо ліцензії, якщо не підлягає ліцензуванню тощо). Тож вважаємо за доцільне, щоб замовник зазначив саме форму документа, що необхідно надати учаснику у випадку неліцензування діяльності. Оскільки Учасник повинен діяти згідно з вимогами «ІНФОРМАЦІЇ про проведення спрощеної закупівлі». Згідно з частиною 4 статті 22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Тож, враховуючи вищевикладене, просимо Замовника внести до «Інформації» наступні зміни та доповнення: 1) розширити перелік договорів, які будуть вважатися аналогічними; 2) прибрати вимогу надання саме довідки КБ-3; 3) уточнити інформацію яким способом надавати інформацію щодо неліцензування. Дякуємо заздалегідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! На Ваші вимоги 1 та 3 (стосовно аналогічних договорів та підтвердження інформації щодо неліцензування), Замовником було внесено зміни в документацію, яка розміщена в новій редакції.

Стосовно вимоги 2 (надання довідки КВ-3) повідомляємо наступне.

Згідно з абзацом 2 частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» , замовник має право зазначити в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі будь-яку інформацію, яку вважає за доцільне.

Форми акта КВ-2в і довідки КВ-3 наведені в додатках Т та У до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Мінрегіонального розвитку, будівництва та ЖКГ від 05.07.13 р. № 293 (далі – ДСТУ 1-1:2013). Акт заповнюється в розрізі виконаних робіт і здійснених витрат. Тобто це докладний документ, який дозволяє замовникові перевірити, на виконання яких саме робіт і в якій кількості витрачені кошти. Довідка – менш об'ємний документ, у ньому наводиться розшифровка вартості підрядних робіт у розрізі об'єктів і пускових комплексів. Довідка складається наростаючим підсумком, тобто тут наводиться вартість виконаних робіт і витрати за весь період будівництва. Додаток ДСТУ 1-1:2013 є обов'язковим при визначенні вартості будівництва об'єктів, які споруджуються за рахунок (п. 1.2 ДСТУ 1-1:2013): бюджетних коштів; коштів державних або комунальних підприємств, установ та організацій; кредитів, наданих під гарантії держави. Відповідно підрядники, які отримують оплату з названих джерел, зобов'язані оформляти акт і довідку встановлених форм.

Перевірка можливості учасника виконувати договори та складати відповідну документацію, на думку Замовника, не є дискримінаційною вимогою та ніяким чином не звужує коло учасників, які мають досвід виконання аналогічних договорів.
Просимо уточнити
Дата подання: 26 липня 2021 11:21
Дата відповіді: 26 липня 2021 13:24
Доброго дня, шановний замовнику! Для якісного складання кошторису просимо уточнити деякі питання стосовно приміщення, де планується влаштувати натяжну стелю, а саме: розміри приміщення (довжина, ширина), кількість кутів в приміщенні, кількість труб, вентиляцій у стелі, колір полотна, що необхідно встановити, поверхня матова/глянцева, вставка необхідна чи ні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Розміри приміщення: 20,5*11 м. Кількість кутів - 4. Кількість труб, вентиляцій у стелі - немає. Колір полотна, поверхня матова/глянцева - не має значення. Вставка не потрібна.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 серпня 2021 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТІОР" 144 500,00
UAH з ПДВ
144 500,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛТІСТ" 170 000,00
UAH з ПДВ
170 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

03 серпня 2021 20:02
Електронний підпис
03 серпня 2021 19:23
Електронний підпис
03 серпня 2021 18:12
Електронний підпис
03 серпня 2021 18:12
+32) ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ_1.pdf
03 серпня 2021 17:56
Електронний підпис
03 серпня 2021 17:38
Електронний підпис
03 серпня 2021 17:38
Електронний підпис
03 серпня 2021 17:36
Електронний підпис
03 серпня 2021 17:36
Електронний підпис
03 серпня 2021 16:53
Електронний підпис
03 серпня 2021 16:25
Електронний підпис
03 серпня 2021 16:24
+26) Копія опису.pdf.p7s
03 серпня 2021 16:24
+25) Копія Статуту.pdf.p7s
03 серпня 2021 16:24
+24) Протокол 4.pdf.p7s
03 серпня 2021 16:24
+23) Протокол 1.pdf.p7s
03 серпня 2021 16:24
+22) Наказ 1-К.pdf.p7s
03 серпня 2021 16:24
+14) Наказ Ільїн.pdf.p7s
03 серпня 2021 16:24
+12) Наказ Руденко.pdf.p7s
03 серпня 2021 16:24
+10) Наказ Сафонова.pdf.p7s
03 серпня 2021 16:24
+8) Наказ Кущенко.pdf.p7s
02 серпня 2021 17:09
Електронний підпис
02 серпня 2021 17:08
+8) Наказ Кущенко.pdf
02 серпня 2021 17:08
+26) Копія опису.pdf
02 серпня 2021 17:08
+25) Копія Статуту.pdf
02 серпня 2021 17:08
+24) Протокол 4.pdf
02 серпня 2021 17:08
+23) Протокол 1.pdf
02 серпня 2021 17:08
+22) Наказ 1-К.pdf
02 серпня 2021 17:08
+14) Наказ Ільїн.pdf
02 серпня 2021 17:08
+12) Наказ Руденко.pdf
02 серпня 2021 17:08
+10) Наказ Сафонова.pdf
02 серпня 2021 17:08
+32) ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

03 серпня 2021 17:27
Електронний підпис
03 серпня 2021 17:26
4. Штатное_Солтист.pdf
03 серпня 2021 17:26
Nakaz.zip
03 серпня 2021 17:26
7 Протокол зборів_001.pdf
03 серпня 2021 17:26
5. обладнання.pdf
03 серпня 2021 17:26
205734_Г_2786_2 000.zip
03 серпня 2021 17:26
6 Наказ Илющ.pdf
03 серпня 2021 17:26
2. КБ-3.pdf
03 серпня 2021 17:26
1. договір кегичівськ.pdf
03 серпня 2021 17:26
9. довідки.pdf
03 серпня 2021 17:26
3. Накази кадри.pdf
03 серпня 2021 17:26
Bank_licenzia.zip
03 серпня 2021 17:26
8 Статут.pdf
03 серпня 2021 17:26
Dovirenist_Nazarenko.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТІОР"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "СОЛТІСТ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТІОР"
#44039676
Переможець 144 500,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2021 11:49

Документи

05 серпня 2021 11:48
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2021 11:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТІОР"
#44039676
144 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 серпня 2021 11:48
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 17 серпня 2021 14:48
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відсутність подальшої потреби у закупівлі
Документи:
17 серпня 2021 14:46
Електронний підпис
17 серпня 2021 14:42
протокол 109 Алтиор.pdf