Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

поточний ремонт приміщень ЖДНЗ № 45
Очікувана вартість
159 500,00 UAH
UA-2021-07-21-002623-a 718123ff13194d418ad397d20d585988
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зоріна Аліна Сергіївна

+380962060376 alina_zor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирський дошкільний навчальний заклад №45
Код ЄДРПОУ: 20426468
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, вулиця Трипільська, будинок 14-А
Контактна особа: Зоріна Аліна Сергіївна
+380962060376
alina_zor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 липня 2021 17:53
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2021 00:00
Очікувана вартість: 159 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 797,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Інформація про технічні, кількісні та якісні характеристики до предмета закупівлі зазначено у додатку 1 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
поточний ремонт приміщень ЖДНЗ № 45
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Трипільська 14-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3 та Акту приймання-передачі виконаних робіт за формою № КБ-2В підписаними уповноваженими представниками Сторін в межах вартості договору. Оплата за виконані послуги здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника, протягом 30 календарних днів. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 липня 2021 17:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2021 17:54
проект договору.docx
21 липня 2021 17:54
додаток 1_технічне завдання_ дефектний акт.pdf
21 липня 2021 17:54
оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Овсійчук Ярослав Володимирович 144 000,00
UAH з ПДВ
144 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 серпня 2021 22:46
Електронний підпис
02 серпня 2021 22:28
Технічне завдання.pdf
02 серпня 2021 22:28
Проект договору.pdf
02 серпня 2021 22:28
Паспорт_код.pdf
02 серпня 2021 22:28
ДСТУ ISO.pdf
02 серпня 2021 22:28
Договір оренди.pdf
02 серпня 2021 22:28
Довідка ФОП.pdf
02 серпня 2021 22:28
Довідка статут.pdf
02 серпня 2021 22:28
Довідка права підпису.pdf
02 серпня 2021 22:28
Довідка МТБ.pdf
02 серпня 2021 22:28
довідка ліцензії.pdf
02 серпня 2021 22:28
Довідка договори.pdf
02 серпня 2021 22:28
Довідка довкілля.pdf
02 серпня 2021 22:28
Відгук186_19.pdf
02 серпня 2021 22:28
Витяг_Виписка.pdf
02 серпня 2021 22:28
Акт обстеження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Овсійчук Ярослав Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Овсійчук Ярослав Володимирович
#3075709030
Рішення скасоване 144 000,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2021 16:10
ФОП Овсійчук Ярослав Володимирович
#3075709030
Відхилено 144 000,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2021 16:17

Документи

05 серпня 2021 17:41
Електронний підпис

Документи

19 серпня 2021 16:17
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій