Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко жирністю не менше 2,5 % фасоване (л)
Очікувана вартість
98 000,00 UAH
UA-2021-07-21-001170-a 1679bc977af446bc9eb923b7b8572ce7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бучацька Олена Миколаївна

+380672850245 elenabuchatskaya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ БУДИНОК ДИТИНИ № 1" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КНП "МСБД № 1" ОМР)
Код ЄДРПОУ: 05497241
Місцезнаходження: 65038, Україна , Одеська обл., місто Одеса, Провулок Монастирський, 3
Контактна особа: Бучацька Олена Миколаївна
+380672850245
elenabuchatskaya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 липня 2021 12:47
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2021 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2021 15:00
Очікувана вартість: 98 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 490,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 літр
Молоко жирністю не менше 2,5 % фасоване (л)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65038, Україна, Одеська область, місто Одеса, Провулок Монастирський, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15511000-3 — Молоко

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Всі поставлені товари повинні відповідати вимогам Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР, нормативно-технологічній документації, встановленим санітарно-гігієнічним нормам, нормам стандартизації і сертифікації та супроводжуватись відповідними документами, що підтверджують їх якість та придатність до використання. Період уточнення інформації про закупівлю 27.07.2021 року 11.00; Перелік критеріїв оцінки із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. Мова пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати); розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати) не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в 0,5 відсотка або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі - 490,00 гривень. Оплата здійснюється "Замовником" за замовлений товар згідно накладної або видаткової накладної (ст. 49 ч.1 БКУ від 08.07.2010 року 2456-Y1) з відтермінуванням платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок. Покупець зобов’язується сплатити за Товар згідно накладної або видаткової накладної, наданими для оплати, на протязі 15-ти банківських днів після поставки Товару. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 липня 2021 12:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2021 12:47
Оголошення_спрощена_молоко_21.07.2021 року.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2021 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ПРОВІАНТ СЕРВІС 96 000,00
UAH з ПДВ
96 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2021 13:42
Електронний підпис
05 серпня 2021 13:39
20. МТБ підтвердження.pdf
05 серпня 2021 13:39
20. Довідка МТБ.pdf
05 серпня 2021 13:39
13. Витяг ПДВ пояснення.pdf
05 серпня 2021 13:39
10. Загальні відомості.pdf
05 серпня 2021 13:39
8. Статут та опис.pdf
05 серпня 2021 13:39
6. 11. Проект молоко.pdf
05 серпня 2021 13:39
3. 17 лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ПРОВІАНТ СЕРВІС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ПРОВІАНТ СЕРВІС
#43179154
Переможець 96 000,00
UAH з ПДВ
09 серпня 2021 19:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2021 19:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ПРОВІАНТ СЕРВІС
#43179154
96 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 08:22
Електронний підпис укладений
13 серпня 2021 17:06
Договір _ 48 від 11.08.2021 року_Молоко.pdf укладений
13 серпня 2021 17:00

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
23 листопада 2021 12:10
4 320,00 UAH UA198201720344330002000051421
КНП "МСБД № 1" ОМР
UA053071230000026007010726556
ПП "ПРОВIАНТ СЕРВIС"
Оплачений
23 листопада 2021 12:10
13 737,60 UAH UA198201720344330002000051421
КНП "МСБД № 1" ОМР
UA053071230000026007010726556
ПП "ПРОВIАНТ СЕРВIС"
Оплачений
22 грудня 2021 12:19
19 483,20 UAH UA198201720344330002000051421
КНП "МСБД № 1" ОМР
UA053071230000026007010726556
ПП "ПРОВIАНТ СЕРВIС"
Оплачений
24 грудня 2021 14:19
58 459,20 UAH UA198201720344330002000051421
КНП "МСБД № 1" ОМР
UA053071230000026007010726556
ПП "ПРОВIАНТ СЕРВIС"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 96 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 16 000,00 UAH)