Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт майдану Незалежності, площі Свободи та вулиці Шевченка (до перехрестя вул. Я. Кондри) в м. Борщів Тернопільської області» код - 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Очікувана вартість
19 233 903,80 UAH
UA-2021-07-21-001034-a ● 0dbfeae94ee34a389ea886cb47cd3607
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Борщівський комунальник" Борщівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44044801 |
Місцезнаходження: | 48702, Україна , Тернопільська обл., Борщів, вул.Гніздовського, будинок 2 |
Контактна особа: |
Володимир Тучапський 380967496529 komunalnik_2021@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 липня 2021 12:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 серпня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 09 серпня 2021 11:49 |
Очікувана вартість: | 19 233 903,80 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 96 169,52 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції встановлені в пунктах 2 і 3 розділу 3 Тендерної документації за формою, визначеною розділом 5 додатку 1 до Тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 96169.51 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
«Капітальний ремонт майдану Незалежності, площі Свободи та вулиці Шевченка (до перехрестя вул. Я. Кондри) в м. Борщів Тернопільської області» код - 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом оплати за фактично виконані роботи, згідно з рахунками, шляхом перерахування відповідної суми на поточний рахунок ВИКОНАВЦЯ згідно з актами виконаних робіт. До рахунку (рахунків) додаються акти виконаних робіт. Платежі за цим договором здійснюються шляхом зарахування грошових коштів у національній валюті України на поточний рахунок ВИКОНАВЦЯ у безготівковому порядку платіжними дорученнями протягом 60-ти банківських днів з дня підписання Сторонами акту (актів) виконаних робіт, за наявності бюджетних коштів на рахунку ЗАМОВНИКА, з можливістю відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій. | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 липня 2021 12:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 липня 2021 12:10 |
Додаток 3.doc | |
21 липня 2021 12:10 |
Додаток 2.doc | |
21 липня 2021 12:10 |
Тендерна документація.docx | |
21 липня 2021 12:10 |
Додаток 1.docx | |
21 липня 2021 12:10 |
Дефектний акт.rtf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінація Учасників
Дата подання: 25 липня 2021 22:09
Дата відповіді: 27 липня 2021 14:10
Доброго дня! Детально ознайомившись з тендерною документацією та додатками до неї можна зробити висновок, що деякі їхні положення є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ та такими, що порушують чинне законодавство України в сфері здійснення публічних закупівель.
1. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації Учасники в складі своїх тендерних пропозиціях повинні надати «посвідчення (виданий на директора та виконроба, інформація про яких зазначена в довідці, що вимагається згідно пп. 2.1. цього пункту) видані в 2021 році про проходження навчання зі знань законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки та нормативно-правових актів з охорони праці, а саме: НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.76-15, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 40.01-1.21-98, НПАОП 0.00-7.14-17, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 45.2-7.02-90, НПАОП 28.52-1.31-13, НПАОП 0.00-1.83-18, НПАОП 41.0-1.01-79 та протокол/витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, за яким видано посвідчення».
Вимога щодо надання Учасником посвідчення та протокол про проходження навчання з охорони праці, гігієни праці, домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки та нормативно-правових актів з охорони праці видані в 2021 році є дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників та позбавляє можливості інших учасників, які наприклад мають посвідчення виданих в минули роках, а не саме 2021 року.
Закон України «Про публічні закупівлі» та інші нормативно-правові акти жодним чином не зобов’язують Учасника мати посвідчення та протокол про проходження навчання з охорони праці, гігієни праці, домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки та нормативно-правових актів з охорони праці видані в 2021 році.
Замовник також ніяким чином не обґрунтовує необхідність наявності в Учасника посвідчення та протоколу виданих 2021 році. Більше того, Замовник ставить в нерівне становище потенційних учасників процедури закупівлі, надаючи перевагу тим, які з певних причин мають посвідчення та протокол, які видані саме 2021 році та унеможливлює участь в торгах для учасників, які мають посвідчення та протокол виданих в минули роках.
Така вимога порушує усі принципи здійснення публічних закупівель, а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та / або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація Учасників, а також права та законні інтереси Учасників, пов'язані з їхньою участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації в цій частині усунувши дану вимогу.
2. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації Учасники в складі своїх тендерних пропозиціях повинні надати:
1) чинний сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю», який підтверджує систему управління якістю стосовно: будівництва житлових і нежитлових будівель; знесення; підготовчих робіт на будівельному майданчику; електромонтажних робіт; монтажу водопровідних мереж, системи опалення та кондиціонування; інших будівельно-монтажних робіт; штукатурних робіт; покриття підлоги й облицювання стін; малярних робіт та скління; неспецалізованої оптової торгівлі; діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах; будівництва доріг і автострад; діяльність у сфері архітектури;
2) чинний сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування», який підтверджує систему екологічного менеджменту стосовно: будівництва житлових і нежитлових будівель; знесення; підготовчих робіт на будівельному майданчику; електромонтажних робіт; монтажу водопровідних мереж, системи опалення та кондиціонування; інших будівельно-монтажних робіт; штукатурних робіт; покриття підлоги й облицювання стін; малярних робіт та скління; неспецалізованої оптової торгівлі; діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах; будівництва доріг і автострад; діяльність у сфері архітектури;
3) чинний сертифікат ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування», який підтверджує систему управління якістю стосовно: будівництва житлових і нежитлових будівель; знесення; підготовчих робіт на будівельному майданчику; електромонтажних робіт; монтажу водопровідних мереж, системи опалення та кондиціонування; інших будівельно-монтажних робіт; штукатурних робіт; покриття підлоги й облицювання стін; малярних робіт та скління; неспецалізованої оптової торгівлі; діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах; будівництва доріг і автострад; діяльність у сфері архітектури.
Вимоги вказаних стандартів ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018 та діючого законодавства не конкретизують необхідність щодо зазначення вказаного Замовником переліку КВЕД із визначенням видів господарської діяльності для суб’єктів господарювання, тобто вимога Замовником конкретного переліку КВЕД є дискримінацією учасників, грубим порушення їхніх прав та чинного законодавство України в сфері здійснення публічних закупівель в цілому та приводить до думки про можливі корупційні дії.
З цього приводу є задовільне Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 11323-р/пк-пз від 24.05.2021.
Також зазначаємо, що сертифікат ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці» не має жодного відношення до даної закупівлі і жодним чином не впливає на кваліфікаційні критерії предмета закупівлі.
З цього приводу є задовільне Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4063-р/пк-пз від 03.03.2021.
Відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 29 грудня 2017р. №500 «Про скасування національних нормативних документів» з 01.01.2018 року скасовані стандарти державної системи сертифікації. Наказом від 26.01.2018 року №93 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України втратив чинність «Перелік продукції, що підлягає обов`язковій сертифікації в Україні». Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Апеляційний адміністративний суд у справі № 826/15639/17 дійшов до такої позиції «тендерна документація може містити вимоги щодо наявності певних сертифікаційних документів в якості кваліфікаційного критерію. Однак відсутність таких документів у складів тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх не є обов`язковим для певної продукції, не може мати наслідком відхилення її замовником. Відтак, як зазначив суд першої інстанції, відсутні підстави стверджувати, що ненадання учасником у складі тендерної пропозиції копії сертифікату відповідності, отримання якого не є обов`язковим, є порушенням умов Тендерної документації». Вимога цих сертифікатів є дискримінаційною і створює неправомірну перевагу одних учасників над іншими, є умовою недобросовісної конкуренції.
Замовник також ніяким чином не обґрунтовує необхідність наявності в вказаних вище сертифікатів ISO. Більше того, Замовник ставить в нерівне становище потенційних учасників процедури закупівлі, надаючи перевагу тим, які з певних причин мають такі сертифікати ISO та унеможливлює участь в торгах для учасників, які їх не мають
Така вимога порушує усі принципи здійснення публічних закупівель, а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та / або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація Учасників, а також права та законні інтереси Учасників, пов'язані з їхньою участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації в цій частині усунувши дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Керуючись ст. 5, 22, 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо відповідь на це звернення, щодо:
І. Питання 1.
Відповідно до п. 1 р. 3 Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно розділу 1 Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Згідно п. 5 р. 3 Тендерної документації Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Пунктом 2 розділу 1 додатку 1 до Тендерної документації встановлено, що учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційному критерію – Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Так за пп. 2.2. п. 2 р. 1 додатку 1 до Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати посвідчення (виданий на директора та виконроба, інформація про яких зазначена в довідці, що вимагається згідно пп. 2.1. цього пункту) видані в 2021 році про проходження навчання зі знань законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки та нормативно-правових актів з охорони праці, а саме: НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.76-15, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 40.01-1.21-98, НПАОП 0.00-7.14-17, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 45.2-7.02-90, НПАОП 28.52-1.31-13, НПАОП 0.00-1.83-18, НПАОП 41.0-1.01-79.
За умовами Процедури закупівлі, в т.ч. за умовами проекту договору, роботи за предметом закупівлі повинні бути здійснені в період серпень 2021 – листопад 2022 року.
Відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Оскільки умовами закупівлі встановлено такий конкретний період виконання робіт та з метою наявності відповідних знань законодавчих актів з охорони праці в цей період без необхідності повторного навчання, у строки передбачені Законом України «Про охорону праці» Замовником встановлено згадану вимогу пп. 2.2. п. 2 р. 1 додатку 1 до Тендерної документації, за якою посвідчення повинні бути видані в 2021 році, тобто працівники повинні пройти відповідне навчання в 2021 році.
Варто зазначити, що ця вимога жодним чином не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників, в т.ч. жодним чином не порушує принципи здійснення закупівель, що встановлені ст. 5 Закону. Учасник не обмежений в можливості здійснити таке навчання в 2021 році.
Таким чином відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації.
ІІ. Питання 1.
Відповідно до п. 1 р. 3 Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Згідно п. 4-6 р. 4 додатку 1 до Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- Чинний сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю», який підтверджує систему управління якістю стосовно: будівництва житлових і нежитлових будівель; знесення; підготовчих робіт на будівельному майданчику; електромонтажних робіт; монтажу водопровідних мереж, системи опалення та кондиціонування; інших будівельно-монтажних робіт; штукатурних робіт; покриття підлоги й облицювання стін; малярних робіт та скління; неспецалізованої оптової торгівлі; діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічногоконсультування в цих сферах; будівництва доріг і автострад; діяльність у сфері архітектури.
- Чинний сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування», який підтверджує систему екологічного менеджменту стосовно: будівництва житлових і нежитлових будівель; знесення; підготовчих робіт на будівельному майданчику; електромонтажних робіт; монтажу водопровідних мереж, системи опалення та кондиціонування; інших будівельно-монтажних робіт; штукатурних робіт; покриття підлоги й облицювання стін; малярних робіт та скління; неспецалізованої оптової торгівлі; діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічногоконсультування в цих сферах; будівництва доріг і автострад; діяльність у сфері архітектури.
- Чинний сертифікат ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування», який підтверджує систему управління якістю стосовно: будівництва житлових і нежитлових будівель; знесення; підготовчих робіт на будівельному майданчику; електромонтажних робіт; монтажу водопровідних мереж, системи опалення та кондиціонування; інших будівельно-монтажних робіт; штукатурних робіт; покриття підлоги й облицювання стін; малярних робіт та скління; неспецалізованої оптової торгівлі; діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічногоконсультування в цих сферах; будівництва доріг і автострад; діяльність у сфері архітектури.
Пунктом 6 розділу 3 Тендерної документації встановлено, що вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
За додатком 2 до Тендерної документації обсяг робіт за предметом закупівлі визначені в дефектному акті, що є невід’ємною частиною цього додатку та викладений в окремому файлі «Дефектний акт».
Зі змісту «Дефектного акту» вбачається, що предмет закупівлі передбачає виконання робіт, що відповідають роботам за КВЕДами, які повинні бути відображені в сертифікатах, що вимагаються за п. 4-6 р. 4 додатку 1 до Тендерної документації.
Вимога п. 4-6 р. 4 додатку 1 до Тендерної документації встановлена на підставі абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону. Зазначена вимога жодним чином не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників, в т.ч. жодним чином не порушує принципи здійснення закупівель, що встановлені ст. 5 Закону. В свою чергу для виконання робіт за предметом закупівлі учасник повинен здійснювати діяльність у сферах, передбачених зазначеними КВЕДами.
Таким чином відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації.
І. Питання 1.
Відповідно до п. 1 р. 3 Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно розділу 1 Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Згідно п. 5 р. 3 Тендерної документації Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Пунктом 2 розділу 1 додатку 1 до Тендерної документації встановлено, що учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційному критерію – Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Так за пп. 2.2. п. 2 р. 1 додатку 1 до Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати посвідчення (виданий на директора та виконроба, інформація про яких зазначена в довідці, що вимагається згідно пп. 2.1. цього пункту) видані в 2021 році про проходження навчання зі знань законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки та нормативно-правових актів з охорони праці, а саме: НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.76-15, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 40.01-1.21-98, НПАОП 0.00-7.14-17, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 45.2-7.02-90, НПАОП 28.52-1.31-13, НПАОП 0.00-1.83-18, НПАОП 41.0-1.01-79.
За умовами Процедури закупівлі, в т.ч. за умовами проекту договору, роботи за предметом закупівлі повинні бути здійснені в період серпень 2021 – листопад 2022 року.
Відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Оскільки умовами закупівлі встановлено такий конкретний період виконання робіт та з метою наявності відповідних знань законодавчих актів з охорони праці в цей період без необхідності повторного навчання, у строки передбачені Законом України «Про охорону праці» Замовником встановлено згадану вимогу пп. 2.2. п. 2 р. 1 додатку 1 до Тендерної документації, за якою посвідчення повинні бути видані в 2021 році, тобто працівники повинні пройти відповідне навчання в 2021 році.
Варто зазначити, що ця вимога жодним чином не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників, в т.ч. жодним чином не порушує принципи здійснення закупівель, що встановлені ст. 5 Закону. Учасник не обмежений в можливості здійснити таке навчання в 2021 році.
Таким чином відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації.
ІІ. Питання 1.
Відповідно до п. 1 р. 3 Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Згідно п. 4-6 р. 4 додатку 1 до Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- Чинний сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю», який підтверджує систему управління якістю стосовно: будівництва житлових і нежитлових будівель; знесення; підготовчих робіт на будівельному майданчику; електромонтажних робіт; монтажу водопровідних мереж, системи опалення та кондиціонування; інших будівельно-монтажних робіт; штукатурних робіт; покриття підлоги й облицювання стін; малярних робіт та скління; неспецалізованої оптової торгівлі; діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічногоконсультування в цих сферах; будівництва доріг і автострад; діяльність у сфері архітектури.
- Чинний сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування», який підтверджує систему екологічного менеджменту стосовно: будівництва житлових і нежитлових будівель; знесення; підготовчих робіт на будівельному майданчику; електромонтажних робіт; монтажу водопровідних мереж, системи опалення та кондиціонування; інших будівельно-монтажних робіт; штукатурних робіт; покриття підлоги й облицювання стін; малярних робіт та скління; неспецалізованої оптової торгівлі; діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічногоконсультування в цих сферах; будівництва доріг і автострад; діяльність у сфері архітектури.
- Чинний сертифікат ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування», який підтверджує систему управління якістю стосовно: будівництва житлових і нежитлових будівель; знесення; підготовчих робіт на будівельному майданчику; електромонтажних робіт; монтажу водопровідних мереж, системи опалення та кондиціонування; інших будівельно-монтажних робіт; штукатурних робіт; покриття підлоги й облицювання стін; малярних робіт та скління; неспецалізованої оптової торгівлі; діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічногоконсультування в цих сферах; будівництва доріг і автострад; діяльність у сфері архітектури.
Пунктом 6 розділу 3 Тендерної документації встановлено, що вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
За додатком 2 до Тендерної документації обсяг робіт за предметом закупівлі визначені в дефектному акті, що є невід’ємною частиною цього додатку та викладений в окремому файлі «Дефектний акт».
Зі змісту «Дефектного акту» вбачається, що предмет закупівлі передбачає виконання робіт, що відповідають роботам за КВЕДами, які повинні бути відображені в сертифікатах, що вимагаються за п. 4-6 р. 4 додатку 1 до Тендерної документації.
Вимога п. 4-6 р. 4 додатку 1 до Тендерної документації встановлена на підставі абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону. Зазначена вимога жодним чином не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників, в т.ч. жодним чином не порушує принципи здійснення закупівель, що встановлені ст. 5 Закону. В свою чергу для виконання робіт за предметом закупівлі учасник повинен здійснювати діяльність у сферах, передбачених зазначеними КВЕДами.
Таким чином відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 серпня 2021 12:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАНБУД" |
19 200 436,00
UAH
|
18 200 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільське управління механізації" |
18 820 756,80
UAH
|
18 820 756,80
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТ БУД ГАРАНТ" |
19 229 677,20
UAH
|
19 229 677,20
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАНБУД" #43409449 |
Відхилено |
18 200 000,00
UAH
|
11 серпня 2021 16:53
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільське управління механізації" #43144514 |
Переможець |
18 820 756,80
UAH
|
18 серпня 2021 17:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 серпня 2021 16:55
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 03 вересня 2021 16:32 |
Кінець періоду оскарження: | 14 вересня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 14 вересня 2021 00:03 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Визнати процедуру відкритих торгів такою, що не відбулася, згідно предмету «Капітальний ремонт майдану Незалежності, площі Свободи та вулиці Шевченка (до перехрестя вул. Я. Кондри) в м. Борщів Тернопільської області» код - 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника», з підстави, що передбачена згідно п.2. ч. 5 ст. 32 Закону, а саме: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. |
Документи:
03 вересня 2021 16:32
|
Електронний підпис |
03 вересня 2021 16:29
|
Протокол 52.pdf |