Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту пральні закладу дошкільної освіти № 5 Луцької міської ради на вул. Даргомижського, 5а у м. Луцьку
Очікувана вартість
185 905,00 UAH
UA-2021-07-20-007790-b ebf76c6e805749b1b767e6ae4732d036
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руслана Жовнірук

+380332783557 zruslana102@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 44186267
Вебсайт: http://lutsk.osv.org.ua/
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, вул. Шевченка, буд. 1
Контактна особа: Руслана Жовнірук
+380332783557
zruslana102@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 липня 2021 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2021 00:00
Очікувана вартість: 185 905,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 859,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Електронна банківська гарантія. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 5000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту пральні закладу дошкільної освіти № 5 Луцької міської ради на вул. Даргомижського, 5а у м. Луцьку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Даргомижського,5а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оплата по факту виконаних робіт з відстрочкою платежу до 20 календарних днів з дня підписання акту приймання передачі виконаних робіт Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Електронна банківська гарантія. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.

Сума забезпечення: 5000 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі «PDF» або «JPEG»: копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, копія договору про надання банківської гарантії, документ, виданий банком, який підтверджує грошове покриття банківської гарантії, оригінал розрахункового документу, який містить доручення платника банку здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача.
Вимоги до документу: Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
20 липня 2021 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2021 15:29
Оголошення (8).docx
20 липня 2021 15:29
додаток 5 (проект договору) (2).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІД-ТОРГ-БУД" 184 992,65
UAH з ПДВ
184 992,65
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 липня 2021 17:29
Електронний підпис
28 липня 2021 17:28
r_370_ДЦ_ЛС1_2-1-1 (1).pdf.p7s
28 липня 2021 17:28
r_370_ДЦ_ЛС1_2-1-1 (1).pdf
28 липня 2021 17:28
r_370_ДЦ_ДЦ розрах.pdf.p7s
28 липня 2021 17:28
r_370_ДЦ_ДЦ розрах.pdf
28 липня 2021 17:28
r_370_ДЦ_ДЦ поясн.pdf.p7s
28 липня 2021 17:28
r_370_ДЦ_ДЦ поясн.pdf
28 липня 2021 17:28
r_370_ДЦ_ВРЛС_2-1-1.pdf.p7s
28 липня 2021 17:28
r_370_ДЦ_ВРЛС_2-1-1.pdf
28 липня 2021 17:28
цінова пропозиція.pdf
28 липня 2021 17:28
технічні вимоги.pdf.p7s
28 липня 2021 17:28
технічні вимоги.pdf
28 липня 2021 17:28
субпідряд.pdf.p7s
28 липня 2021 17:28
субпідряд.pdf
28 липня 2021 17:28
статут.pdf
28 липня 2021 17:28
сертифікат інженера.pdf
28 липня 2021 17:28
свід пдв.pdf
28 липня 2021 17:28
протокол ОП.pdf
28 липня 2021 17:28
проект договору.pdf
28 липня 2021 17:28
про конкуренцію.pdf (1).p7s
28 липня 2021 17:28
про конкуренцію.pdf
28 липня 2021 17:28
працівники.pdf.p7s
28 липня 2021 17:28
працівники.pdf
28 липня 2021 17:28
посвідчення ОП.pdf
28 липня 2021 17:28
персональні дані.pdf
28 липня 2021 17:28
обладнання.pdf.p7s
28 липня 2021 17:28
обладнання.pdf
28 липня 2021 17:28
накладні 4.jpg
28 липня 2021 17:28
накладна 3.pdf
28 липня 2021 17:28
накладна 2.pdf
28 липня 2021 17:28
накладна 1.pdf
28 липня 2021 17:28
наказ.pdf
28 липня 2021 17:28
наказ Клямар.pdf
28 липня 2021 17:28
наказ івчук.pdf
28 липня 2021 17:28
наказ демчук.pdf
28 липня 2021 17:28
наказ гриценко.pdf
28 липня 2021 17:28
наказ Гриценко ОП.pdf
28 липня 2021 17:28
наказ гарманюк.pdf
28 липня 2021 17:28
наказ войстрик.pdf
28 липня 2021 17:28
ліцензія.pdf
28 липня 2021 17:28
лист без авансу.pdf.p7s
28 липня 2021 17:28
лист без авансу.pdf
28 липня 2021 17:28
ДЦ 5 садок.pdf
28 липня 2021 17:28
договір цпх марчук.pdf
28 липня 2021 17:28
довідка мвс.pdf
28 липня 2021 17:28
диплом Марчук.pdf
28 липня 2021 17:28
диплом Клямар.pdf
28 липня 2021 17:28
диплом Демчук.pdf
28 липня 2021 17:28
диплом Гриценко.pdf
28 липня 2021 17:28
графік.pdf.p7s
28 липня 2021 17:28
графік.pdf
28 липня 2021 17:28
Гарантія.rar
28 липня 2021 17:28
відомості.pdf (1).p7s
28 липня 2021 17:28
відомості.pdf
28 липня 2021 17:28
відгуки.pdf
28 липня 2021 17:28
виписка.pdf
28 липня 2021 17:28
аналог договори.pdf.p7s
28 липня 2021 17:28
аналог договори.pdf
28 липня 2021 17:28
акт обстеження.pdf
28 липня 2021 17:28
370 днз 5.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІД-ТОРГ-БУД"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІД-ТОРГ-БУД"
#36279786
Переможець 184 992,65
UAH з ПДВ
29 липня 2021 12:29

Документи

29 липня 2021 12:29
Електронний підпис
29 липня 2021 12:28
протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2021 12:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІД-ТОРГ-БУД"
#36279786
184 992,65
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 липня 2021 12:29
Електронний підпис
29 липня 2021 12:28
протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 14:57
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 14:57
Електронний підпис укладений
05 серпня 2021 11:41
дод до дог 31-07.PDF укладений
05 серпня 2021 11:36
дог 31-07.PDF укладений
05 серпня 2021 11:36

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
20 вересня 2021 09:43
184 992,65 UAH UA658201720344240011000150623
Департамент освіти ЛМР
UA263204780000026008924867572
ПП "Захід-торг-буд"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 184 992,65
UAH (в тому числі ПДВ 30 832,10 UAH)