Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Студентський квиток державного зразка
Очікувана вартість
79 305,00 UAH
UA-2021-07-20-005300-b 3978e2ede7834ed9abb31beb6d82bf7b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталья Марченко

+380619448985 b.plan@tsatu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТАВРІЙСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ АГРОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ДМИТРА МОТОРНОГО
Код ЄДРПОУ: 00493698
Вебсайт: http://zakupki.prom.ua
Місцезнаходження: 72312, Україна , Запорізька обл., м. Мелітополь, просп. Богдана Хмельницького, буд. 18
Контактна особа: Наталья Марченко
+380619448985
b.plan@tsatu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 липня 2021 13:33
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2021 00:00
Початок аукціону: 02 серпня 2021 11:19
Очікувана вартість: 79 305,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 396,53 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22450000-9: Друкована продукція з елементами захисту


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
933 штуки
Студентський квиток державного зразка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72312, Україна, Запорізька область, м. Мелітополь, просп. Б. Хмельницького, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22458000-5 — Друкована продукція на замовлення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 липня 2021 14:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2021 14:43
Вимоги_до_оголошення_зміни (1).docx
22 липня 2021 14:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2021 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2021 14:43
Вимоги_до_оголошення_зміни (1).docx
20 липня 2021 13:33
Вимоги_до_оголошення_(10).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

термін поставки
Дата подання: 21 липня 2021 09:32
Дата відповіді: 22 липня 2021 14:45
Доброго дня ! У Вашому оголошенні (п.5) та проєкті договору (п. 5.1.) вказано " Товар повинен бути поставлений замовнику до 27.08.2021р ". Але хочемо зазначити, що згідно порядку, що визначений Положенням про студентські (учнівські) квитки державного зразка, затвердженим наказ Міністерства освіти і науки України 25.10.13р № 1474 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 31.12.13 за №2245/24777 (із змінами та доповненнями), Товар (студентські квитки) поставляється Постачальником протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня подачі замовлення. Враховуючи вищезазначене просимо надати роз’яснення на підставі якого нормативного документу Ви ставите такий термін поставки студентських квитків або внести зміни до документації та проєкту договору. Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику. Розглянувши ваше звернення, Замовником було прийняте рішення про внесення відповідних змін до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та Вимог до предмета закупівлі. Дякуємо за звернення!
сертифікат якості
Дата подання: 22 липня 2021 15:46
Дата відповіді: 23 липня 2021 12:20
Відповідно до пункту 4.2. проекту договору Ви просите надати - сертифікат якості (відповідності). Чи можемо ми таким вважати висновок про відповідність інформаційно-виробничого комплексу? Чи необхідний інший документ? Дякую
Відповідь: Шановний потенційний учаснику. Якщо Ваш товар не підлягає обов’язковій сертифікації, ви можете надати довідку в довільній формі з посиланням на відповідне законодавство, та надати інший документ про відповідність товару. Дякуємо за звернення!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-07-20-005300-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: Київський університет імені Бориса Грінченка, Код ЄДРПОУ:02136554
термін поставки
Доброго дня !

У Вашому оголошенні (п.5) та проєкті договору (п. 5.1.) вказано " Товар повинен бути поставлений замовнику до 27.08.2021р ". Але хочемо зазначити, що згідно порядку, що визначений Положенням про студентські (учнівські) квитки державного зразка, затвердженим наказ Міністерства освіти і науки України 25.10.13р № 1474 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 31.12.13 за №2245/24777 (із змінами та доповненнями), Товар (студентські квитки) поставляється Постачальником протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня подачі замовлення.

Враховуючи вищезазначене просимо надати роз’яснення на підставі якого нормативного документу Ви ставите такий термін поставки студентських квитків або внести зміни до документації та проєкту договору.

Дякую!
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 22 липня 2021 15:01
Причина: Внесено зміни

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2021 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу 44 504,10
UAH з ПДВ
44 504,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "«Науково-виробниче підприємство «Обласний Дніпропетровський центр прикладних інформаційних технологій»" 79 305,00
UAH з ПДВ
79 305,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2021 15:22
Електронний підпис
29 липня 2021 15:22
Витяг з реєстру.pdf
29 липня 2021 10:37
Електронний підпис
29 липня 2021 10:37
Цінова пропозиція.pdf
29 липня 2021 10:37
Технічні умови.pdf
29 липня 2021 10:37
СТАТУТ ІФНТУНГ -23-44.pdf
29 липня 2021 10:37
СТАТУТ ІФНТУНГ -1-22.pdf
29 липня 2021 10:37
Проект договору.pdf
29 липня 2021 10:37
Витяг з реєстру.pdf
29 липня 2021 10:37
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

30 липня 2021 14:41
Електронний підпис
30 липня 2021 14:40
Цінова пропозиція.pdf
30 липня 2021 14:40
Уповноважені особи.pdf
30 липня 2021 14:40
Технічні вимоги.pdf
30 липня 2021 14:40
Статут ОДЦПІТ.pdf
30 липня 2021 14:40
Свідоцтво ІВС Освіта.pdf
30 липня 2021 14:40
Проект договору.pdf
30 липня 2021 14:40
Наказ на директора.PDF
30 липня 2021 14:40
Наказ ІВС ОСВІТА.pdf
30 липня 2021 14:40
Згода з договором.pdf
30 липня 2021 14:40
Довідка санкції.pdf
30 липня 2021 14:40
Довідка ЄДБО.pdf
30 липня 2021 14:40
Довідка ДПС.pdf
30 липня 2021 14:40
Довідка договори.pdf
30 липня 2021 14:40
Довідка банк.pdf
30 липня 2021 14:40
Гарантійний лист.pdf
30 липня 2021 14:40
Витяг податок.pdf
30 липня 2021 14:40
Витяг з ЄДР.pdf
30 липня 2021 14:40
Висновок Інфоресурс.pdf
30 липня 2021 14:40
Виписка з ЄДР.pdf
30 липня 2021 14:40
Аналогічний договір1.pdf
30 липня 2021 14:40
Аналогічний договір.pdf
30 липня 2021 14:40
ISO 14001.pdf
30 липня 2021 14:40
ISO 9001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу

ТОВ "«Науково-виробниче підприємство «Обласний Дніпропетровський центр прикладних інформаційних технологій»"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу
#02070855
Відхилено 44 504,10
UAH з ПДВ
03 серпня 2021 11:00
ТОВ "«Науково-виробниче підприємство «Обласний Дніпропетровський центр прикладних інформаційних технологій»"
#36728306
Переможець 79 305,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2021 11:23

Документи

03 серпня 2021 11:00
Електронний підпис

Документи

03 серпня 2021 11:23
Електронний підпис
03 серпня 2021 11:21
протокол переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2021 11:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "«Науково-виробниче підприємство «Обласний Дніпропетровський центр прикладних інформаційних технологій»"
#36728306
79 305,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 серпня 2021 11:23
Електронний підпис
03 серпня 2021 11:21
протокол переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 14:22
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2021 13:57
Додаткова угода № 2 від 20.12.2021 дог № 299 від 09.08.21.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 13:28
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2021 08:37
Протокол виправлення помилки.pdf зміни до договору
12 серпня 2021 08:34
Електронний підпис укладений
10 серпня 2021 11:19
Договор 299 від 09.08.21.pdf укладений
10 серпня 2021 11:17

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
09 листопада 2021 13:47
16 065,00 UAH UA978201720343161001200002221
ТДАТУ
UA273808050000000026004192279
ТОВ "НВП ОДЦ Прикл.інформ.тех.
Оплачений
22 грудня 2021 13:36
3 570,00 UAH UA978201720343161001200002221
ТДАТУ
UA273808050000000026004192279
ТОВ "НВП ОДЦ Прикл.інформ.тех.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення помилки
Номер договору про закупівлю: 299
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 299
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 65 195,00
UAH