Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ, СПОРТУ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ ТА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я НИЖНЬОВОРІТСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43978815 |
Місцезнаходження: | 89130, Україна , Закарпатська обл., село Нижні Ворота, вул.Центральна, будинок 114 |
Контактна особа: |
Наталія Гафинець +38663685974 osvita.n.vorota@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 липня 2021 10:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 06 серпня 2021 12:47 |
Очікувана вартість: | 6 185 875,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Нижньоворітської сільської ради Мукачівського району Закарпатської області по вул. Центральна, 116 в с. Нижні Ворота (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник проводить платежі за фактично виконані роботи протягом 20 календарних днів на підставі підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 липня 2021 10:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 липня 2021 10:52 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-16-000018 ● 48df56af0db7453892d7bf9e9a24f353
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 грудня 2021 11:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.12.2021 № 716
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
15.12.2021 № 716
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
16 UA-2021-07-20-002504-b 20.07.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-17 09:34:36
Запит про надання пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-22 15:44:25
Надання пояснення
Уповноважена особа з організації та проведення процедур закупівель відділу освіти, молоді, спорту, культури, туризму та охорони здоров’я Нижньоворітської сільської ради розглянувши рішення про проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Капітальний ремонт по заходах енергозбереження корпусу «А» Нижньоворітського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Нижньоворітської сільської ради Мукачівського району Закарпатської області по вул. Центральна, 116 в с. Нижні Ворота (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-07-27-002504-в). За результатами розгляду інформуємо про наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі щодо закупівлі товару «Капітальний ремонт по заходах енергозбереження корпусу «А» Нижньоворітського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Нижньоворітської сільської ради Мукачівського району Закарпатської області по вул. Центральна, 116 в с. Нижні Ворота (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013» оприлюднено та розміщено на веб-сайті Нижньоворітської сільської ради ( обґрунтування додається).
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на основі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта Капітальний ремонт по заходах енергозбереження корпусу «А» Нижньоворітського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Нижньоворітської сільської ради Мукачівського району Закарпатської області по вул. Центральна, 116 в с. Нижні Ворота (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)», що підтверджений Експертним звітом (позитивним) №07/007/21 від 23,03,2021 р. ТОВ «Будівельний консалтинг та експертиза»
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-01-06 11:18:59
пояснення
На Ваш моніторинг UA-M-2021-12-16-000018 повідомляємо, що Учаснику необхідно підтвердити наявність транспортних засобів та будівельної техніки. Будівельні риштування не є транспортним засобом або будівельною технікою, тому Учасник не повинен надавати підтверджуючі документи. Учасником подано всі необхідні документи передбачені ТД для підтвердження наявності транспортних засобів та будівельної техніки.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 26-24/2022пр |
Дата публікації: | 22 лютого 2022 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
22 лютого 2022 08:12
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 серпня 2021 13:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ВЕРХОВИНА БУДСЕРВІС" |
5 997 000,00
UAH з ПДВ
|
5 997 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Сяйво - Груп" |
6 100 000,00
UAH з ПДВ
|
6 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ВЕРХОВИНА БУДСЕРВІС" #39950521 |
Переможець |
5 997 000,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2021 09:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 серпня 2021 17:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2023 20:12
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2021 14:48
|
Договір №110 від 30,08,2021.pdf | укладений |
30 серпня 2021 14:46
|