Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з улаштування систем пожежної сигналізації, керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу та покажчиків напрямку евакуювання), централізованого пожежного спостерігання в приміщеннях Мигалівецького закладу загальної середньої освіти І-ІІ ступенів – закладу дошкільної освіти (ДНЗ)
Очікувана вартість
99 619,00 UAH
UA-2021-07-19-009436-b 90711fe8d84a488093d248427b81479b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Босюк

+380434122114 osvitabar@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ БАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41299207
Місцезнаходження: 23000, Україна , Вінницька обл., місто Бар, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, будинок 6
Контактна особа: Ольга Босюк
+380434122114
osvitabar@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2021 17:36
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 липня 2021 00:00
Початок аукціону: 28 липня 2021 11:32
Очікувана вартість: 99 619,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 499,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з улаштування систем пожежної сигналізації, керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу та покажчиків напрямку евакуювання), централізованого пожежного спостерігання в приміщеннях Мигалівецького закладу загальної середньої освіти І-ІІ ступенів – закладу дошкільної освіти (ДНЗ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23023, Україна, Вінницька область, Жмеринський район, с. Мигалівці, вул. Миру, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45312100-8 — Встановлення систем пожежної сигналізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2021 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2021 17:36
додаток_3.doc
19 липня 2021 17:36
Оголошення.doc
19 липня 2021 17:36
додаток_2.doc
19 липня 2021 17:36
додаток_1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

сертифікат, що підтверджує, проходження навчання на тему монтаж, налаштування, введення в експлуатацію та обслуговування протипожежного обладнання.
Дата подання: 22 липня 2021 12:36
Дата відповіді: 22 липня 2021 19:00
Шановний Замовнику! Встановлена вами вимога: Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до надання послуг, що є предметом закупівлі, складена учасником у довільній формі, а також копію сертифіката, що підтверджує, проходження навчання на тему монтаж, налаштування, введення в експлуатацію та обслуговування протипожежного обладнання. Підскажіть, будь ласка, а що це за сертифікати такі?? І на підтставі якого нормативно-правового акту Ви їх вимагаєте? Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення».Документи, що підтверджують нявність у виконавцв робіт кваліфікації відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» мають різну назву, а саме: посвідчення, сертифікати, або інші документи про освіту, підвищення кваліфікації або проходження навчальних курсів працівників. Просимо відредагувати вимогу, а саме зазначити: надання посвідчень, сертифікатів, або інших документів про освіту, підвищення кваліфікації або проходження навчальних курсів працівників, які мають безпосереднє відношення до виконання робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Вважаємо, що вимога щодо надання у складі пропозиції сертифікату про проходження відповідного навчання, а саме на тему монтаж, налаштування, введення в експлуатацію та обслуговування протипожежного обладнання, не є дискримінаційною, оскільки кожен має можливість пройти таке навчання та підтвердити свій кваліфікаційний рівень. Оскільки предметом закупівлі є послуги з улаштування систем пожежної сигналізації, керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу та покажчиків напрямку евакуювання), централізованого пожежного спостерігання в приміщеннях Мигалівецького закладу загальної середньої освіти І-ІІ ступенів – закладу дошкільної освіти, тобто приміщення в якому перебувають діти, Замовник повинен пересвідчитися в наявності у Учасника спеціальних знань, зокрема щодо монтажу, налаштування, введення в експлуатацію та обслуговування протипожежного обладнання.
огляд в період уточнень
Дата подання: 22 липня 2021 12:36
Дата відповіді: 22 липня 2021 18:57
Вимога Оголошення: обов’язковою умовою до учасників в період уточнень є огляд об’єкта, про що складається довідка (акт) у довільній формі, який має бути підписаний уповноваженою особою Замовника. Поясніть, будь ласка, чому потрібно провести огляд саме в період уточнень, а не до кінцевої дати подання пропозицій? Чим дані строки регламентовані? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель, а саме відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд. Також додатково повідомляємо, що вимога Оголошення щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником в період уточнення з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ , а саме: 1. рішення від 13.12.2019 №18550. 2. рішення від 13.05.2020 №9264. 3. рішення від 29.05.2020 №10669. Вимагаємо виключити зазначену вище вимогу про огляд об’єкту з підписанням акту, або ж виключення вимоги проветси огляд саме в період уточнень, як таку що є дискримінаційною, порушує права Учасників та не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі"!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Вимога Замовника про попередній огляд об’єкта перед наданням пропозиції в період уточнень не порушує принципи Закону України «Про публічні закупівлі» та не дискримінує жодного учасника, оскільки стосується всіх потенційних учасників закупівлі та застосовується виключно з метою уникнення непорозумінь що можуть виникнути під час виконання договору про закупівлю. При попередньому огляді об'єкту кожен учасник, який бажає прийняти участь в закупівлі, зможе в наступному надати пропозицію яка буде відображати всі необхідні витрати необхідні для виконання договору про закупівлю. Це в подальшому дозволить уникнути збільшення вартості послуг укладення додаткових угод на зміну ціни договору та/або розірвання договору через неможливість учасника-переможця виконати умови договору, так як останнім не було вірно розраховано ціну пропозиції на початковому етапі проведення закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, вимога учасника є безпідставною в частині порушень Закону, адже не дискримінує жодного учасника, а заклади освіти є такими, де заходи безпеки мають бути реалізовані гарантовано якісно, тому ми вважаємо за необхідне здійснення огляду об’єкту Учасником для забезпечення максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2021 11:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕЗПЕКА-ІФ" 71 045,82
UAH з ПДВ
63 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФІРМА БРАНД СЕРВІС" 87 907,31
UAH з ПДВ
64 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 липня 2021 14:38
Електронний підпис
27 липня 2021 10:45
Електронний підпис
26 липня 2021 15:36
Електронний підпис
26 липня 2021 14:27
Електронний підпис
26 липня 2021 14:27
Електронний підпис
26 липня 2021 14:22
працівники.pdf
26 липня 2021 14:22
витяг ЄДР.pdf
26 липня 2021 14:22
печатка.pdf
26 липня 2021 14:22
протокл зборів новий.pdf
26 липня 2021 14:22
Цінова.pdf
26 липня 2021 14:22
договір ДНЗ.pdf
26 липня 2021 14:22
захист довкілля.pdf
26 липня 2021 14:22
Пожежа Миколаїв.PDF
26 липня 2021 14:22
ст17.pdf
26 липня 2021 14:22
112_ДЦ_ИВР.rtf
26 липня 2021 14:22
статут новий.pdf
26 липня 2021 14:22
МТБ.pdf
26 липня 2021 14:22
Відео Болехів.pdf
26 липня 2021 14:22
Календарний.pdf
26 липня 2021 14:22
ліцензія.pdf
26 липня 2021 14:22
Лист відгук Миколаїв.pdf
26 липня 2021 14:22
112_ДЦ_ЛСДЦ_3.rtf
26 липня 2021 14:22
Аналогічні договора.pdf
26 липня 2021 14:22
Аналогічний ВДК.pdf
26 липня 2021 14:22
ліцензія пожежка.pdf
26 липня 2021 14:22
Виписка ЄДР.pdf

Публічні документи

27 липня 2021 16:19
Електронний підпис
27 липня 2021 16:19
Ст.17.PDF
27 липня 2021 15:50
Електронний підпис
27 липня 2021 15:50
Уповноваж особа.PDF
27 липня 2021 15:50
Тех вимоги.PDF
27 липня 2021 15:50
Субпідряд.PDF
27 липня 2021 15:50
Статут к-я.PDF
27 липня 2021 15:50
Спец навч 4.PDF
27 липня 2021 15:50
Спец навч 3.PDF
27 липня 2021 15:50
Спец навч 2.PDF
27 липня 2021 15:50
Санкції.PDF
27 липня 2021 15:50
Протокол.PDF
27 липня 2021 15:50
Прот2 пос-ня.PDF
27 липня 2021 15:50
Прот1 пос-ня.PDF
27 липня 2021 15:50
Пропозиція.PDF
27 липня 2021 15:50
Працівники.PDF
27 липня 2021 15:50
Пр договору.PDF
27 липня 2021 15:50
Пос-ня Зюзьков.PDF
27 липня 2021 15:50
Погодж пр догов.PDF
27 липня 2021 15:50
Персон дані.PDF
27 липня 2021 15:50
Паламар Електромонт.PDF
27 липня 2021 15:50
П-ня Паламарчук.PDF
27 липня 2021 15:50
Наказ директор.PDF
27 липня 2021 15:50
МТБ.PDF
27 липня 2021 15:50
Ліцензування.PDF
27 липня 2021 15:50
Лицензия.PDF
27 липня 2021 15:50
Зюзьков Електромонт.PDF
27 липня 2021 15:50
Догов Гайсин.PDF
27 липня 2021 15:50
Догов Буша.PDF
27 липня 2021 15:50
Довкілля.PDF
27 липня 2021 15:50
Відомості ст-ка.PDF
27 липня 2021 15:50
Відгук Гайсин.PDF
27 липня 2021 15:50
Відгік ПодБуд.pdf
27 липня 2021 15:50
Витяг ПДВ.PDF
27 липня 2021 15:50
Витяг ЄДР.PDF
27 липня 2021 15:50
Аналог догов.PDF
27 липня 2021 15:50
Акт обстеж ,12.PDF
27 липня 2021 15:50
Акт вик робіт 2.PDF
27 липня 2021 15:50
Акт вик роб 1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТЗОВ "БЕЗПЕКА-ІФ"

ТОВ "ФІРМА БРАНД СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕЗПЕКА-ІФ"
#37262401
Переможець 63 999,00
UAH з ПДВ
30 липня 2021 12:08

Документи

30 липня 2021 12:08
Електронний підпис
30 липня 2021 12:07
протокол 190.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2021 12:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕЗПЕКА-ІФ"
#37262401
63 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 липня 2021 12:08
Електронний підпис
30 липня 2021 12:07
протокол 190.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 11:44
Електронний підпис укладений
17 серпня 2021 18:21
Договір_285.pdf укладений
17 серпня 2021 18:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 63 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 666,50 UAH)