Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з утилізації конфіскованих алкогольних напоїв (ДК 021:2015 - 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)
Очікувана вартість
1 900,00 UAH
UA-2021-07-19-008554-b e991fd580de44476909d37c403427529
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Мелятинська

+380382794430 l.meliatynska@km.minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЦЕНТРАЛЬНО-ЗАХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М. ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ)
Код ЄДРПОУ: 43316784
Вебсайт: https://justice-km.gov.ua/
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Володимирська, буд. 91
Контактна особа: Людмила Мелятинська
+380382794430
l.meliatynska@km.minjust.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2021 16:31
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 липня 2021 00:00
Очікувана вартість: 1 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з утилізації конфіскованих алкогольних напоїв (ДК 021:2015 - 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2021
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-07-19-008554-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "РАФ", Код ЄДРПОУ:32443702
Дата подання: 19 липня 2021 18:09
ВИМОГА щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі
Вимогаємо внести зміни до тендерної документації публічної закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-19-008554-b) «ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з утилізації конфіскованих алкогольних напоїв)», а саме до пп. 7.1., п. 7 Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічна специфікація», а саме:
«7. На підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі, учасником у складі пропозиції надається:
7.1. Копія Ліцензії Міністерства екології та природних ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження) або копія наказу про видачу ліцензії;», з огляду на наступне:

Відповідно до вимог ст. 1 Закону України «Про відходи», небезпечні відходи - відходи, що мають такі фізичні, хімічні, біологічні чи інші небезпечні властивості, які створюють або можуть створити значну небезпеку для навколишнього природного середовища і здоров'я людини та які потребують спеціальних методів і засобів поводження з ними.
Згідно вимог ст.1 ЗУ «Про вилучення з обігу, переробку, утилізацію, знищення або подальше використання неякісної та небезпечної продукції», до до неякісної та небезпечної продукції відноситься:
продукція, яка не відповідає вимогам чинних в Україні нормативно-правових актів стосовно відповідних видів продукції щодо її споживчих властивостей;
продукція, яка не відповідає обов'язковим вимогам чинних в Україні нормативно-правових актів щодо її безпеки для життя і здоров'я людини, майна і довкілля;
продукція, якій з метою збуту споживачам виробником (продавцем) навмисне надано зовнішнього вигляду та (або) окремих властивостей певного виду продукції, але яка не може бути ідентифікована як продукція, за яку вона видається;
продукція, під час маркування якої порушено встановлені законодавством вимоги щодо мови маркування та (або) до змісту і повноти інформації, яка має при цьому повідомлятися;
продукція, строк придатності якої до споживання або використання закінчився;
продукція, на яку немає передбачених законодавством відповідних документів, що підтверджують якість та безпеку продукції.
Відповідно до ст. 19 цього Закону, підприємства, що здійснюють знищення відповідної продукції та обладнання, зобов’язані:
забезпечувати систему належних безпечних для здоров’я людини та довкілля умов знищення відповідної продукції, обладнання;
мати технічні можливості для знищення відповідної продукції, обладнання;
забезпечувати знищення зазначеної продукції та обладнання з додержанням вимог відповідних нормативно-правових актів і нормативних документів;
знищувати продукцію, обладнання такими методами, що унеможливлюють подальше відновлення первинних споживчих властивостей продукції, обладнання;
вести облік надходження та знищення продукції, обладнання;
під час процедури знищення забезпечувати безперешкодний доступ до приміщень, де відбувається знищення, членам комісії, представникам суб’єкта господарювання, зазначеного в цьому пункті, представникам асоціації виробників та/або імпортерів відповідної категорії продукції;
забезпечувати контроль за знищенням продукції, обладнання та не допускати несанкціонованого їх використання;
забезпечувати відеофіксацію процесу знищення у повному обсязі з наданням доступу до електронної форми відеозапису органу, що здійснив вилучення майна.

Згідно вимог п. 16 Порядку обліку, зберігання, оцінки конфіскованого та іншого майна, що переходить у власність держави, і розпорядження ним, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 25.08.1998 № 1340, знищення алкогольних напоїв здійснюється за рішенням комісії, утвореної відповідно до пункту 7 цього Порядку.
Підприємства, що здійснюють знищення відповідної продукції та обладнання, зобов’язані:
забезпечувати систему належних безпечних для здоров’я людини та довкілля умов знищення відповідної продукції, обладнання;
мати технічні можливості для знищення відповідної продукції, обладнання;
забезпечувати знищення зазначеної продукції та обладнання з додержанням вимог відповідних нормативно-правових актів і нормативних документів;
знищувати продукцію, обладнання такими методами, що унеможливлюють подальше відновлення первинних споживчих властивостей продукції, обладнання;
вести облік надходження та знищення продукції, обладнання;
під час процедури знищення забезпечувати безперешкодний доступ до приміщень, де відбувається знищення, членам комісії, представникам суб’єкта господарювання, зазначеного в цьому пункті, представникам асоціації виробників та/або імпортерів відповідної категорії продукції;
забезпечувати контроль за знищенням продукції, обладнання та не допускати несанкціонованого їх використання;
забезпечувати відеофіксацію процесу знищення у повному обсязі з наданням доступу до електронної форми відеозапису органу, що здійснив вилучення майна.
Знищення алкогольних напоїв здійснюється шляхом спалювання, руйнування, фізико-хімічної, біологічної або іншої обробки відповідно до вимог законодавства.

Отже, вищевказані вимоги щодо підприємств, що здійснюють знищення відповідної продукції не містять вимогу щодо наявності ліцензії на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження), та діючим законодавством України не передбачено отримання такої ліцензії для здійснення знищення конфіскованих алкогольних напоїв.

До того ж відповідно до п. 14 ст. 7 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності», ліцензуванню підлягає виробництво особливо небезпечних речовин та поводження з небезпечними відходами.
Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджені Постановою КМУ від 13 липня 2016 р. № 446. Відповідно цих умов, небезпечні відходи - відходи, що мають такі фізичні, хімічні, біологічні чи інші небезпечні властивості, які створюють або можуть створити значну небезпеку для навколишнього природного середовища і здоров’я людини та які потребують спеціальних методів і засобів поводження з ними.
Згідно з ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до ч. 4 ст. 22, зазначеного Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.

Відповідно до ч. 7 ст. 14 вищевказаного Закону, у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
На підставі вищевикладеного, вважаємо, що вимога пп. 7.1. п. 7 Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічна специфікація» щодо надання учасником копії ліцензії Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження) або копії наказу про видачу ліцензії є незаконною та містить дискримінаційні умови, та є такою що обмежує нашу участь в проведенні зазначеної процедури закупівлі, як потенційного учасника.
Отже, вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації та видалити зазначений підпункт додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічна специфікація».
У разі незадоволення цієї вимоги, повідомляємо, що у порядку, передбаченому ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», будемо змушені звернутися з відповідною скаргою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 липня 2021 15:22
Шановний Учаснику, Ваша вимога розглянута та повідомляємо наступне. Відповідно до Приміток до Оголошення «У разі ненадання учасником будь-якого документа у складі пропозиції - учасник повинен надати замість нього лист пояснення з зазначенням підстави ненадання документа з посиланням на законодавчі акти». Вимога Замовника щодо надання у складі пропозиції учасника документів на підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі не є дискримінаційною і не обмежує участь у закупівлі. Учасник, має право обґрунтувати їх відсутність листом-поясненням з посиланням на законодавство України. Таким чином, підстави для внесення змін до Оголошення відсутні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "РАФ" 0,01
UAH з ПДВ
0,01
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 липня 2021 20:38
Електронний підпис
27 липня 2021 20:29
витяг.pdf
27 липня 2021 20:29
Вытяг ПДФ.pdf
27 липня 2021 20:29
Статут РАФ.pdf
27 липня 2021 20:29
опись раф.pdf
27 липня 2021 20:29
Рішення власника.pdf
27 липня 2021 20:29
Довідка довкілля.pdf
27 липня 2021 20:29
Додаток 4 лист згода.pdf
27 липня 2021 20:29
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "РАФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "РАФ"
#32443702
Переможець 0,01
UAH з ПДВ
03 серпня 2021 16:23

Документи

03 серпня 2021 16:23
Електронний підпис
03 серпня 2021 16:20
Протокол_109 РАФ Б.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2021 16:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "РАФ"
#32443702
0,01
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 серпня 2021 16:23
Електронний підпис
03 серпня 2021 16:20
Протокол_109 РАФ Б.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 17:06
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2022 17:05
протокол 3-1.pdf зміни до договору
17 січня 2022 17:03
Електронний підпис укладений
12 серпня 2021 11:08
Догов_419 РАФ Жит.pdf укладений
12 серпня 2021 11:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування
Номер договору про закупівлю: 419
Договір:
Номер додаткової угоди: 03/01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0,06
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)