Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт і реставрація (улаштування пандусів у Палаці учнівської молоді на вул. Шопена, 18 м. Луцька )
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2021-07-19-003855-b 9c974579c78d4b52991aaf3e013e2890
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руслана Жовнірук

+380332783557 zruslana102@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 44186267
Вебсайт: http://lutsk.osv.org.ua/
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, вул. Шевченка, буд. 1
Контактна особа: Руслана Жовнірук
+380332783557
zruslana102@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2021 12:30
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 липня 2021 00:00
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія .Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1250 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт і реставрація (улаштування пандусів у Палаці учнівської молоді на вул. Шопена, 18 м. Луцька )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Шопена,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт оплата по факту виконаних робіт з відстрочкою платежу до 20 календарних днів з дня підписання акту приймання передачі виконаних робіт. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія .Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.

Сума забезпечення: 1250 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі «PDF» або «JPEG»: копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, копія договору про надання банківської гарантії, документ, виданий банком, який підтверджує грошове покриття банківської гарантії, оригінал розрахункового документу, який містить доручення платника банку здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача.
Вимоги до документу: Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. У реквізитах гарантії: щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи - резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження/
19 липня 2021 12:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2021 12:33
проект договору (1).docx
19 липня 2021 12:30
Оголошення (7).docx
19 липня 2021 12:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2021 12:33
проект договору (1).docx
19 липня 2021 12:30
проект договору (1).docx
19 липня 2021 12:30
Оголошення (7).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП Токарчук Віктор Сергійович 249 485,62
UAH з ПДВ
249 485,62
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

27 липня 2021 18:00
Електронний підпис
27 липня 2021 17:59
Цінова пропозиція.pdf
27 липня 2021 17:59
Технічне завдання.pdf
27 липня 2021 17:59
Паспорт Токарчук В.С..pdf
27 липня 2021 17:59
КЕП ФОП Токарчук.pdf
27 липня 2021 17:59
ІПН.pdf
27 липня 2021 17:59
Дозвіл Держпраці.pdf
27 липня 2021 17:59
Довідка стаття 17.pdf
27 липня 2021 17:59
Довідка про санкції.pdf
27 липня 2021 17:59
Декларація.PDF
27 липня 2021 17:59
Гарантійні листи.pdf
27 липня 2021 17:59
ВИТЯГ З ЄДР 2021.pdf
27 липня 2021 17:59
Банківська гарантія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Токарчук Віктор Сергійович

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Токарчук Віктор Сергійович
#2323400056
Переможець 249 485,62
UAH з ПДВ
28 липня 2021 17:14

Документи

28 липня 2021 17:14
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2021 17:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Токарчук Віктор Сергійович
#2323400056
249 485,62
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 липня 2021 17:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 16:38
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 11:27
дод угода 1.PDF зміни до договору
30 грудня 2021 11:26
Електронний підпис укладений
05 серпня 2021 12:26
відомість ресурсів до кошторису.PDF укладений
05 серпня 2021 12:25
дог24-08.PDF укладений
05 серпня 2021 12:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.10.13.1 Договору №24-08 від 05 серпня 2021року сторони домовились зменшити обсяги закупівлі, відповідно п.4.1 викласти в наступній редакції "Договірна ціна комплексу робіт, визначена на підставі проектно-кошторисної документації складає 232680,82грн, в т. ч. ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 24-08
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 232 680,82
UAH (в тому числі ПДВ 38 780,13 UAH)