Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання печаток
Очікувана вартість
1 250,00 UAH
UA-2021-07-19-001055-a 465d4b7ed1ca4c35a877475d1546f60b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дудинська Наталія

380961818621 rscsmz@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Рівненській області (філія ГСЦ МВС)
Код ЄДРПОУ: 43611870
Місцезнаходження: 33024, Україна , Рівненська обл., Рівне, вулиця Вербова, будинок 39
Контактна особа: Дудинська Наталія
380961818621
rscsmz@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
З метою належного забезпечення діяльності регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Рівненській області (філія ГСЦ МВС) та структурних підрозділів, необхідно здійснити закупівлю за предметом «Офісне устаткування та приладдя різне (Придбання печаток)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «ДК 021:2015 – 30190000-7» на 2021 рік у ТОВ «ФІРМА АВТОБАН».
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону, а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
«14 червня» 2021 року замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю UA-2021-06-14-001336-b». Проте станом на «30 червня» 2021 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги були відмінені.
Тому «30 червня» 2021 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено нову закупівлю UA-2021-06-30-001983-b. Проте знову ж таки станом на «16 липня» 2021 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені.
Враховуючи ті обставини, що Замовником було відмінено дві процедури закупівлі за предметом «Офісне устаткування та приладдя різне (Придбання печаток)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «ДК 021:2015 – 30190000-7» через відсутність достатньої кількості учасників, уповноваженою особою було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.1 ч.2 статті 40 Закону.

Відповідно до частини першої статті 40 Закону уповноважена особа РСЦ ГСЦ направила лист від 16.07.2021 № 31/17-2027 на адресу ТОВ «ФІРМА АВТОБАН» про участь у переговорах та надання необхідних документів про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 Закону.
ТОВ «ФІРМА АВТОБАН» надали для перевірки кваліфікаційним вимогам наступні документи:
- інформаційна довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору;
- копію Статуту;
- копію витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- Копія витягу з реєстру платників єдиного податку або копія свідоцтва платника єдиного податку.
З наданих документів вбачається, що документація ТОВ «ФІРМА АВТОБАН» відповідає кваліфікаційним критеріям Замовника.
З метою здійснення закупівлі за предметом: «Офісне устаткування та приладдя різне (Придбання печаток)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «ДК 021:2015 – 30190000-7», пропонується обрати процедуру закупівлі – переговорну процедуру закупівлі.
Уповноважена особа запропонувала уповноваженому представнику учасника ціну пропозиції 1 250,00грн. (Одна тисяча двісті п’ятдесят грн. 00коп.) без ПДВ обсягом 2 штуки.
ТОВ «ФІРМА АВТОБАН» погодилась з ціною пропозиції в сумі 1 250,00грн. (Одна тисяча двісті п’ятдесят грн. 00коп.) без ПДВ обсягом 2 штуки.
Строк поставки товару: по грудень 2021 року.
Назва учасника – ТОВ "ФІРМА АВТОБАН". Переговори проведено 19.07.2021 об.11год00хв; Протокол переговорів №206 від 19.07.2021

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2021 11:07
Оскарження наміру укласти договір: 30 липня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Усі документи, що подаються у складі тендерної пропозиції повинні бути складені українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Придбання печаток
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33024, Україна, Рівненська область, Рівне, вулиця Вербова, будинок 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються шляхом банківського переводу Покупцем грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 10 (десяти) банківських днів на підставі видаткової накладної Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

19 липня 2021 11:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Фірма Автобан"
#13970473
Переможець 1 250,00
UAH
19 липня 2021 11:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2021 11:07

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Фірма Автобан"
#13970473
1 250,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 15:05
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2021 14:02
Додаткова угода 1-148 Автобан.pdf зміни до договору
26 жовтня 2021 14:01
Електронний підпис укладений
02 серпня 2021 14:05
Договір 113.pdf укладений
02 серпня 2021 14:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 113
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/148
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Придбання печаток 1 штуки 710,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 710,00
UAH