Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з дообладнання системи відеоспостереження на території ВПК-2, ВПК-3 Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт» за адресою: вул. Дунайська, 2, м. Ізмаїл, Одеської області. Реконструкція.
Очікувана вартість
646 495,00 UAH
UA-2021-07-19-000380-a 4a22b8e356894a7792f757792208cfbd
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кіриця Кароліна

380484125535 sdpr-03@izmport.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт»
Код ЄДРПОУ: 01125815
Вебсайт: https://www.izmport.com.ua
Місцезнаходження: 68600, Україна , Одеська обл., Ізмаїл, вул. Портова, 7, Одеська обл., м. Ізмаїл
Контактна особа: Кіриця Кароліна
380484125535
sdpr-03@izmport.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2021 09:44
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2021 17:00
Початок аукціону: 03 серпня 2021 13:00
Очікувана вартість: 646 495,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 464,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Роботи з дообладнання системи відеоспостереження на території ВПК-2, ВПК-3 Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт» за адресою: вул. Дунайська, 2, м. Ізмаїл, Одеської області. Реконструкція.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія з моменту отримання виставленого Виконавцем рахунку за виконання робочого проекту з позитивним експерним звітом Пiсляоплата 60 Робочі 2.8
Iнша подія поетапно по мірі виконання Робіт з моменту отримання виставленого Виконавцем рахунку на підставі підписаних обома сторонами Актів форми КБ-2в, довідок форми КБ-3 та Актом готовності об"єкта до експлкуатації( завершальний платіж) Пiсляоплата 60 Робочі 97.2

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 липня 2021 08:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2021 08:20
Оголошення_ відеоспостереження.docx
20 липня 2021 08:20
Додаток №5.docx
19 липня 2021 09:43
Додаток №6.docx
19 липня 2021 09:43
ДОДАТОК № 4 ;ЗАВДАННЯ НА ПРОЕКТУВАННЯ.doc
19 липня 2021 09:43
Додаток № 3 проєкт договору.doc
20 липня 2021 08:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2021 08:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2021 09:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2021 08:20
Оголошення_ відеоспостереження.docx
19 липня 2021 09:43
Оголошення_відеоспостереження.docx
20 липня 2021 08:20
Додаток №5.docx
19 липня 2021 09:43
Додаток №5.docx
19 липня 2021 09:43
Додаток №6.docx
19 липня 2021 09:43
ДОДАТОК № 4 ;ЗАВДАННЯ НА ПРОЕКТУВАННЯ.doc
19 липня 2021 09:43
Додаток № 3 проєкт договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дискримінаційна вимога
Дата подання: 23 липня 2021 10:23
Доброго дня, в Оголошенні наявна вимога "лист відгук має бути підписаний особою (керівник, підписант), повноваження якої можна перевірити за допомогою безкоштовного пошуку відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР). Якщо лист-відгук підписаний особою не вказаною в ЄДР до листа-відгуку має бути доданий наказ, довіреність або інший документ, що підтверджує її повноваження (так як документ на підтвердження повноважень видається не учасником, то допускається надання цих документів у вигляді електронних документів або у вигляді документів, сканованих з оригіналів та/або їхніх копій – засвідчених як учасником, так і тими хто їх видав", що є дискримінаційною! Учасник, якісно виконав договір, отримав позитивний лист відгук, навіщо йогму ще отримувати від замовника додаткові документи про повноваження підписанта??? до того ж видачу відгуку можна перевірити безпосередньо зв'язавшись з замовником! Ви штучно та навмисно дискримінуєте учасників! вимагаємо видалити дану дискримінаційну вимогу!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
уточнення
Дата подання: 23 липня 2021 10:25
В оголошенні наявна вимога "протокол(-и) перевірки та випробування електроінструменту, що буде використовуватися при виконання Робіт, з додаванням бірок електроінструменту; - протокол(-и) випробування на діелектричну міцність вимірювальних приладів учасника, що будуть використовуватися при виконанні Робіт, з додаванням бірок вимірювальних приладів;" поясніть будь ласка навіщо та згідно якого нормативно правового акту Ви вимагаєте бірки, якщо в протоколах міститься ідентична інформація що і на бірках???? не дискримінуйте учасників, в іншому випадку будемо звертатися в Дозоро та Моніторинг для визначення Вашої компетентності!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
дискримінаційна вимога
Дата подання: 23 липня 2021 10:26
Доброго дня! Шановний Замовнику, у оголошенні наявна вимога щодо інженер-проектувальник, з інженерно-будівельного проектування у частині безпеки експлуатації та захисту від шуму; (відповідний кваліфікаційний сертифікат надається у складі пропозиції у вигляді оригіналу чи копії). Зазначена вимога є необґрунтованою оскільки для виконання робіт, передбачених закупівлею буде достатньо надання сертифікату інженера у частині розробки кошорисної документації та сертифікату інженера в частині дотримання вимог пожежної безпеки. Просимо прибрати дану необґрунтовану та дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 29 липня 2021 20:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Пунктом 9 Оголошення (файл Оголошення_ відеоспостереження.(.docx)) передбачено надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору, так: учасник-переможець, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, вносить шляхом перерахування коштів забезпечення виконання договору в розмірі 3 % вартості договору на реєстраційний рахунок замовника IBAN UA503288450000026002300174309 UAH/USD/EUR у філії Одеське ОУ_АТ_«Ощадбанк», м. Одеса, вул. Базарна, 17, Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт», ЄДРПОУ 01125815. Ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) передбачено, що Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. Тож, в електронних полях оголошення у системі Prozorro на вкладці «Гарантія» вказуються дані, що відносяться до закупівлі в цілому (для немультилотових закупівель). Однак електронні поля не містять наведеної інформації. Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів (п. 7 ст. 14 Закону). Обговорення Закупівлі – 23.07.2021 12.00, а стадія Закупівлі – «Прийом пропозицій», таким чином внести зміни, що усунить наведену невідповідність не є можливим. Так, відповідно до п.п. 2 ч. 17 ст.14 Закону , замовник відміняє спрощену закупівлю у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Повідомлення про відміну закупівлі оприлюднюється в електронній системі закупівель протягом одного дня з прийняття такого рішення. Враховуючи викладене через неможливість усунення наведеної невідповідності є потреба у відміні Закупівлі.
Документи:
29 липня 2021 20:01
Електронний підпис
29 липня 2021 19:50
Протокол_скасування.docx