Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Миропільська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04345204 |
Місцезнаходження: | 13033, Україна , Житомирська обл., смт. Миропіль, вул. Центральна, 38 |
Контактна особа: |
Надія Бортюк +380680526015 nadezhda_nosevych@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 липня 2021 15:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 02 серпня 2021 14:33 |
Очікувана вартість: | 12 520 610,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 62 603,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Перерахування коштів здійснюється на код ЄДРПОУ 04345204 IBAN UA 268201720314201044201042152 в ГУКС в м. Києві . Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та форма забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: не може перевищувати 0,5 % очікуваної вартості закупівлі та складає 60000,00 грн. (шістдесят тисяч грн. 00 коп.). Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg: - копія ліцензії, виданої банку. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - документ, виданий банком, який підтверджує грошове покриття банківської гарантії. Учасник надає довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії, а також щодо її типу. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 60000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Обсяг виконання робіт відповідно до Технічної специфікації (згідно з Додатком 3).
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Виконавцю аванс для придбання і постачання необхідних для надання послуг матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості послуг. Виконавець зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом 90 календарних днів з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Виконавець повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок надання авансу здійснюється у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 липня 2021 15:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 липня 2021 15:14 |
Тендерна_документацiя (3) (1).docx | |
16 липня 2021 15:14 |
Додаток_6_ВИМОГИ_ЩОДО_ФОРМУВАННЯ_ВАРТОСТI_(ЦIНИ)_ТЕНДЕРНОI(1) (2).docx | |
16 липня 2021 15:14 |
Додаток__4_Вимоги_на_виконання_ст.17(1) (1) (1).docx | |
16 липня 2021 15:14 |
Додаток__3_Технiчна_специфiкацiя(1) (2).docx | |
16 липня 2021 15:14 |
Додаток__2_Квалiфiкацiйнi_критерii_(1)(1)(3) (2).doc | |
16 липня 2021 15:14 |
Додаток___1_Цiнова_пропозицiя(1) (2).docx | |
16 липня 2021 15:14 |
Додаток___5_Проект_договору(1) (1).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-13-000041 ● f0d276ab69aa452ca0596f1427cc2fef
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 серпня 2021 15:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
13.08.2021
№ 468
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.08.2021 № 468.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
13. UA-2021-07-16-006311-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі «Нове будівництво очисних споруд каналізації в смт Миропіль, Житомирського району, Житомирської області» (І черга) (ДК 021: 2015 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) «повідомляємо вам наступне: - Щодо зазначення в тендерній документації, а саме: пункти 14, 17, 33, 34, 37, 74, 84, 95, 96, 283, 305, 306, 309 розділу «Найменування робіт та витрат», а також пункти 15-19, 21-24, та 26-27 розділу «Устаткування» Додатку № 3 тендерної документації «Технічна специфікація» зокрема посилання на конкретну торгову марку та виробника з виразом «або еквівалент», а саме: Гiдроiзоляцiя бетонної підготовки горизонтальна Hygrostop-Професійний в 2 шари, Гiдроiзоляцiя плити перекриття проникаючою гідроізоляцією "Макссіл Супер" в 2 шари Гiдроiзоляцiя плити перекриття (із внутрішньої сторони) горизонтальна Hygrostop-Професійний в 2 шари Гiдроiзоляцiя лотка проникаючою гідроізоляцією "Макссіл Супер" в 2 шари та інші у відповідності до технічного завдання, яке розміщене у системі проведення закупівель. Згідно наведеного вище, необхідно зауважити, що Закон України «Про публічні закупівлі»(із змінами), а саме: ч. 4 ст. 23 дозволяє робити посилання на контретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, із обов’язковим посилання, що в даному випадку Замовником дотримано. Окрім цього, Замовником Миропільська селищна рада здійснено закупівлю розроблення проектно-кошторисної документації на предмет закупівлі «Нове будівництво очисних споруд каналізації в смт Миропіль, Житомирського району, Житомирської області» (І черга) (ДК 021: 2015 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт), які в подальшому надіслано на експертизу та затверджено, відходити від затвердженої проектної документації забороняється. Крім цього, Законом передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. З огляду на викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. При цьому у замовника мають бути обґрунтовані підстави щодо закупівлі з посиланням на конкретну торгову марку, тип, місце походження тощо стосовно предмета закупівлі та у разі такої необхідності замовник обов’язково зазначає у технічній специфікації до тендерної документації вираз "еквівалент". Однак, згідно вимог чинного законодавства, станом на сьогодні чітко не встановлено, як саме Замовник повинен відображати та в якому саме міститися обгрунтування та підстави щодо закупівлі з посиланням на конкретну торгову марку, тип, місце походження тощо стосовно предмета закупівлі. Щодо обгрунтування та підстав закупівлі з посиланням на конкретну торгову марку, тип, місце походження тощо стосовно предмета закупівлі Замовником обговорено та затверджено на засіданні тендерного комітету під час затвердження тендерної документації. - Відповідно до п. 6 розділу 3 тендерної документації учасник має надати у складі своєї тендерної пропозиції копії дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки: дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Тобто, Замовником вимагалося надання будь-якого із цих документів. У складі тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко" надано декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, на виконання робіт підвищеної небезпеки, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, що зареєстрована у територіальному органі Держпраці від 11.06.2020 року № 179, що видана на ТОВ «Кортакоз», що залучене Товариством з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко" як субпідрядник до виконання робіт за предметом закупівлі: «Нове будівництво очисних споруд каналізації в смт Миропіль, Житомирського району, Житомирської області» (І черга) (ДК 021: 2015 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт). У цій декларації зазначено, що місце виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки -Україна, на об’єктах замовників згідно із укладених договорів. Також, Товариством з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко" надано декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо); земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою; зведення, монтаж і демонтаж споруд, зміцнення їх аварійних частин, що зареєстрована у територіальному органі Держпраці від 28.09.2020 року № 418 та видана на Товариство з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко" . У Законі України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності»: зазначено, що декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці - документ, яким суб’єкт господарювання повідомляє дозвільний орган про свою відповідність вимогам законодавства до певного виду господарської діяльності (у тому числі матеріально-технічної бази, кваліфікації персоналу - якщо це зумовлено особливостями провадження відповідного виду господарської діяльності) та на підставі якого набуває право на провадження заявленого виду господарської діяльності і несе передбачену законом відповідальність. Крім того, у ст. 21 Закону України «Про охорону праці» передбачено, що набуття права на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки може здійснюватися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. Окрім того, навіть якщо конкретні роботи відповідно до останніх змін до Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» потребують наявність саме Дозволу підвищеної небезпеки, законодавство не забороняє надання Декларації, що отримана до внесення змін до Постанови КМУ та чинного на момент подання. А тому, беручи до уваги вищенаведене Замовником у ході перевірки тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко" встановлено відповідність останньої вимогам тендерної документації. - Щодо ненадання ліцензії на роботи протипожежного призначення з вогнезахисту дерев'яних конструкцiй, повідомляємо: - у п.6 розділу 3 тендерної документації передбачено, що учасник має надати у складі тендерної пропозиції копію ліцензії на право займатися відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. У складі тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко" надано ліцензію на провадження господарської діяльності, що відповідає предмету закупівлі, а саме: «Нове будівництво очисних споруд каналізації в смт Миропіль, Житомирського району, Житомирської області» (І черга) (ДК 021: 2015 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт). Надана ліцензія серії АЕ №180880 є безстроковою, відповідно до даних ДАБІ (сайт ДАБІ: https://e-construction.gov.ua/licensees_detail/2283351175782729544). Також, у складі тендерної пропозиції надано ліцензію на субпідрядників, яких Товариство з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко" планує залучати до виконання робіт, а саме ліцензію на ТзОВ «КОРТАКОЗ» від 11 вересня 2019 №51-Л та ліцензію на ТзОВ Науково-Виробнича Фірма «Термоуніверсал» від 31 травня №23-Л. Звертаємо Вашу увагу, що Замовником не встановлено окремої вимоги щодо надання ліцензії на роботи протипожежного призначення з вогнезахисту дерев'яних конструкцiй, а оскільки предметом даної закупівлі є виконання робіт з нового будівництво очисних споруд каналізації, тому надана Товариством з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко" ліцензія серії АЕ №180880 свідчить , що даний учасник має право виконувати роботи, що передбачені Технічною специфікацією. Враховуючи вище викладене, тендерна пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко" відповідає вимогам тендерної документації. На підставі всього вище викладеного ми заперечуємо положення висновку про результати моніторингу закупівлі, надаємо ґрунтовні роз’яснення та просимо взяти їх до уваги. З повагою.
2021-08-27 17:00:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 серпня 2021 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ АКВАТЕРМ-АЛЬЯНС |
8 500 000,00
UAH з ПДВ
|
8 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко" |
12 331 197,18
UAH з ПДВ
|
12 331 197,18
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПОЛІССЯ-ІНТЕРБУД" |
12 395 271,30
UAH з ПДВ
|
12 395 271,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ АКВАТЕРМ-АЛЬЯНС #38958074 |
Відхилено |
8 500 000,00
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2021 16:42
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 04 серпня 2021 00:00
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко" #31830396 |
Переможець |
12 331 197,18
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2021 16:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2024 15:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 15:57
|
ДУ 5.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 15:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 листопада 2022 15:45
|
ДУ 4.pdf | зміни до договору |
21 листопада 2022 15:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 серпня 2022 13:41
|
ДУ 3.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2022 13:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 липня 2022 15:43
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
22 липня 2022 15:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 липня 2022 15:29
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
22 липня 2022 15:28
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2021 10:38
|
Очисні споруди ДОГОВІР.pdf | укладений |
30 серпня 2021 10:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Договірна ціна на момент укладання Договору становить:12 331 197, 18грн Змінено суми в межах бюджетного фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на 2021 рік становить 4 000 000,00 грн з ПДВ 2022 рік становить 8 331 197,18 грн з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на: -2021 рік становить 4 000 000,00грн -липень-серпень 2022 рік тсановить 4 000 000,00 грн -листопад 2022 рік становить 4 331 197,18 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на: -2021 рік становить 4 000 000.00 грн. (Чотири мільйони грн. 00 коп.) з ПДВ. -липень-серпень 2022 рік становить 4 000 000.00 грн. (Чотири мільйони грн. 00 коп.) з ПДВ. - листопад 2022 рік становить 3 546 000,00 грн. (Три мільйони п'ятсот сорок шість тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ. - грудень 2022 року становить 785 197,18 грн. (Сімсот вісімдесят п'ять тисяч сто дев'яносто сім грн. 18 коп.) з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на: -2021 рік становить 4 000 000,00 (Чотири мільйони грн. 00 коп.) з ПДВ. -липень-серпень 2022 рік становить 4 000 000,00 грн. (Чотири мільйони грн. 00 коп.) з ПДВ. -листопад 2022 рік становить 3 546 000,00 грн. (Три мільйони п'ятсот сорок шість тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ. -2023 рік становить 785 197,18 грн. (Сімсот вісімдесят п'ять тисяч сто дев'яносто сім грн. 18 коп.) з ПДВ. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє до 31 грудня 2023р. або до повного виконання сторонами договірних зобов'язань, а в частині розрахунків до повного його виконання. Додаток №2 до Договору "Календарний графік виконання робіт" викласти в новій редакції, що додається. Додаток №3 до Договору "План фінансування" викласти в новій редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |