Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення (заміна) котлів
Очікувана вартість
220 000,00 UAH
UA-2021-07-16-005357-b da9c7e1c6c434ad5be9c316b49373e4e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ніна Вілянська

+380505959136 yurist@pedkoledzh.cv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Педагогічний фаховий коледж ЧНУ ім.Ю.Федьковича
Код ЄДРПОУ: 02125680
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Горького, 23
Контактна особа: Ніна Вілянська
+380505959136
yurist@pedkoledzh.cv.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Статтею 40 закону України «Про публічні закупівлі», п.1, ч. 2 зазначено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом.
При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації;
Зважаючи на те, що педагогічним фаховим коледжем (замовником) у червні-липні 2021 року двічі розпочато процедуру відкритих торгів з метою закупівлі послуг встановлення (заміни) опалювальних котлів і вказані процедури не відбулись через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, є можливим застосування згідно cт. 40 ч.2 п.1 закону переговорної процедури закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2021 14:22
Оскарження наміру укласти договір: 27 липня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 роботи
Встановлення котлів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул. Богуна, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45331110-0 — Встановлення котлів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору До початку виконання робіт Замовник може перерахувати Підряднику авансовий платіж на придбання матеріалів в розмірі до 30 % суми договору Аванс 10 Календарні 30
Iнша подія Оплата з моменту підписання належно оформленого Акту приймання виконаних робіт Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

16 липня 2021 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2021 14:17
прот246-1-котли.jpeg
16 липня 2021 14:17
прот246-2-котли.jpeg

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РИТМ"
#14260650
Переможець 220 000,00
UAH з ПДВ
16 липня 2021 14:22

Документи

16 липня 2021 14:22
Електронний підпис
16 липня 2021 14:21
прот246-2-котли.jpeg
16 липня 2021 14:21
прот246-1-котли.jpeg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2021 14:22

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РИТМ"
#14260650
220 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 липня 2021 14:22
Електронний підпис
16 липня 2021 14:21
прот246-2-котли.jpeg
16 липня 2021 14:21
прот246-1-котли.jpeg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 16:18
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2021 13:12
д.у.-1-котли.pdf зміни до договору
03 серпня 2021 13:11
Електронний підпис укладений
30 липня 2021 10:42
договір-котли (1).pdf укладений
30 липня 2021 10:41

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
21 жовтня 2021 12:03
220 000,00 UAH UA518201720344251003200032386
Педагогічний фаховий коледж ЧНУ
UA793005280000026002455008657
Мале приватне підприємство"Ритм"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 220 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 36 666,66 UAH)