Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вікна, карнизи, проеми до вагонів типу ЦМО
Windows, cornices, openings to cars like CMO
Windows, cornices, openings to cars like CMO
Очікувана вартість
24 201 303,84 UAH
UA-2021-07-16-004403-b ● 7e2accc3232c4131b590e5c88dffd5c9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку 380443097353 pk_tend@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Branch "Passenger Company" JSC "Ukrzaliznytsya" |
National ID: | 41022900 |
Contact point: |
Duma Alexander provision 380443097353 pk_tend@uz.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 16 липня 2021 13:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 жовтня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 12 жовтня 2021 12:06 |
Очікувана вартість: | 24 201 303,84 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 242 010,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідатиумовам, зазначеним в Додатку №5 ТД. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 726036 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до ст. 27 ЗУ «Про публічні закупівлі» та на умовах передбачених цією тендерною документацією Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (банківська гарантія) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді оригіналу гарантії: – гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа. Всі необхідні реквізити для оформлення гарантії,строк та умови надання, зазначені в Додатку № 5 ТД. |
Publication date: | 16 липня 2021 13:05 |
Enquiries until: | 21 вересня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 27 вересня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 01 жовтня 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 24 201 304 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 242 010 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Scope of the procurement
1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця».2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900.3. Місцезнаходження замовника*. вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049.4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі».5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху ( Вікна,карнизи,проеми до вагонів типу ЦМО) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 34631000-9.6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 24 201 303,84 (Двадцять чотири мiльйони двiстi одна тисяча триста три гривнi 84 копiйки), з ПДВ.9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2021 року (до 31.12.2021 р.).10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16.08.2021 18:00.11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації.13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 726 036,00 грн. (сiмсот двадцять шiсть тисяч тридцять шiсть грн. 00 коп.).14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): гарантія, а саме: – банківська гарантія, умови – відповідно до тендерної документації;15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 16.08.2021 18:00.16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 242 010,00 грн. (двiстi сорок двi тисячi десять грн. 00 коп.).17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується;18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги;Застосовані критерії оцінки - ціна.
Розгорнути
Згорнути
1. Name of the customer Branch "Passenger Company" JSC "Ukrzaliznytsia".2. Code from the customer 41022900.3. Location of the customer *. 21a Simona Petliura Street, Kyiv city, 01032 / Umanska Street 8, Kyiv, 03049.4. Category of the customer: legal entity and / or business entities that carry out activities in certain areas of business, specified in paragraph 4, part 1 of Art. 2 of the Law "On Public Procurement".5. Name of the subject of procurement with indication of the code according to the Unified Procurement Dictionary (in case of division into lots such information must be indicated for each lot) and names of relevant classifiers of the subject of procurement and parts of the subject of procurement (lots): 34630000-2 Parts of railway or tramway locomotives or rolling stock; railways traffic-control equipment (Windows, cornices, openings to cars like CMO).5.1. Name of goods or services of each nomenclature item of the subject of procurement and code of goods or services determined in accordance with the Unified Procurement Dictionary: in accordance with Annex 1 of the tender documentation, code DK 021: 2015: 34630000-2.6. Quantity of goods or scope of works or provision of services: in accordance with the terms of Annex №1 of the tender documentation. 7. Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services. Ukraine, in accordance with Annex №1 of the tender documentation.8. Expected value of the subject of procurement: UAH 24 201 303,84.9. Term of delivery of goods, performance of works, rendering of services: During 2021 (till 31.12.2021).10. Deadline for submission of tender proposals: 16.08.2021 18:00.11. Terms of payment: Аccordance with the terms of the Agreement.12. Language (languages) in which the tender proposals should be prepared: Ukrainian in accordance with the terms of the tender documentation.13. The amount of security for tender proposals (if the customer requires it): UAH : 726 036,00.14. Type and conditions of providing security for tender proposals (if the customer requires it): guarantee, namely: - bank guarantee, conditions - in accordance with the tender documentation;15. Date and time of opening of tender proposals, if the announcement of open bidding is published in accordance with Part 3 of Art. 10 of the Law "On Public Procurement": 16.08.2021 18:00.16. The size of the minimum step of lowering the price during the electronic auction in the range from 0.5 percent to 3 percent of the expected purchase price or in monetary units: UAH 242 010,00. 17. Mathematical formula for calculating the present price (in case of its application) - is not applied; 18. Other information: other conditions according to the tender documentation.Type of procurement - procurement procedure - for customers defined in paragraph 4 of the first part of Article 2 of this Law, if the value of the subject of procurement of goods (goods), services (services) is equal to or exceeds 1 million hryvnias, and works - 5 million hryvnias - open bidding ;Applied evaluation criteria - price.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3360 шт.
Пластина (1021.607.003)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Plate (1021,607,003)
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2021
1330 шт.
Карниз (2151.530.005-07)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Eaves (2151.530.005-07)
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2021
210 шт.
Карниз (2151.530.005-08)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Eaves (2151.530.005-08)
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2021
630 шт.
Лиштва вікна широкого (1021.607.002-09)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Window sills wide (1021.607.002-09)
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2021
560 шт.
Вікно широке з кватиркою (1021.607.100СБ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Window wide with a small window (1021.607.100SB)
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2021
210 шт.
Вікно вузьке з кватиркою (1021.608.100СБ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Window narrow with a small window (1021.608.100SB)
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2021
490 шт.
Вікно широке глухе (1021.611.100СБ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Window wide deaf (1021.611.100SB)
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2021
280 шт.
Вікно широке аварійне (1021.613.100СБ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Window wide emergency (1021.613.100SB)
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2021
140 шт.
Вікно вузьке з кватиркою (туалетне) (1021.609.100СБ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Window narrow with a small window (toilet) (1021.609.100SB)
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2021
700 шт.
НАЛИЧНИК (1021.607.002-01)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
AVAILABLE (1021.607.002-01)
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2021
19460 шт.
КЛЯММЕР (1021.404.003)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
CLAMP (1021.404.003)
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2021
1330 шт.
ПРОЕМ ОКНА В СБОРЕ (1021.607.900СБ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
WINDOW ASSEMBLY ASSEMBLY (1021.607.900SB)
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2021
350 шт.
ПРОЕМ ОКНА В СБОРЕ (1021.608.900СБ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
WINDOW ASSEMBLY ASSEMBLY (1021.608.900SB)
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2021
350 шт.
Наличник (1021.608.002-01)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Cash (1021.608.002-01)
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 34630000-2, Умови оплати: відповідно до умов Договору Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається; Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 16.08.2021 18:00 Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги; Застосовані критерії оцінки - ціна. | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 вересня 2021 16:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 вересня 2021 16:57 |
ТД_Вікна карнізи ЦМО_нова ред (1).docx | |
23 вересня 2021 16:57 |
Перелік змін.doc | |
16 липня 2021 13:02 |
Оголошенння.doc | |
16 липня 2021 13:02 |
ADVERTISEMENT.doc | |
16 липня 2021 13:02 |
Проєкт договору.docx |
23 вересня 2021 16:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||
23 вересня 2021 16:57 |
ТД_Вікна карнізи ЦМО_нова ред (1).docx
|
||||||||||||||||||
23 вересня 2021 16:57 |
Перелік змін.doc
|
||||||||||||||||||
16 липня 2021 13:02 |
Оголошенння.doc
|
||||||||||||||||||
16 липня 2021 13:02 |
ADVERTISEMENT.doc
|
||||||||||||||||||
16 липня 2021 13:02 |
Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-16-004403-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РІСТ", Код ЄДРПОУ:42499898
Дата подання: 05 серпня 2021 18:57
Зміни до ТД
В Тендерній документації Додатком 1 замовник передбачив, що товар повинен відповідати вимогам конкретних креслень.
Проте, це не позбавляє замовника необхідності зазначати технічні характеристики предмета закупівлі, яким в тому числі має відповідати і еквівалентна пропозиція.
Тендерна документація не містить зазначених креслень, а також будь-яких технічних параметрів, характеристик предмету закупівлі. Відсутність креслень у складі Тендерної пропозиції перешкоджає Учасникам достовірно та однозначно визначити предмет закупівлі. Відсутність креслень не дає змоги учасникам належним чином сформувати свої Пропозиції, зокрема, запропонувати еквівалент, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання.
Тому ми як потенційний Учасник вимагаємо щоб Замовник зазначив в технічних умовах до предмету закупівлі тендерної документації габаритні розміри кожного товару, або надав кресленики на зазначену продукцію.
Розгорнути
Згорнути
Проте, це не позбавляє замовника необхідності зазначати технічні характеристики предмета закупівлі, яким в тому числі має відповідати і еквівалентна пропозиція.
Тендерна документація не містить зазначених креслень, а також будь-яких технічних параметрів, характеристик предмету закупівлі. Відсутність креслень у складі Тендерної пропозиції перешкоджає Учасникам достовірно та однозначно визначити предмет закупівлі. Відсутність креслень не дає змоги учасникам належним чином сформувати свої Пропозиції, зокрема, запропонувати еквівалент, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання.
Тому ми як потенційний Учасник вимагаємо щоб Замовник зазначив в технічних умовах до предмету закупівлі тендерної документації габаритні розміри кожного товару, або надав кресленики на зазначену продукцію.
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 серпня 2021 18:39
Шановний учаснику, розглянувши Ваше питання, повідомляємо що необхідні технічні характеристики та параметри до продукції по даному предмету закупівлі буде надано найближчим часом, а також пропонуємо Вам звернутися до НДКТІ. Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2021-07-16-004403-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РІСТ", Код ЄДРПОУ:42499898
Дата подання: 05 серпня 2021 18:58
Зміни до ТД
Вимогами пп.1.1. пункту 1 Розділу ІІ Додатку 1 Тендерної документації, Замовником надано Перелік документів для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Зокрема, Замовником визначені технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності екологічним чи іншим характеристикам установленим у тендерній документації, пропонованих учасником товарів, послуг чи робіт:
1.1 На підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання Учасник надає:
Декларацію про відповідність, складену відповідно вимог ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006
або
сертифікат відповідності (свідоцтво про визнання), або їх копії, що видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації
або
декларації про відповідність, складеної відповідно до вимог технічних регламентів;
або
інший (ші) документ (ти) один або декілька, такі як: маркування, сертифікату експертизи типу, свідоцтво про допуск типу конструкції, свідоцтво про допуск до експлуатації, технічне свідоцтво, протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, атестат, інший документ, який підтверджує оцінку відповідності.
Враховуючи, що перелік продукції залізничного призначення, що підлягає обов’язковій сертифікації розміщено у вільному доступі на офіційному сайті за посиланням https://www.uz.gov.ua/cargo_transportation/legal_documents/protokol_46/ .
А Замовником зазначено, що для підтвердження відповідності продукції Учасником необхідно надати сертифікат відповідності (свідоцтво про визнання), або їх копії, що видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації.
У той же час, відповідно до протоколу 46 засідання Ради по залізничному транспорту держав-учасниць, до переліку залізничної продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації належать, зокрема:
Додаток 16
… п. 15 Пасажирське господарство:
Вироби скління та склопакети.
Крім того, продукція, яка використовується у залізничному транспорті, має певні вимоги щодо якості, міцності, витривалості, пожежобезпечності та ін., для можливості використання під чах руху поїздів, та має відмінності від продукції загального господарського користування.
Для приведення у відповідність умов тендерної документації до нормативно-правових документів,
просимо внести зміни до ТД та викласти до пп.1.1. пункту 1 Розділу ІІ Додатку 1 Тендерної документаціїу наступній редакції:
1.1 На підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання Учасник надає:
А) Сертифікат відповідності виданий акредитованим органом із сертифікації Національного Агентства Акредитації України Міністерства економічного розвитку і торгівлі України на продукцію залізничного призначення яка підлягає обов’язковій сертифікації, відповідно до переліку затвердженого на засіданні Ради по залізничному транспорту.
Б)Декларацію про відповідність, складену відповідно вимог ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006
або
декларації про відповідність, складеної відповідно до вимог технічних регламентів;
або
інший (ші) документ (ти) один або декілька, такі як: маркування, сертифікату експертизи типу, свідоцтво про допуск типу конструкції, свідоцтво про допуск до експлуатації, технічне свідоцтво, протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, атестат, інший документ, який підтверджує оцінку відповідності.
Розгорнути
Згорнути
Зокрема, Замовником визначені технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності екологічним чи іншим характеристикам установленим у тендерній документації, пропонованих учасником товарів, послуг чи робіт:
1.1 На підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання Учасник надає:
Декларацію про відповідність, складену відповідно вимог ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006
або
сертифікат відповідності (свідоцтво про визнання), або їх копії, що видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації
або
декларації про відповідність, складеної відповідно до вимог технічних регламентів;
або
інший (ші) документ (ти) один або декілька, такі як: маркування, сертифікату експертизи типу, свідоцтво про допуск типу конструкції, свідоцтво про допуск до експлуатації, технічне свідоцтво, протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, атестат, інший документ, який підтверджує оцінку відповідності.
Враховуючи, що перелік продукції залізничного призначення, що підлягає обов’язковій сертифікації розміщено у вільному доступі на офіційному сайті за посиланням https://www.uz.gov.ua/cargo_transportation/legal_documents/protokol_46/ .
А Замовником зазначено, що для підтвердження відповідності продукції Учасником необхідно надати сертифікат відповідності (свідоцтво про визнання), або їх копії, що видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації.
У той же час, відповідно до протоколу 46 засідання Ради по залізничному транспорту держав-учасниць, до переліку залізничної продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації належать, зокрема:
Додаток 16
… п. 15 Пасажирське господарство:
Вироби скління та склопакети.
Крім того, продукція, яка використовується у залізничному транспорті, має певні вимоги щодо якості, міцності, витривалості, пожежобезпечності та ін., для можливості використання під чах руху поїздів, та має відмінності від продукції загального господарського користування.
Для приведення у відповідність умов тендерної документації до нормативно-правових документів,
просимо внести зміни до ТД та викласти до пп.1.1. пункту 1 Розділу ІІ Додатку 1 Тендерної документаціїу наступній редакції:
1.1 На підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання Учасник надає:
А) Сертифікат відповідності виданий акредитованим органом із сертифікації Національного Агентства Акредитації України Міністерства економічного розвитку і торгівлі України на продукцію залізничного призначення яка підлягає обов’язковій сертифікації, відповідно до переліку затвердженого на засіданні Ради по залізничному транспорту.
Б)Декларацію про відповідність, складену відповідно вимог ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006
або
декларації про відповідність, складеної відповідно до вимог технічних регламентів;
або
інший (ші) документ (ти) один або декілька, такі як: маркування, сертифікату експертизи типу, свідоцтво про допуск типу конструкції, свідоцтво про допуск до експлуатації, технічне свідоцтво, протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, атестат, інший документ, який підтверджує оцінку відповідності.
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 серпня 2021 18:39
Шановний учаснику, розглянувши Ваше питання, повідомляємо наступне. У Замовника відсутні вказані вами відомості, проте найближчим часом інформація ретельно буде перевірена та в разі необхідності будуть внесені відповідні зміни. Дякуємо за звернення.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-07-16-004403-b.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 10 серпня 2021 16:37
Дата подання: 10 серпня 2021 16:37
Скасування дискримінаційних вимогЗамовника в ТД
Скасування дискримінаційних вимогЗамовника в ТД
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 серпня 2021 13:04
рішення від 12.08.2021 № 18464.pdf
Дата публікації: 13 серпня 2021 13:03
інформація про перенесення розгляду скарги від 25.08.2021 № 13940.pdf
Дата публікації: 26 серпня 2021 12:24
інформація про резолютивну частину рішення від 03.09.2021 № 20077.pdf
Дата публікації: 06 вересня 2021 12:07
рішення від 03.09.2021 № 20077.pdf
Дата публікації: 08 вересня 2021 14:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: Перелік змін, що вносяться до тендерної документації
1. Найменування замовника. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця»
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника.41022900
3. Місцезнаходження замовника*. вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032
вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049
В зв’язку з розглядом скарги та тим, що системою не заблоковано процедуру, необхідно продовжити кінцевий строк подання пропозицій для виконання рішення органу оскарження в майбутньому.
4. Тендерний комітет вносить зміни до тендерної документації, оголошення UA-2021-07-16-004403-b, а саме:
1) доповнити Додаток 1 Додатком А, та викласти в новій редакції;
2) в пп. 2.2 п. 2 додатку 1 ТД слова «Для продукції залізничного призначення (відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016 (ГОСТ 32894-2014, IDT) надати» замінити на слова «Для продукції залізничного призначення надати:», слова «АТ «Укрзалізниця», як заінтересованої сторони (споживача та власника інфраструктури)» замінити на «споживача і власника інфраструктури»
3) в пп. 2.3 п. 2 додатку 1 ТД слова «АТ «Укрзалізниця»» на «споживачем»
4) пп. 2.4 п. 2 додатку 1 ТД викласти:
«Якщо продукція виготовляється за креслеником, учаснику необхідно надати:
- скановану копію кресленика на запропоновану для постачання продукцію з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика;
- документ (документи) виробника, який містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, правил і методів контролю, вимог до транспортування, марковання, паковання, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо – у разі, якщо вказані вимоги не містяться в наданих учасником креслениках).
Якщо виробник не є власником кресленика, надати скановану копію документу, завірену підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика щодо надання права на використання даного кресленика у виробництві продукції, яка пропонується до постачання.».
5) В додатку 1 назву колонки «Технічні характеристики (креслення, конструкторська документація, ГОСТ, ДСТУ, ТУ)» викласти «Технічні характеристики (креслення та/або конструкторська документація та/або ГОСТ та/або ДСТУ та/або ТУ)», заповнити колону по всім позиціям словами «зазначено в додатку А»
6) У п.4.5. «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій» Розділу І. «Загальні положення» тендерної документації цифри «15.09.2021 18:00» замінити на «01.10.2021 18:00».
Дата виконання рішення замовником: 23 вересня 2021 17:19
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 04 жовтня 2021
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "АВК ГРУП" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ТД "ГЕРМЕС ТРЕЙДІНГ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 жовтня 2021 12:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТД "ГЕРМЕС ТРЕЙДІНГ" |
22 789 998,00
UAH з ПДВ
|
22 789 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АВК ГРУП" |
24 200 000,00
UAH з ПДВ
|
24 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТД "ГЕРМЕС ТРЕЙДІНГ" #42113176 |
Переможець |
22 789 998,00
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2021 17:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2023 18:17
|
Звіт Дог. Гермес 21331.docx | укладений |
21 листопада 2023 18:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 17:13
|
ПОВ.docx | зміни до договору |
30 грудня 2021 17:12
|
21331 Гермес.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 17:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2021 16:48
|
ПОВ.docx | зміни до договору |
14 грудня 2021 16:47
|
ДУ 1 Вікна, карнізи ЦМО 21331.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2021 16:47
|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2021 14:41
|
Вікна ЦМО 21331 Гермес_copy.pdf | укладений |
02 листопада 2021 14:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору про закупівлю 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ", 01032, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А, код – 41022900; категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» 2) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (у разі застосування переговорної процедури закупівлі): UA-2021-07-16-004403-b 3) дата укладення та номер договору про закупівлю: від 16.09.2021р., № УЗ/ЦЛ-21331/Ю. 4) найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю: ТОВ "ТД "ГЕРМЕС ТРЕЙДІНГ" 5) ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань/реєстраційний номер облікової картки платника податків учасника, з яким укладено договір про закупівлю: 42113176 6) місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю, номер телефону 03150, м.Київ, ВУЛИЦЯ ЯМСЬКА, будинок 41, офіс 5, тел. +380442325008. 7) дата внесення змін до договору про закупівлю: 13.12.2021 року 8) випадки для внесення змін до істотних умов договору відповідно до цієї статті: пункт 5 частина 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» - «погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;». 9) опис змін, що внесені до істотних умов договору: п. 6.2 та додаток 1 викласти в новій редакції 10). Номер додаткової угоди: № УЗ/ЦЛ-21331/Ю /ДУ-1 11). Сума договору після внесення змін: - 22 116 738,00 грн. З ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | УЗ/ЦЛ-21331/Ю |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | УЗ/ЦЛ-21331/Ю /ДУ-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору про закупівлю 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ", 01032, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А, код – 41022900; категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» 2) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (у разі застосування переговорної процедури закупівлі): UA-2021-07-16-004403-b 3) дата укладення та номер договору про закупівлю: від 16.09.2021р., № УЗ/ЦЛ-21331/Ю. 4) найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю: ТОВ "ТД "ГЕРМЕС ТРЕЙДІНГ" 5) ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань/реєстраційний номер облікової картки платника податків учасника, з яким укладено договір про закупівлю: 42113176 6) місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю, номер телефону 03150, м.Київ, ВУЛИЦЯ ЯМСЬКА, будинок 41, офіс 5, тел. +380442325008. 7) дата внесення змін до договору про закупівлю: 28.12.2021 року 8) випадки для внесення змін до істотних умов договору відповідно до цієї статті: частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»- зміни умов у зв'язку із продовженням на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю. 9) опис змін, що внесені до істотних умов договору: внесення змін до пункту 6.2, 15.1 та доповнити ДОДАТОК 1. Договір пролонговано до 31.03.2022 10). Номер додаткової угоди: № УЗ/ЦЛ-21331/Ю /ДУ-2 11). Сума договору після внесення змін: - 26 485 690,92 грн. З ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | УЗ/ЦЛ-21331/Ю |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № УЗ/ЦЛ-21331/Ю /ДУ-2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |