Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

35260000-4 - Поліцейські значки (Інформаційний стенд 1375*820, інформаційні стенди 841*1189)
Очікувана вартість
4 794,00 UAH
UA-2021-07-16-003784-b 0f6622a61f7242dbb4da86f9ce0353e1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Бездідько

+380954340304 oksana.bezdidko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління служби судової охорони у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 43440735
Місцезнаходження: 40002, Україна , Сумська обл., м. Суми, ВУЛИЦЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 4
Контактна особа: Оксана Бездідько
+380954340304
oksana.bezdidko@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2021 12:16
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2021 09:00
Очікувана вартість: 4 794,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35260000-4: Поліцейські значки


1. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв- Ціна 100%, оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). 2. Технічні (якісні) вимоги до предмета закупівлі: поставлений товар повинен бути вільний від будь-якого дефекту виробництва та виготовлений у повній відповідності з технічними умовами на даний вид товару, повинен бути новим та таким, що раніше не використовувався, і складатися з матеріалів, що раніше не використовувалися. Якість товару повинна відповідати вимогам технічної і експлуатаційної документації виробника, ДСТУ, ГСТУ, ГОСТ чи ТУ України. Більш детально технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі зазначені у Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Інформаційний стенд 1375*820
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Охтирська, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 35261000-1 — Інформаційні дошки
9 штуки
інформаційні стенди 841*1189
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Охтирська, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 35261000-1 — Інформаційні дошки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник, протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання сторонами накладної на фактично поставлений товар, перераховує на поточний рахунок учасника 100% ціни фактично поставленого товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок замовника за даним кодом видатків. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2021 12:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2021 12:16
Додаток 2 Проєкт договору.docx
16 липня 2021 12:16
Оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2021 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кулєшов Олексій Вікторович 4 482,00
UAH з ПДВ
4 482,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кулєшов Олексій Вікторович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кулєшов Олексій Вікторович
#2932505717
Переможець 4 482,00
UAH з ПДВ
29 липня 2021 08:54

Документи

29 липня 2021 08:54
Електронний підпис
29 липня 2021 08:53
Протокол 29.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2021 08:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кулєшов Олексій Вікторович
#2932505717
4 482,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 липня 2021 08:54
Електронний підпис
29 липня 2021 08:53
Протокол 29.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 серпня 2021 10:18
Договір 42-21.pdf укладений
05 серпня 2021 10:17