Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги по вивезенню твердих побутових відходів; Послуги по вивезенню рідких побутових відходів
Очікувана вартість
33 636,56 UAH
UA-2021-07-16-003699-a ● e899991d7528472ea7159460a56aff55
Переговорна процедура
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143844 |
Місцезнаходження: | 08500, Україна , Київська обл., Фастів, пл. Соборна, 1 |
Контактна особа: |
Барова Вікторія Віталіївна 380456561354 vik.barova@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
«04» червня 2021 року замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю № UA-2021-06-04-004541-c. Проте станом на «21» червня 2021 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги були відмінені. Тому «23» червня 2021 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю № UA-2021-06-23-001117-c. Проте знову ж таки станом на «09» липня 2021 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені.
Отже, враховуючи вище наведене, Закупівля для Замовника може бути здійснена на підставі пункту 1 частини 2 статті 40 Закону.
«04» червня 2021 року замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю № UA-2021-06-04-004541-c. Проте станом на «21» червня 2021 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги були відмінені. Тому «23» червня 2021 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю № UA-2021-06-23-001117-c. Проте знову ж таки станом на «09» липня 2021 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені.
Отже, враховуючи вище наведене, Закупівля для Замовника може бути здійснена на підставі пункту 1 частини 2 статті 40 Закону.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 липня 2021 15:56 |
Оскарження наміру укласти договір: | 27 липня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
156.96 метри кубічні
Послуги по вивезенню твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90513100-7 — Послуги з утилізації/видалення побутових відходів
82 метри кубічні
Послуги по вивезенню рідких побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90513100-7 — Послуги з утилізації/видалення побутових відходів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунковим періодом є календарний місяць. Розрахунки за надані послуги здійснюються після їх фактичного виконання відповідно до умов взятого бюджетного зобов’язання згідно ст. 49 Бюджетного кодексу України за наявності фінансування протягом 15 робочих днів на умовах можливості відстрочки платежу до 60 календарних днів. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
16 липня 2021 15:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство Фастівської міської ради «Господар» #38797446 |
Переможець |
33 636,56
UAH
|
16 липня 2021 15:56
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 03 вересня 2021 14:59 |
Кінець періоду оскарження: | 14 вересня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 14 вересня 2021 00:00 |
Причина відміни: | непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування скороченної переговорної процедури закупівлі, 10 днів - у разі застосування процедури запиту цінових пропозицій) |
Коментар щодо відміни: | Непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. |
Документи:
03 вересня 2021 14:59
|
Електронний підпис |
03 вересня 2021 14:50
|
Протокол №130 від 03.09.21.pdf |