Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за виконанням робіт по Капітальний ремонт даху будівлі Будинку дитини, розташованої по вул. І. Кулика, 149-А, в м. Херсоні
Очікувана вартість
37 173,60 UAH
UA-2021-07-16-002536-a 088f512e8eb443549695b24df7296adc
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карчевич Тетяна

+380552353246 BUDINOKDITIN@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 липня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ БУДИНОК ДИТИНИ" ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01334387
Місцезнаходження: 73008, Україна , Херсонська обл., Херсон, ВУЛИЦЯ ІЛЛІ КУЛИКА, будинок 149-А
Контактна особа: Карчевич Тетяна
+380552353246
BUDINOKDITIN@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Технічний нагляд за виконанням робіт по Капітальний ремонт даху будівлі Будинку дитини, розташованої по вул. І. Кулика, 149-А, в м. Херсон
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Технічний нагляд за виконанням робіт по Капітальному ремонту даху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73008, Україна, Херсонська область, Херсон, І. Кулика
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 липня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
ДК 018-2000: 1130.5 — Будинки дитини та сирітські будинки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

16 липня 2021 13:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальна установа з капітального будівництва та експлуатації Херсонської обласної ради
#14124906
Переможець 37 173,60
UAH з ПДВ
16 липня 2021 13:28

Документи

16 липня 2021 13:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 13:06
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2021 10:19
Допка 1 Технагляд.pdf зміни до договору
27 грудня 2021 10:18
Електронний підпис укладений
16 липня 2021 13:30
Договір Технагляд.pdf укладений
16 липня 2021 13:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменьшення обсягів
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 36 146,48
UAH (в тому числі ПДВ 6 024,41 UAH)