Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Донецька залізниця |
Код ЄДРПОУ: | 40150216 |
Місцезнаходження: | 84400, Україна , Донецька обл., Лиман (Красний Лиман), Лиман |
Контактна особа: |
Погребняк Станислав Анатолійович 38(06261)6-26-33 STS.PGRBNK@DON.UZ.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 липня 2021 10:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 серпня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 03 серпня 2021 14:43 |
Очікувана вартість: | 10 430 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 52 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції у формі безвідкличної та безумовної банківської гарантії (з накладанням ЕЦП гаранта), згідно з якою первинне зобов’язання несе будь-який банк та з обов’язковим накладанням електронного цифрового підпису. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення «Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Мінекономіки «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020.№ 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за N 275/35897. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 52150 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі вносить не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору в розмірі 5% вартості договору у формі оригіналу банківської гарантії. Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді оригіналу безумовної безвідкличної гарантії на паперовому носії |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 липня 2021 10:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 липня 2021 10:39 |
ТД №21170 сл. П.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
У зв’язку з великим обсягом проєктної документації в разі потреби можливо ознайомитись з документацією у структурному підрозділі «Старобільська колійна машинна станція» регіональної філії «Донецька залізниця» АТ «Укрзалізниця» за адресою: Луганська обл., м. Старобільськ, пл. Товарна, 1. Відповідальна особа: начальник структурного підрозділу «Старобільська колійна машинна станція» Левін Олексій Олександрович, тел. 050-476-61-69.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-20-000008 ● 837769d0e75a4a00a42db036694a7021
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 грудня 2021 13:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.12.2021 №721
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 25 листопада 2021 року №003100-18/14939-2021,
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 20.12.2021 №721
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7.UA-2021-07-16-001941-b 16.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-20 16:28:43
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції котельної структурного підрозділу «Старобільська колійна машинна станція» з переводом на газове опалення (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-07-16-001941-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Чому за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВІРТУМ СТРОЙ» (ЄДРПОУ - 40317544) його пропозицію не відхилено, оскільки даний учасник протягом останніх трьох років притягався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-22 11:13:35
Реконструкція котельної структурного підрозділу «Старобільська колійна машинна станція» з переводом на газове опалення
Проектно-кошторисну документацію на “Реконструкція котельні структурного підрозділу “Старобільська колійна машинна станція” з переводом на газове опалення” розроблена ТОВ “НІКО ПРОЕКТ”.
Після отримання проектно-кошторисної документації повний пакет документів був одразу відправлений на проходження Експертизи. Після отримання позитивного експертного звіту за № 2021-10 Укрзалізничекспертиза з загальною кошторисною вартістю будівництва склала 15409,604 тис. грн. з ПДВ, вищевказана проектно-кошторисна документація була затверджена Наказом за №365-НЗі від 01.07.2021 року.
Планами капітальних інвестицій по структурному підрозділу “Служба колії” на 2021 рік передбачена сума 10574,4 тис. грн. з ПДВ
Після виконання моніторингу ринку та отримання комерційних пропозицій була взята найменша сума згідно комерційних пропозицій становила 10 430 000,00 тис. грн. з ПДВ.
Вищевказана сума була опублікована на майданчику PROZORRO як очікувана вартість робіт, також опубліковано повний перелік об'ємів робіт згідно проектно-кошторисної документації яка пройшла експертизу та затверджена Наказом.
Також, щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті – у замовника відсутні технічні можливості такого оприлюднення у зв’язку з відсутністю власного веб-сайту.
Стосовно другого питання повідомляємо наступне: Вимогами тендерної документації, а саме п. 2.2 Додатку 2 учасник процедури закупівлі повинен був надати у відповідність ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Інформаційну довідку в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірену печаткою (в разі наявності) в тому числі про те, що «4) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів)». На виконання зазначеної вимоги учасником ТОВ «ВІРТУМ СТРОЙ» було надано довідку в довільній формі від 30 липня 2021 року №333 за власноручним підписом директора Рожкова О.С. та печаткою товариства (файл «Довідка щодо ст 50 ЗУ Захист економічної конкуренції.pdf») щодо не притягнення до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції" , чим виконано вимоги тендерної документації. Тому наявних підстав для відхилення пропозиції учасника ТОВ «ВІРТУМ СТРОЙ» у Замовника не було.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог висновку про наявність або відсутність порушень законодавства від 04.01.2022 повідомляємо, що замовником була проведена робота з інформування відповідальних осіб про безумовне дотримання Закону України "Про публічні закупівлі" при перевірці тендерних пропозицій учасників та проведенні публічних закупівель, та попреджено про персональну відповідальність за порушення вимог Закону.
2022-01-05 14:18:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 серпня 2021 15:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВІРТУМ СТРОЙ" |
10 419 892,01
UAH з ПДВ
|
10 419 892,01
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АСТЕР-М |
10 425 000,00
UAH з ПДВ
|
10 425 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВІРТУМ СТРОЙ" #40317544 |
Переможець |
10 419 892,01
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2021 10:22
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2021 16:30
|
Договор котельня КМС-222.pdf | укладений |
26 серпня 2021 16:30
|