Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з проведення незалежної оцінки вартості майна для цілей бухгалтерського обліку та організації рецензування звітів про оцінку
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2021-07-16-000435-c d821d33c568c4423a26618aac2052c19
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Середа-Вакулішина Наталія Анатоліївна

380501049951 dresurs.sumy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕСУРСНИХ ПЛАТЕЖІВ СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40456009
Вебсайт: http://dresurs.smr.gov.ua/
Місцезнаходження: 40009, Україна , Сумська обл., Суми, вулиця Садова, 33
Контактна особа: Середа-Вакулішина Наталія Анатоліївна
380501049951
dresurs.sumy@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2021 10:20
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2021 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 липня 2021 15:00
Очікувана вартість: 10 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва


Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету; Протокол УО № 25 від 16.07.2021; Місцезнаходження замовника: 40009, м. Суми, вул. Садова, 33; Категорія замовника: п.1 ч.4 ст.2 – орган місцевого самоврядування; Вид закупівлі: Спрощена закупівля (річна сума 60.000,00 грн.); UA-2021-06-16-008638-b торги не відбулись; Уповноважені особи: Уповноважена особа з питань організації та проведення спрощеної закупівлі – Середа–Вакулішина Наталія Анатоліївна – головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності, тел. +380501049951, (0542) 700-411, e-mail: dresurs.sumy@gmail.com З технічних питань – Лапенко Ірина Іванівна – начальник відділу обліку комунального майна управління майна, тел. +380955259992, (0542) 700-412, e-mail: lapenko_i@smr.gov.ua
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з проведення незалежної оцінки вартості майна для цілей бухгалтерського обліку та організації рецензування звітів про оцінку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, Суми, Садова, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71311000-1 — Консультаційні послуги у галузі цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2021 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТ-С" 9 000,00
UAH з ПДВ
9 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОНСАЛТ-С"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТ-С"
#38396805
Переможець 9 000,00
UAH з ПДВ
29 липня 2021 16:21

Документи

29 липня 2021 16:20
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2021 16:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТ-С"
#38396805
9 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 липня 2021 16:20
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 листопада 2021 15:16
Електронний підпис укладений
10 серпня 2021 09:43
Договір 229-08 від 10.08.21 ТОВ Консалт-С.pdf укладений
10 серпня 2021 09:42

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
21 вересня 2021 12:07
9 000,00 UAH UA258201720344230004000095239
ДЗРП СМР
UA623375460000026005055011931
ТОВ "Консалт-С"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 9 000,00
UAH