Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка, відновлення та ремонт картриджів) (ДК 021:2015 - 50310000 - 1 - «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки»
Очікувана вартість
6 500,00 UAH
UA-2021-07-15-009114-b f83cee649cb146ae898ce56a1d3ff391
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Денис Богуцький

+380983948413 jurist.km@fssu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 41316723
Місцезнаходження: 29013, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, ВУЛИЦЯ ПРОСКУРІВСЬКА, будинок 18
Контактна особа: Денис Богуцький
+380983948413
jurist.km@fssu.gov.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2021 16:56
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2021 16:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2021 16:59
Початок аукціону: 30 липня 2021 12:09
Очікувана вартість: 6 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


найбільш конкретний код закупівлі ДК 021:2015 - 50310000 - 1 - «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
58 послуга
найбільш конкретний код закупівлі ДК 021:2015 - 50310000 - 1 - «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2021  —  24 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Оплата Послуг здійснюється в безготівковій формі в національній валюті шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця згідно наданих рахунків та Актів наданих послуг протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати отримання Послуг та відповідних документів (рахунків та Актів наданих послуг). У разі затримки фінансування Замовника розрахунки за надані Послуги здійснюються Замовником протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати отримання Замовником фінансування призначених на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2021 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2021 16:56
Додаток 6 Договір заправка картриджів відділення.doc
15 липня 2021 16:56
Оголошення з додатками 1-5.docx
15 липня 2021 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2021 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2021 16:56
Додаток 6 Договір заправка картриджів відділення.doc
15 липня 2021 16:56
Оголошення з додатками 1-5.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2021 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА 3 708,00
UAH з ПДВ
2 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КІНЧИК ЕДУАРД ПАВЛОВИЧ" 6 255,00
UAH з ПДВ
3 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 липня 2021 09:35
Електронний підпис
27 липня 2021 19:17
Пропозиція (1).pdf
27 липня 2021 19:17
Технічні вимоги (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА

ФОП "КІНЧИК ЕДУАРД ПАВЛОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА
#2283203183
Переможець 2 999,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2021 15:59
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА #2283203183

№ рішення у справі

63/45-р/к

Дата рішення у справі

20.10.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2021 15:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА
#2283203183
2 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 16:25
Електронний підпис укладений
19 серпня 2021 14:15
Хмельницьке міське договір 20.pdf укладений
19 серпня 2021 14:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2021 — 24 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 751,00
UAH