Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту пральні дошкільного навчального закладу № 4 Луцької міської ради на вул. Кравчука, 3а у м. Луцьку
Очікувана вартість
185 942,00 UAH
UA-2021-07-15-004832-b e2cf5e5b9af74c1b951e86387f4bffd5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руслана Жовнірук

+380332783557 zruslana102@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 44186267
Вебсайт: http://lutsk.osv.org.ua/
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, вул. Шевченка, буд. 1
Контактна особа: Руслана Жовнірук
+380332783557
zruslana102@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2021 13:20
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2021 00:01
Очікувана вартість: 185 942,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 929,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 5500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту пральні дошкільного навчального закладу № 4 Луцької міської ради на вул. Кравчука, 3а у м. Луцьку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, м. Луцьк, Кравчука,3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Період оплати: оплата по факту виконаних робіт з відстрочкою платежу до 20 календарних днів з дня підписання акту приймання передачі виконаних робіт. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.

Сума забезпечення: 5500 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: електронна банківська гарантія.Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі «PDF» або «JPEG»: копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, копія договору про надання банківської гарантії, документ, виданий банком, який підтверджує грошове покриття банківської гарантії.
Вимоги до документу: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
15 липня 2021 13:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2021 13:20
Оголошення (6).docx
15 липня 2021 13:20
проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 липня 2021 00:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІД-ТОРГ-БУД" 184 534,07
UAH з ПДВ
184 534,07
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

23 липня 2021 16:20
Електронний підпис
23 липня 2021 16:19
r_397_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf.p7s
23 липня 2021 16:19
r_397_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
23 липня 2021 16:19
r_397_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf.p7s
23 липня 2021 16:19
r_397_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
23 липня 2021 16:19
r_397_ДЦ_ДЦ_розрах.pdf.p7s
23 липня 2021 16:19
r_397_ДЦ_ДЦ_розрах.pdf
23 липня 2021 16:19
r_397_ДЦ_ДЦ_поясн.pdf.p7s
23 липня 2021 16:19
r_397_ДЦ_ДЦ_поясн.pdf
23 липня 2021 16:19
r_397_ДЦ_ВРЛС_2-1-1.pdf.p7s
23 липня 2021 16:19
r_397_ДЦ_ВРЛС_2-1-1.pdf
23 липня 2021 16:19
цінова пропозиція.pdf
23 липня 2021 16:19
технічні вимоги.pdf.p7s
23 липня 2021 16:19
технічні вимоги.pdf
23 липня 2021 16:19
субпідряд.pdf.p7s
23 липня 2021 16:19
субпідряд.pdf
23 липня 2021 16:19
статут.pdf
23 липня 2021 16:19
сертифікат інженера.pdf
23 липня 2021 16:19
свід пдв.pdf
23 липня 2021 16:19
протокол ОП.pdf
23 липня 2021 16:19
проект договору (11).pdf.p7s
23 липня 2021 16:19
проект договору (11).pdf
23 липня 2021 16:19
про конкуренцію.pdf.p7s
23 липня 2021 16:19
про конкуренцію.pdf
23 липня 2021 16:19
працівники.pdf.p7s
23 липня 2021 16:19
працівники.pdf
23 липня 2021 16:19
посвідчення ОП.pdf
23 липня 2021 16:19
персональні дані.pdf
23 липня 2021 16:19
обладнання.pdf.p7s
23 липня 2021 16:19
обладнання.pdf
23 липня 2021 16:19
накладні 4.jpg
23 липня 2021 16:19
накладна 3.pdf
23 липня 2021 16:19
накладна 2.pdf
23 липня 2021 16:19
накладна 1.pdf
23 липня 2021 16:19
наказ.pdf
23 липня 2021 16:19
наказ Клямар.pdf
23 липня 2021 16:19
наказ івчук.pdf
23 липня 2021 16:19
наказ демчук.pdf
23 липня 2021 16:19
наказ гриценко.pdf
23 липня 2021 16:19
наказ Гриценко ОП.pdf
23 липня 2021 16:19
наказ гарманюк.pdf
23 липня 2021 16:19
наказ войстрик.pdf
23 липня 2021 16:19
ліцензія.pdf
23 липня 2021 16:19
лист без авансу.pdf.p7s
23 липня 2021 16:19
лист без авансу.pdf
23 липня 2021 16:19
дц 4 садок.pdf
23 липня 2021 16:19
довідка мвс.pdf
23 липня 2021 16:19
диплом Марчук.pdf
23 липня 2021 16:19
диплом Клямар.pdf
23 липня 2021 16:19
диплом Демчук.pdf
23 липня 2021 16:19
диплом Гриценко.pdf
23 липня 2021 16:19
графік.pdf.p7s
23 липня 2021 16:19
графік.pdf
23 липня 2021 16:19
відомості.pdf (1).p7s
23 липня 2021 16:19
відомості.pdf
23 липня 2021 16:19
відгуки.pdf
23 липня 2021 16:19
виписка.pdf
23 липня 2021 16:19
Банківська гарантія.rar
23 липня 2021 16:19
аналог договори.pdf.p7s
23 липня 2021 16:19
аналог договори.pdf
23 липня 2021 16:19
акт обстеження.pdf
23 липня 2021 16:19
397_днз_4.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІД-ТОРГ-БУД"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІД-ТОРГ-БУД"
#36279786
Переможець 184 534,07
UAH з ПДВ
28 липня 2021 11:14

Документи

28 липня 2021 11:14
Електронний підпис
28 липня 2021 11:13
протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2021 11:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІД-ТОРГ-БУД"
#36279786
184 534,07
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 липня 2021 11:14
Електронний підпис
28 липня 2021 11:13
протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2021 16:32
Електронний підпис укладений
03 серпня 2021 12:54
додатки до договору 29-07-21.PDF укладений
03 серпня 2021 12:53
договір 29-07-21.PDF укладений
03 серпня 2021 12:52

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
22 вересня 2021 10:34
184 534,07 UAH UA658201720344240011000150623
Департамент освіти ЛМР
UA263204780000026008924867572
ПП "Захід-торг-буд"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 184 534,07
UAH (в тому числі ПДВ 30 755,67 UAH)