Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт блискавкозахисту будівлі Черницького ЗЗСО Розвадівської сільської ради Стрийського району Львівської області
Очікувана вартість
93 044,00 UAH
UA-2021-07-15-004739-a 131ea50e375f4088acf3e2df77a362a8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костко Іванна Романівна

+380988691503 rozv.osk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центр фінансово-господарського та навчально-методичного забезпечення закладів освіти і культури
Код ЄДРПОУ: 41834402
Місцезнаходження: 81634, Україна , Львівська обл., Розвадів, вул. Біласа і Данилишина 18 А
Контактна особа: Костко Іванна Романівна
+380988691503
rozv.osk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2021 16:25
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2021 23:00
Очікувана вартість: 93 044,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 465,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою подаються пропозиції - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт блискавкозахисту будівлі Черницького ЗЗСО Розвадівської сільської ради Стрийського району Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81640, Україна, Львівська область, с.Пісочна, вул.Привокзальна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2021 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2021 16:25
Оголошення_ремонт_Черниц_кии .docx
15 липня 2021 16:25
додаток_4._проект_договору.docx
15 липня 2021 16:25
додаток_3._технiчне_завдання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога, яка не відповідає діючому законодавству
Дата подання: 16 липня 2021 15:06
Дата відповіді: 19 липня 2021 15:41
Шановний замовнику. Інформуємо, що відповідно до чинної редакції від 10.03.2021 р. ПОРЯДКУ видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, випробування машин, механізмів устаткування підвищеної небезпеки та роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В та в зонах дії струму високої частоти відносяться до Видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються НА ПІДСТАВІ ДОЗВОЛУ на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (п. 5 та п.9 додатку 2 до зазначеного Порядку). Тому Ваша вимога, щодо надання копії ДЕКЛАРАЦІЇ учасника та субпідрядника (у разі залучення) видана Державною службою України з питань праці або її територіальними органами, відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці: - випробування машин, механізмів устаткування підвищеної небезпеки, а саме: устаткування напругою понад 1000 В (електричне устаткування електричних станцій і мереж, технологічне електрообладнання) та роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В та в зонах дії струму високої частоти є НЕЗАКОННОЮ. Тому вимагаємо усунути зазначену вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Відповідно до ч.3 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
При оформленні оголошення про проведення торгів Замовник керувався , зокрема, ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі принципами добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Вимога щодо наявності в Учасника Декларації відповідності матеріально-технічної бази є цілком законною та жодним чином не обмежує коло потенційних учасників, оскільки таку декларацію може отримати будь-який охочий.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2021 23:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП МЕДВІДЬ СОФІЯ ЯРОСЛАВІВНА 93 044,00
UAH з ПДВ
93 044,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 липня 2021 18:22
Електронний підпис
27 липня 2021 15:05
26. Працівники.pdf
27 липня 2021 15:05
17. Довідки з банку.pdf
27 липня 2021 15:05
1. Формальні помилки.pdf
27 липня 2021 15:05
24. М-т база.pdf
27 липня 2021 15:05
36. Довідка податкова.pdf
27 липня 2021 15:05
35. Декларація.pdf
27 липня 2021 15:05
35.3 Висота.pdf
27 липня 2021 15:05
13. Достовірність.pdf
27 липня 2021 15:05
6. Зниження ціни.pdf
27 липня 2021 15:05
20.1 Персональні.pdf
27 липня 2021 15:05
9. Довкілля перелік.pdf
27 липня 2021 15:05
4. Ціна пропозиціі_.pdf
27 липня 2021 15:05
35.1 Дозвіл 2020.pdf
27 липня 2021 15:05
37. Довкілля.pdf
27 липня 2021 15:05
2. Паспорт і код.pdf
27 липня 2021 15:05
27. Кошторисник.pdf
27 липня 2021 15:05
31. Працівники.pdf
27 липня 2021 15:05
15. Витяг з ЄДР.pdf
27 липня 2021 15:05
11. Субпідряд.pdf
27 липня 2021 15:05
20. Обробка даних.pdf
27 липня 2021 15:05
25. Протоколи.pdf
27 липня 2021 15:05
30. Пожежна безпека.pdf
27 липня 2021 15:05
39. Госп. санкціі_.pdf
27 липня 2021 15:05
3. Ненадання.pdf
27 липня 2021 15:05
44. Виписка з ЄДР.pdf
27 липня 2021 15:05
23. Аванс.pdf
27 липня 2021 15:05
10.Гарантіи_нии_ строк.pdf
27 липня 2021 15:05
38. Ціна матеріали.pdf
27 липня 2021 15:05
28. Лист зарплата.pdf
27 липня 2021 15:05
22.Згода з проектом.pdf
27 липня 2021 15:05
19. Ліцензія.pdf
27 липня 2021 15:05
1.1 Формальні.pdf
27 липня 2021 15:05
34. Санкціі_.pdf
27 липня 2021 15:05
43. Заниження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП МЕДВІДЬ СОФІЯ ЯРОСЛАВІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП МЕДВІДЬ СОФІЯ ЯРОСЛАВІВНА
#2333615629
Переможець 93 044,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2021 10:45

Документи

03 серпня 2021 10:45
Електронний підпис
03 серпня 2021 10:44
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2021 10:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП МЕДВІДЬ СОФІЯ ЯРОСЛАВІВНА
#2333615629
93 044,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 серпня 2021 10:45
Електронний підпис
03 серпня 2021 10:44
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 12:57
Електронний підпис укладений
16 листопада 2021 11:08
ДУ_1.pdf зміни до договору
16 листопада 2021 11:05
Електронний підпис укладений
16 серпня 2021 15:36
Договір укладений
16 серпня 2021 15:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі листа Підрядника №21/10/27 від 27.10.2021 року, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 11.2 Договору від «12» серпня року №21/08/03-2, у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором, Сторони уклали додаткову угоду до Договору, Сторони домовилися ч. 5.1. Договору викласти в новій редакції: «Строк (термін) виконання робіт – до 30.11.2021 р., згідно календарного графіку виконання робіт»; Додаток №1 і №2 Договору викласти у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 21/08/03-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 93 044,00
UAH