Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт блискавкозахисту будівлі Черницького ЗЗСО Розвадівської сільської ради Стрийського району Львівської області
Очікувана вартість
93 044,00 UAH
UA-2021-07-15-004739-a ● 131ea50e375f4088acf3e2df77a362a8
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Центр фінансово-господарського та навчально-методичного забезпечення закладів освіти і культури |
Код ЄДРПОУ: | 41834402 |
Місцезнаходження: | 81634, Україна , Львівська обл., Розвадів, вул. Біласа і Данилишина 18 А |
Контактна особа: |
Костко Іванна Романівна +380988691503 rozv.osk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2021 16:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 липня 2021 23:00 |
Очікувана вартість: | 93 044,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 465,22 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Мова, якою подаються пропозиції - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт блискавкозахисту будівлі Черницького ЗЗСО Розвадівської сільської ради Стрийського району Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81640, Україна, Львівська область, с.Пісочна, вул.Привокзальна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 липня 2021 16:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 липня 2021 16:25 |
Оголошення_ремонт_Черниц_кии .docx | |
15 липня 2021 16:25 |
додаток_4._проект_договору.docx | |
15 липня 2021 16:25 |
додаток_3._технiчне_завдання.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога, яка не відповідає діючому законодавству
Дата подання: 16 липня 2021 15:06
Дата відповіді: 19 липня 2021 15:41
Шановний замовнику. Інформуємо, що відповідно до чинної редакції від 10.03.2021 р. ПОРЯДКУ видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, випробування машин, механізмів устаткування підвищеної небезпеки та роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В та в зонах дії струму високої частоти відносяться до Видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються НА ПІДСТАВІ ДОЗВОЛУ на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (п. 5 та п.9 додатку 2 до зазначеного Порядку). Тому Ваша вимога, щодо надання копії ДЕКЛАРАЦІЇ учасника та субпідрядника (у разі залучення) видана Державною службою України з питань праці або її територіальними органами, відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці: - випробування машин, механізмів устаткування підвищеної небезпеки, а саме: устаткування напругою понад 1000 В (електричне устаткування електричних станцій і мереж, технологічне електрообладнання) та роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В та в зонах дії струму високої частоти є НЕЗАКОННОЮ. Тому вимагаємо усунути зазначену вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Відповідно до ч.3 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
При оформленні оголошення про проведення торгів Замовник керувався , зокрема, ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі принципами добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Вимога щодо наявності в Учасника Декларації відповідності матеріально-технічної бази є цілком законною та жодним чином не обмежує коло потенційних учасників, оскільки таку декларацію може отримати будь-який охочий.
Відповідно до ч.3 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
При оформленні оголошення про проведення торгів Замовник керувався , зокрема, ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі принципами добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Вимога щодо наявності в Учасника Декларації відповідності матеріально-технічної бази є цілком законною та жодним чином не обмежує коло потенційних учасників, оскільки таку декларацію може отримати будь-який охочий.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП МЕДВІДЬ СОФІЯ ЯРОСЛАВІВНА #2333615629 |
Переможець |
93 044,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2021 10:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 12:57
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2021 11:08
|
ДУ_1.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2021 11:05
|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2021 15:36
|
Договір | укладений |
16 серпня 2021 15:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі листа Підрядника №21/10/27 від 27.10.2021 року, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 11.2 Договору від «12» серпня року №21/08/03-2, у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором, Сторони уклали додаткову угоду до Договору, Сторони домовилися ч. 5.1. Договору викласти в новій редакції: «Строк (термін) виконання робіт – до 30.11.2021 р., згідно календарного графіку виконання робіт»; Додаток №1 і №2 Договору викласти у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 21/08/03-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |