Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та земельних ресурсів Тростянецької селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 43942574 |
Місцезнаходження: | 24300, Україна , Вінницька обл., смт Тростянець, вул. Соборна, 77 |
Контактна особа: |
Кравець Сергій Миколайович +380434322485 budotg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2021 15:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 серпня 2021 15:31 |
Початок аукціону: | 03 серпня 2021 13:21 |
Очікувана вартість: | 4 176 415,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 41 764,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником на підставі довідки, про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) та актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в), шляхом безготівкового перерахування відповідних сум на розрахунковий рахунок Підрядника в національній валюті України на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за фактично виконані об’єми робіт з відстрочкою платежу до 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання замовником підстави, а саме: підпису та печатки відповідальної сертифікованої особи, яка здійснює технагляд та особи яка здійснює авторський нагляд за дотриманням проектних рішень при виконанні будівельних робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 липня 2021 15:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 липня 2021 15:27 |
Додаток _5 Проєкт договору.docx | |
15 липня 2021 15:27 |
Додаток _4 стаття 17.docx | |
15 липня 2021 15:27 |
Додаток _3 стаття 16.docx | |
15 липня 2021 15:27 |
Додаток _2 Довідка про учасник.docx | |
15 липня 2021 15:27 |
Додаток _1 Технічні вимоги до предмета.docx | |
15 липня 2021 15:27 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-26-000075 ● 431fad99b05a4dbe81dba08d9b1895d3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 квітня 2022 16:02 |
25.04.2022 № 139
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 11.04.2022 № 003100-18/2714-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 25.04.2022 № 139
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2021-07-15-004041-a
15.07.2021 Відділ містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та земельних ресурсів Тростянецької селищної ради (код ЄДРПОУ 43942574) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-03 15:01:17
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт благоустрою паркової зони по вул. Соборна, смт Тростянець, Вінницької області» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)», код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2021-07-15-004041-a), яку проведено Відділом містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та земельних ресурсів Тростянецької селищної ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Open Budget Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/43942574/info) Замовник є головним розпорядником місцевого бюджету.
Враховуючи зазначене, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-05-06 14:53:18
Пояснення з власної ініціативи
Пояснення, щодо процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт благоустрою паркової зони по вул. Соборна, смт.Тростянець, Вінницької області» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)», код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2021-07-15-004041-a)
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікувальної вартості здійснено на основі технічної (проектно-кошторисної) документації, яка виготовлена відповідно до вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та виконана у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва проектно-вишукувальних робіт та експертизи документації на будівництво», та пройшла експертну оцінку. Очікувана вартість розраховувалась виходячи з затвердженої проектно-кошторисної документації на «Капітальний ремонт благоустрою паркової зони по вулиці Соборна в смт. Тростянець, Вінницької області» та експертного звіту на замовлений обсяг робіт передбачений в Тендерній документації, а саме із заміни твердого покриття; капітального ремонту фонтану класичного типу; у два ряди, облицювального натуральним гранітом, який буде підсвічуватись в темну годину доби; підключенням до нових комунікацій; у вартість об’єкта будівництва по даних роботах враховуючи кошторисний прибуток та кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій. Після підрахунку даних робіт очікувана вартість закупівельних робіт склала 4176415,00 грн., що відповідно було і зазначено в електронній системі закупівель та Тендерній документації.
2. Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) стосується суб’єктів державного сектору та носить рекомендаційних характер для органів місцевого самоврядування. Однак наша установа дотримується рекомендацій даної Постанови, але у зв’язку із відсутністю власного веб-сайту оприлюднення Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщуємо на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів Тростянецької селищної ради, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Посилання на обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://trostyanec-gromada.gov.ua/news/1627022455/.
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-06-03 16:00:26
Роз'яснення щодо висновку
Про надання інформації
Уповноваженою особою відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та земельних ресурсів Тростянецької селищної ради Сергієм Кравцем (Наказ від 13.12.2021 року №88 «Про звільнення Кравця С за власним бажанням») було здійснено закупівлі робіт з «Капітального ремонту благоустрою паркової зони по вул.Соборна, смт.Тростянець, Вінницької області» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) UA-2021-07-15-004041-а.
Східним офісом Державної аудиторської служби України проведено моніторинг з 27 квітня 2022 року по 21 травня 2022 року закупівлі робіт з «Капітального ремонту благоустрою паркової зони по вул.Соборна, смт.Тростянець, Вінницької області» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) UA-2021-07-15-004041-а. За результатами моніторингу по були встановлені порушення, що відображенні у висновку. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язав уповноважено особу здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю робіт від 28.08.2021 № 32 через укладання відповідної додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Станом на сьогоднішній день уповноважена особа відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та земельних ресурсів Тростянецької селищної ради є Наталія Асауленко (Наказ від 30.11.2021 року №84 «Про визначення уповноваженої особи за організацію та проведення процедур закупівель»).
На вимогу Східного офіс Держаудитслужби, щодо усунення порушень за результатами моніторингу шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю робіт від 28.08.2021 № 32 через укладання відповідної додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Уповноваженою особою Н.Асауленко проведено переговори з підрядником, щодо припинення договірних зобов’язань враховуючи те, що роботи по даному об’єкту частково уже виконанні. Підряднику на електрону адресу було надіслано Додаткову угода №7 щодо припинення зобов’язань за договором про закупівлю робіт від 28.08.2021 № 32.
У зв’язку із військовою агресією російської федерації проти України, що стало істотною умовою для затримки із підписанням Додаткової угоди,
Порушення термінів підписання додаткової угоди виникли через відсутність постійного зв’язку із Підрядником, у зв’язку із військовою агресією російської федерації проти України, що стало істотною причиною затримки у виконанні вимог Східного офіс Держаудитслужби.
31.05.2022 року Додаткову угоду №7 підписано, та висвітлено в електронній системі закупівель.
Додатки: Копія наказу про звільнення УО; Копія наказу про визначення УО.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Вирішили : 1. На підставі ст. 651, 654 Цивільного кодексу України та п.20.5 Договору про закупівлю робіт від 28 серпня 2021 року № 32 Замовник та Підрядник дійшли згоди розірвати Договір про закупівлю робіт «Капітальний ремонт благоустрою паркової зони по вул. Соборна, смт.Тростянець, Вінницької області» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) код ДК 021:2015:45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація, укладений між Замовником та Підрядником. 2. Керуючись п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 4.1 Договору Внести зміни до п. 4.1. Розділу ІV. ДОГОВІРНА ЦІНА Договору, та викласти його в новій редакції: «4.1. Вартість робіт по договору визначена ціною зазначеною у тендерній пропозиції за результатами аукціону Підрядника та складає 2 268 060,00 (Два мільйони двісті шістдесят вісім тисяч шістдесят гривень 00 коп.), в т.ч. ПДВ 378 010,00 грн, але в межах фактичних надходжень на реєстраційний рахунок Замовника. Замовник бере на себе бюджетні зобов’язання відповідно до ст.48 Бюджетного кодексу України, пункту 15.2 та пункту 15.7. Договору виключно в межах відповідних фактичних надходжень бюджетних коштів. В межах бюджетних кошторисних надходжень в сумі 2 268 060,00 (Два мільйони двісті шістдесят вісім тисяч шістдесят гривень 00 коп.), в т.ч. ПДВ 378 010,00 грн., сума фактичних надходжень бюджетних коштів складає 2 268 060,00 (Два мільйони двісті шістдесят вісім тисяч шістдесят гривень 00 коп.), в т.ч. ПДВ 378 010,00 грн., але в межах фактичних надходжень на реєстраційний рахунок Замовника. Фінансування робіт в наступних періодах буде здійснюватися в межах бюджетних призначень, визначених у відповідних рішеннях про виділення коштів.» Зменшення по даній додатковій угоді складає : 1 621 692,94 (Один мільйон шістсот двадцять одна тисяча шістсот дев’яносто два гривні 94 коп.), в т.ч. ПДВ 270 282,16 грн. 3. Оприлюднити повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору в Електронній системі протягом трьох робочих днів з дня укладення Додаткової угоди № 7 до Договору №32 від 28 серпня 2021 року відповідно до вимог пункту 11 частини 1статті 10 Закону.
2022-05-25 17:05:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 серпня 2021 13:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО СТИЛЬ-МАЙСТЕР" |
3 889 752,94
UAH з ПДВ
|
3 889 752,94
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРҐО-ІНВЕСТ" |
4 176 318,16
UAH з ПДВ
|
4 176 318,16
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО СТИЛЬ-МАЙСТЕР" #33595287 |
Переможець |
3 889 752,94
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2021 17:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2023 14:33
|
Електронний підпис | укладений |
01 червня 2022 15:58
|
ДУ _7 ПП Стиль Майстер.pdf | зміни до договору |
01 червня 2022 14:13
|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2022 16:20
|
ДУ _6 до договору _32 від 28.07.2021 року ПП ПНВП СТИЛЬ МАЙСТЕР.pdf | зміни до договору |
02 травня 2022 16:00
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 12:56
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2021 11:12
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2021 11:09
|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2021 16:25
|
Додаткова угода _3.pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2021 16:22
|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2021 10:36
|
Додаткова угода _2.pdf | зміни до договору |
09 вересня 2021 10:24
|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2021 17:00
|
Додаткова Угода _1 від 28.08.2021.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2021 16:55
|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2021 16:35
|
Договір | укладений |
31 серпня 2021 16:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони вирішили внести зміни до Договору, виклавши в новій редакції п.4.1. Розділу ІV. Договірна ціна |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 до договору №32 від 28.08.2021 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони вирішили внести зміни до Договорувиклавши в новій редакції п.4.1. Розділу ІV. Договірна ціна |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились внести зміни до п. 4.1. Розділу ІV. ДОГОВІРНА ЦІНА Договору, та викласти його в новій редакції: «4.1. Вартість робіт по договору визначена ціною зазначеною у тендерній пропозиції за результатами аукціону Підрядника та складає 3 889 752 грн. 94 коп. (Три мільйони вісімсот вісімдесят дев’ять тисяч сімсот п’ятдесят дві гривні 94 копійки), в т.ч. ПДВ-648 292 грн 16 коп., але в межах фактичних надходжень на реєстраційний рахунок Замовника. Замовник бере на себе бюджетні зобов’язання відповідно до ст.48 Бюджетного кодексу України, пункту 15.2 та пункту 15.7. Договору виключно в межах відповідних фактичних надходжень бюджетних коштів. В межах бюджетних кошторисних надходжень в сумі 1 013 060,00 (Один мільйон тринадцять тисяч шістдесят гривень 00 коп.), в т.ч. ПДВ 168 843,33 грн., сума фактичних надходжень бюджетних коштів складає 2 268 060,00 (Два мільйони двісті шістдесят вісім тисяч шістдесят гривень 00 коп.), в т.ч. ПДВ 378 010,00 грн., але в межах фактичних надходжень на реєстраційний рахунок Замовника. Фінансування робіт в наступних періодах буде здійснюватися в межах бюджетних призначень, визначених у відповідних рішеннях про виділення коштів.» ; Внести зміни до абзацу 1 п. 15.8. Розділу ХV. ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ ЗА ВИКОНАНІ РОБОТИ Договору, та викласти його в новій редакції: «15.8. Підряднику може надаватись попередня оплата, у порядку визначеному Постановою КМУ від 04.12.2019 № 1070 (зі змінами), на придбання Устаткування на строк не більше трьох місяців у розмірі не більше 30% вартості річного обсягу закупівлі товарів, робіт і послуг.» |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі листа ПП «ПНВП СТИЛЬ-МАЙСТЕР» №27 від 29 листопада 2021 року сторони домовились внести зміни до п. 3.1. Розділу IІІ. СТРОКИ ВИКОНАННЯ РОБІТ Договору, та викласти його в новій редакції: «3.1. Строки виконання робіт за цим Договором визначені календарним графіком виконання робіт згідно Додатку 1, та повинні бути виконання не пізніше 31 грудня 2021 року.» |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт (через документально підтверджені об’єктивні обставини) На підставі листа Відділу містобудування, житлово-комунального господарства та земельних ресурсів Тростянецької селищної ради №01-16/197 від 24 грудня 2021 року сторони домовились внести зміни до п. 3.1. Розділу IІІ. СТРОКИ ВИКОНАННЯ РОБІТ Договору, та викласти його в новій редакції: «3.1. Строки виконання робіт за цим Договором визначені календарним графіком виконання робіт згідно Додатку 1, та повинні бути виконання не пізніше 30 квітня 2022 року.» та п.21. розділу ХХІ ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ викласти в новій редакції "21.1. Даний договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2022 року. |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виконання робіт по договору, щодо Закупівлі №32 від 28.08.2021 року (далі - Договір) згідно «Календарного графіка виконання робіт» було заплановано на березень-квітень 2022 року, та з урахуванням надзвичайних, невідворотних та об’єктивних обставин для Замовника та Підрядника, що підтвердженні листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1, а саме військовою агресією Російської федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 стоком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ, який продовжено з 05 годин 30 хвилин 26.03.2022 стоком на 30 діб до Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 14.03.2022 року № 133/2022, затвердженого Законом України від 15.03.2022 № 2119-ІХ, який продовжено з 05 годин 30 хвилин 25.04.2022 стоком на 30 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 18.04.2022 року № 259/2022, затвердженого Законом України від 21.04.2022 № 2112-ІХ, які унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором, згідно з пунктом 3.1 Договору, виникає необхідність продовжити термін укладання Додаткової угоди на термін до поки оголошений військовий стан, про наступне: 1. Сторони домовились продовжити строки виконання робіт «Капітальний ремонт благоустрою паркової зони по вул. Соборна, смт.Тростянець, Вінницької області» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) код ДК 021:2015:45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація за цим Договором і викласти в такій редакції пункт 3.1 Договору: «3.1. Строки виконання робіт за цим Договором визначені календарним графіком виконання робіт згідно Додатку 1, та повинні бути виконанні не пізніше 30 липня 2022 року» |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Східним офісом Державної аудиторської служби України за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО СТИЛЬ-МАЙСТЕР" встановлено порушення вимоги абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю робіт від 28.08.2021 № 32 через укладання відповідної додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. На вимогу Східного офісу Державної аудиторської служби України на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та на підставі ст. 651, 654 Цивільного кодексу України та п.20.5 Договору про закупівлю робіт від 28 серпня 2021 року № 32 Замовник та Підрядник дійшли згоди розірвати Договір про закупівлю робіт «Капітальний ремонт благоустрою паркової зони по вул. Соборна, смт.Тростянець, Вінницької області» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) код ДК 021:2015:45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація, укладений між Замовником та Підрядником. Керуючись п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 4.1 Договору Внести зміни до п. 4.1. Розділу ІV. ДОГОВІРНА ЦІНА Договору, та викласти його в новій редакції: «4.1. Вартість робіт по договору визначена ціною зазначеною у тендерній пропозиції за результатами аукціону Підрядника та складає 2 268 060,00 (Два мільйони двісті шістдесят вісім тисяч шістдесят гривень 00 коп.), в т.ч. ПДВ 378 010,00 грн, але в межах фактичних надходжень на реєстраційний рахунок Замовника. Замовник бере на себе бюджетні зобов’язання відповідно до ст.48 Бюджетного кодексу України, пункту 15.2 та пункту 15.7. Договору виключно в межах відповідних фактичних надходжень бюджетних коштів. В межах бюджетних кошторисних надходжень в сумі 2 268 060,00 (Два мільйони двісті шістдесят вісім тисяч шістдесят гривень 00 коп.), в т.ч. ПДВ 378 010,00 грн., сума фактичних надходжень бюджетних коштів складає 2 268 060,00 (Два мільйони двісті шістдесят вісім тисяч шістдесят гривень 00 коп.), в т.ч. ПДВ 378 010,00 грн., але в межах фактичних надходжень на реєстраційний рахунок Замовника. Фінансування робіт в наступних періодах буде здійснюватися в межах бюджетних призначень, визначених у відповідних рішеннях про виділення коштів.» Зменшення по даній додатковій угоді складає : 1 621 692,94 (Один мільйон шістсот двадцять одна тисяча шістсот дев’яносто два гривні 94 коп.), в т.ч. ПДВ 270 282,16 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |