Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 нове будівництво – улаштування зупинки громадського транспорту на вул. Коновальця навпроти магазину «Велмарт» в м. Івано-Франківськ (ДК 021:2015-45213000-3 будівництво торгових будівель, складів і промислових будівель, об’єктів транспортної інфраструктури).
Очікувана вартість
145 000,00 UAH
UA-2021-07-15-002631-a e59dd01ad6c543feb6b286fc2c59a4af
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойчук Тетяна Олексіівна

+380342532212 dkgtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37794186
Вебсайт: http://www.komynalka.com.ua/
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вулиця Незалежності, 7
Контактна особа: Бойчук Тетяна Олексіівна
+380342532212
dkgtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2021 13:17
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2021 13:22
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2021 13:22
Очікувана вартість: 145 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 725,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Департамент інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради , вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76018, код ЄДРПОУ - 37794186 категорія: юридична особа, орган місцевого самоврядування ,інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - відповідно до технічних вимог до предмета закупівлі Додаток 1, Додаток № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі; критерієм оцінки є ціна (питома вага критерію - 100 %), забезпечення пропозиції учасників - не вимагається, забезпечення виконання договору про закупівлю - не вимагається.Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 нове будівництво – улаштування зупинки громадського транспорту на вул. Коновальця навпроти магазину «Велмарт» в м. Івано-Франківськ (ДК 021:2015-45213000-3 будівництво торгових будівель, складів і промислових будівель, об’єктів транспортної інфраструктури).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Коновальця навпроти магазину «Велмарт»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45213000-3 — Будівництво торгових будівель, складів і промислових будівель, об’єктів транспортної інфраструктури

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт відповідно до актів виконаних робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2021 13:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АСК ІФ" 139 000,00
UAH з ПДВ
139 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2021 12:56
Електронний підпис
24 липня 2021 12:50
Витяг єдиний податок.pdf
24 липня 2021 12:50
Витяг з ЄДР.pdf
24 липня 2021 12:50
Наказ #15.pdf
24 липня 2021 12:50
Аналогічний договір.pdf
24 липня 2021 12:50
Статут.pdf
24 липня 2021 12:50
Договора оренди.pdf
24 липня 2021 12:50
Креслення.pdf
24 липня 2021 12:50
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АСК ІФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АСК ІФ"
#42332192
Переможець 139 000,00
UAH з ПДВ
30 липня 2021 10:01

Документи

30 липня 2021 10:01
Електронний підпис
30 липня 2021 09:58
File.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2021 10:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АСК ІФ"
#42332192
139 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 липня 2021 10:01
Електронний підпис
30 липня 2021 09:58
File.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 09:22
313.PDF зміни до договору
03 січня 2023 09:20
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 14:53
391.PDF зміни до договору
30 грудня 2021 14:47
Електронний підпис укладений
20 серпня 2021 15:49
File.PDF укладений
20 серпня 2021 15:48

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 нове будівництво – улаштування зупинки громадського транспорту на вул. Коновальця навпроти магазину «Велмарт» в м. Івано-Франківськ (ДК 021:2015-45213000-3 будівництво торгових будівель, складів і промислових будівель, об’єктів транспортної інфраструктури). 1 роб 139 000,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відсутність бюджетних призначень в повному обсязі
Номер договору про закупівлю: 216/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 391
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): затримка фінансування витрат Замовника
Номер договору про закупівлю: 216/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 313
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 нове будівництво – улаштування зупинки громадського транспорту на вул. Коновальця навпроти магазину «Велмарт» в м. Івано-Франківськ (ДК 021:2015-45213000-3 будівництво торгових будівель, складів і промислових будівель, об’єктів транспортної інфраструктури). 1 роб 139 000,00
UAH