Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паперові чи картонні реєстраційні журнали– за кодом CPV за ДК 021:2015 – 22810000-1 (книги, журнали)
Очікувана вартість
1 710,00 UAH
UA-2021-07-15-001251-b 0a716d0883ed4ad5b727d6c0d83da0d5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Мотовий

+380444864076 4864076@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 липня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Автопідприємство Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України
Код ЄДРПОУ: 03538993
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул.Некрасівська, 7
Контактна особа: Володимир Мотовий
+380444864076
4864076@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Книги, журнали.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Книга обліку лічильних механізмів (220ст)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київська область, Київ, вул. Некрасівська 7, склад Покупця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
3 штуки
Книга обліку ПММ (220ст)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київська область, Київ, вул. Некрасівська 7, склад Покупця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
2 штуки
Книга обліку видачі канц. товарів (160ст)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київська область, Київ, вул. Некрасівська 7, склад Покупця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
15 штуки
Книга-табель обліку робочого часу на 35 аркушів в обкладинку з х/ерз, втаєну з друком (з наклейкою) 27х30h
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київська область, Київ, вул. Некрасівська 7, склад Покупця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
2 штуки
Журнал обліку вогнегасників на об'єкті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київська область, Київ, вул. Некрасівська 7, склад Покупця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
2 штуки
Журнал обліку технічного обслуговування внутрішніх пожежних кранів та рукавів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київська область, Київ, вул. Некрасівська 7, склад Покупця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
2 штуки
Журнал ознайомлення працівників з умовами праці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київська область, Київ, вул. Некрасівська 7, склад Покупця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар здійснюється в гривнях з відстрочкою платежу, шляхом безготівкового розрахунку на поточний рахунок Постачальника, в строки не пізніше 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту отримання партії товару. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

15 липня 2021 09:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНО-ГРАФ"
#24635074
Переможець 1 710,00
UAH з ПДВ
15 липня 2021 09:51

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 листопада 2021 14:50
Електронний підпис укладений
15 липня 2021 09:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 710,00
UAH (в тому числі ПДВ 285,00 UAH)