Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання шкільної їдальні за кодом ДК 021:2015-39310000-8 – Обладнання для закладів громадського харчування
Очікувана вартість
49 015,04 UAH
UA-2021-07-14-003231-b 75a441e7d2e44b6c90d09cc82218626c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гюлішан Башарімова

+380968518221 school53mar@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МАРІУПОЛЬСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №53 МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 23031457
Місцезнаходження: 87514, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул.Пилипа Орлика, 79 а
Контактна особа: Гюлішан Башарімова
+380968518221
school53mar@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 липня 2021 16:53
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2021 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2021 13:00
Очікувана вартість: 49 015,04 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 245,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Мийка з нержавіючої сталі зварна 2-во секційна – 1 шт; Ванна мийна кухонна 2-во секційна зварна з бортом- 1 шт; Ванна мийна кухонна 3-х секційна зварна з бортом- 1 шт ; Стіл з мийкою зварною і полицею з нержавіючої сталі-1 шт; Стіл з 2-ма полицями з нержавіючої сталі – 1 шт; Рукомийник навісний з нержавіючої сталі – 1 шт; Стелаж на 5 полиць з нержавіючої сталі – 1 шт;.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Мийка з нержавіючої сталі зварна 2-во секційна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87514, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.П.Орлика,79А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 штуки
Ванна мийна кухонна 2-во секційна зварна з бортом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87514, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.П.Орлика,79А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 штуки
Ванна мийна кухонна 3-х секційна зварна з бортом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87514, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.П.Орлика, 79А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 штуки
Стіл з мийкою зварною і полицею з нержавіючої сталі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87514, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.П.Орлика,79А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 штуки
Стіл з 2-ма полицями з нержавіючої сталі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87514, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.П.Орлика,79А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 штуки
Рукомийник навісний з нержавіючої сталі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87514, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.П.Орлика,79А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 штуки
Стелаж на 5 полиць з нержавіючої сталі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87514, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.П.Орлика,79А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 липня 2021 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2021 16:53
Вимоги до учасника.docx
14 липня 2021 16:53
Додаток 3 Технічне завдання.docx
14 липня 2021 16:53
Додаток 4 проект договору.docx
14 липня 2021 16:53
Комерц пропоз.docx
14 липня 2021 16:53
Оголошення обладнання для кухні.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

техничні вимоги
Дата подання: 16 липня 2021 10:11
Дата відповіді: 16 липня 2021 11:37
Уточніть, будь ласка, що мається на увазі в вимозі "монтаж"? Та чи є вимогою закупівлі монтаж?
Відповідь: Доброго дня. підключення сифонів до мийок та встановити мийки в харчблок
техничні вимоги
Дата подання: 16 липня 2021 12:04
Дата відповіді: 16 липня 2021 12:11
В техничному завданні не вказана комплектація сифонів. Внесіть зміни до ТД.
Відповідь: Сифони в наявності.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 липня 2021 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ТИРСИНА АНЖЕЛА ОЛЕГІВНА" 41 790,00
UAH з ПДВ
41 790,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ТИРСИНА АНЖЕЛА ОЛЕГІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ТИРСИНА АНЖЕЛА ОЛЕГІВНА"
#3426612108
Переможець 41 790,00
UAH з ПДВ
28 липня 2021 12:43
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП "ТИРСИНА АНЖЕЛА ОЛЕГІВНА" #3426612108

№ рішення у справі

72/02-р/к

Дата рішення у справі

14.01.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

28 липня 2021 12:43
Електронний підпис
28 липня 2021 12:42
Протокол 58.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2021 12:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ТИРСИНА АНЖЕЛА ОЛЕГІВНА"
#3426612108
41 790,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 липня 2021 12:43
Електронний підпис
28 липня 2021 12:42
Протокол 58.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2021 13:15
допугода1 (до 53 від 14.09.21) від 21.10.21 мойки.pdf зміни до договору
22 жовтня 2021 13:13
Електронний підпис укладений
15 вересня 2021 11:14
дог 53 від 19.09.2021 кухня.pdf укладений
15 вересня 2021 11:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів платника та замовника
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML