Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з приймання та пересилання поштових переказів
Очікувана вартість
103 500,00 UAH
UA-2021-07-14-003128-b 3017cede387e4db1adfaa3f34aec1363
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Кручок

+380412406009 406009@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 04348289
Місцезнаходження: 12403, Україна , Житомирська обл., с. Глибочиця, вул. Михайла Грушевського, 2
Контактна особа: Катерина Кручок
+380412406009
406009@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 липня 2021 16:47
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2021 00:00
Початок аукціону: 23 липня 2021 11:17
Очікувана вартість: 103 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 517,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


Місцезнаходження замовника: 12403, вул. М.Грушевського, буд. 2, с.Глибочиця, Житомирського району, Житомирської області. Код ЄДРПОУ: 04348289. Категорія замовника – пункт 1 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2. Вид закупівлі: абзац 4 пункт 5 частина 2 стаття 4 Закону України «Про публічні закупівлі». На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082, надаємо зазначену інформацію у вигляді доданого файлу ("Інформація відповідно до Порядку") в розділі документація/документи.
Під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Допускається подання Учасником документів, складених/перекладених російською мовою, а саме: -інструкції з використання російською мовою, якщо це не суперечить чинному законодавству і відповідає матеріалам реєстраційного досьє; -документи, що підтверджують реєстрацію товару в країні виробника; -сертифікати, гарантійні листи виробника; -рекламні проспекти, аналітичні статті тощо. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з роботами (послугами, товарами), що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з приймання та пересилання поштових переказів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12403, Україна, Житомирська область, територія населених пунктів Глибочицької сільської ради, відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 64114000-8 — Послуги поштових відділень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати (порядок розрахунків): оплата за надані послуги проводиться Замовником шляхом перерахування грошових коштів Виконавцю протягом 3 (трьох) робочих днів з дня підписання акту наданих послуг. Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%) Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 липня 2021 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2021 16:48
Додаток 3.docx
14 липня 2021 16:48
Інформація відповідно до Порядку.docx
14 липня 2021 16:47
Додаток 1.doc
14 липня 2021 16:47
Оголошення спрощеної закупівлі.doc
14 липня 2021 16:47
Додаток 2.docx

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 21 липня 2021 15:37
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Виникла необхідність внесення змін до оголошення про проведення даної спрощеної закупівлі, а оскільки в період подання пропозицій відсутня технічна можливість внесення змін до закупівлі, то приймається рішення про відміну спрощеної закупівлі
Документи:
21 липня 2021 15:37
Електронний підпис
21 липня 2021 15:36
Протокол УО №111.pdf