Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електромонтажні роботи «Влаштування автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень в приміщеннях медпункту та майстерні КЗ «Удайцівський навчально-реабілітаційний центр» Чернігівської обласної ради за адресою: Чернігівська область, Прилуцький район, с. Удайці, вул.Шевченка,76
Очікувана вартість
160 000,00 UAH
UA-2021-07-13-009696-c aa7b454be9c440b4bb557ba4c45c0ef0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Аландаренко

+380678030460 udaiciinternat@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад «Удайцівський навчально-реабілітаційний центр» Чернігівської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 05266257
Вебсайт: http://zakupki.prom.ua
Місцезнаходження: 17585, Україна , Чернігівська обл., с.Удайці , вул. Шевченка, 76
Контактна особа: Лариса Аландаренко
+380678030460
udaiciinternat@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2021 17:09
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2021 16:55
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2021 16:55
Очікувана вартість: 160 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Розмір забезпечення пропозиції складає 800,00 грн.(вісімсот гривень. нуль копійок), що не перевищує 0,5 % (відсотків) очікуваної вартості закупівлі Учасниками-нерезидентами банківська гарантія може бути надана у іноземній валюті, розмір якої еквівалентний вказаній вище сумі за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Влаштування автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень в приміщеннях медпункту та майстерні КЗ «Удайцівський навчально-реабілітаційний центр» Чернігівської обласної ради за адресою: Чернігівська область, Прилуцький район, с. Удайці, вул.Шевченка, 76.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17585, Україна, Чернігівська область, Прилуцький район, с.Удайці, вул. Шевченка,76
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 липня 2021  —  01 вересня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір забезпечення пропозиції складає 800,00 грн.(вісімсот гривень. нуль копійок), що не перевищує 0,5 % (відсотків) очікуваної вартості закупівлі Учасниками-нерезидентами банківська гарантія може бути надана у іноземній валюті, розмір якої еквівалентний вказаній вище сумі за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії.

Сума забезпечення: 800 UAH
14 липня 2021 12:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2021 17:09
ОГОЛОШЕННЯ.doc
14 липня 2021 12:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2021 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2021 17:09
ОГОЛОШЕННЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

відгук до аналогічного договору
Дата подання: 16 липня 2021 17:53
Дата відповіді: 19 липня 2021 11:01
Шановний Замовнику! Вимога: *Позитивний відгук виконання аналогічних робіт/послуг має бути складений на фірмовому бланку замовника, завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника, відгук повинен бути датований не раніше оголошення цієї закупівлі.Дана вимога є дискримінаційною, тому що Коли Замовник надає відгук, він не може знати якому замовнику у майбутньому будуть надаватись послуги. Крім того, Відгук видається після виконання договору, а не у будь-який час коли нам заманеться, для того, щоб брати участь у торгах. Ми не можемо примусити замовників, для участі у закупівлях, кожен раз видавати нам новий відгук з новим змістом та з новою датою. І що буде, якщо Замовник не захоче нам надавати новий відгук з оновленою датою, хоча в нас вже є від нього відгук, проте з датою раніше дати оголошення закупівлі? То ви рекомендуєте через це не приймати участь у Вашій закупівлі? Чим відрізняється відгук з однаковим змістом, проте з різною датою? Просимо видалити дану вимогу, оскільки вона є дискримінаційною.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Отримати сертифікат якості може будь-яка організація (в тому числі на території України), що працює у відповідності до стандартів ISO, а наявність відповідних сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності надавати продукцію та/або послуги, роботи які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги.
Відповідно до ст. 1 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» акредитація органів з оцінки відповідності (далі - акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності.
Вищезгаданим нормативно-правовим актом у ст. 2 закріплено,що Цей Закон регулює відносини, пов'язані з акредитацією національним органом України з акредитації органів з оцінки відповідності, у тому числі іноземних органів з оцінки відповідності, та поширюється на органи виконавчої влади, національний орган України з акредитації та органи з оцінки відповідності незалежно від форми власності.
Ст.4 цього ж Закону визначає мету акредитації, а саме: Метою акредитації є: забезпечення єдиної технічної політики у сфері оцінки відповідності,забезпечення довіри споживачів до діяльності з оцінки відповідності,створення умов для взаємного визнання результатів діяльності акредитованих органів на міжнародному рівні, усунення технічних бар'єрів у торгівлі. Тому акредитація органа оцінки відповідності Національним агентством з акредитації України є беззаперечним заходом усунення дискримінації вітчизняних та іноземних учасників усіх форм власності, про що також свідчить принцип застосування гармонізованих з міжнародними та європейськими стандартами вимог щодо акредитації, який закріплений у ст. 5 Закону.
У відповідності зі стандартом ISO визначення терміна «оцінка відповідності» є доказом того, що «задані вимоги до продукції, процесу, системи, особи або органу, виконані»,в свою чергу ми, як Замовник, вважаємо необхідною наявність акредитації органа оцінки відповідності Національним агентством з акредитації України виключно для забезпечення постійного виконання умов відносно охорони здоров'я, безпеки та/або охорони зовнішнього середовища.
Ми просимо надати сферу акредитації ОС (ООВ) саме Національним агентством з акредитації України, оскільки дане агентство є національним органом України з акредитації органів з оцінки відповідності. Так, правові засади та порядок діяльності саме національних органів з акредитації для усіх держав-членів передбачені та охороняються РЕГЛАМЕНТОМ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ПАРЛАМЕНТУ І РАДИ (ЄС) № 765/2008 від 9 липня 2008 року «Про встановлення вимог до акредитації та ринкового нагляду, пов'язаних з реалізацією продуктів, та про скасування Регламенту (ЄЕС) № 339/93», в п.(15) якого закріплено:Оскільки мета акредитації - забезпечити надійне підтвердження компетентності органу для провадження діяльності з оцінювання відповідності, держави-члени не повинні утримувати більше ніж один національний орган з акредитації і повинні забезпечувати, щоб такий орган було організовано у такий спосіб, що забезпечує об'єктивність і неупередженість його діяльності. Тому доцільно передбачити, щоб держави-члени забезпечували, щоб, у межах виконання своїх завдань, національні органи з акредитації вважалися такими, що реалізують державну владу, незалежно від їхнього правового статусу.
Сертифікат, виданий органом з сертифікації, акредитованого НААУ, є гарантією того, що оцінка відповідності системи менеджменту якості компанії була проведена належним чином з дотриманням всіх міжнародних та національних норм, що має критично важливе значення для отримання Замовником якісних послуг, виконання робіт.
Крім цього, враховуючи практику АМКУ дана вимога не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло учасників, не порушує їх права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та не позбавляє можливості подати свою пропозицію через наявні умови в оголошенні.
сертифікати ISO
Дата подання: 19 липня 2021 09:34
Дата відповіді: 19 липня 2021 14:11
Шановний Замовнику! В Оголошенні про проведення закупівлі втсановлена вимога до учасників, яка є дискримінаційною, а саме: -сканкопію сертифікату, виданого на ім'я учасника - ДСТУ ISO 9001:2018 Системи управління якістю стосовно електромонтажних робіт від органу, акредитованого Національним агентством з акредитації України -сканкопію сертифіката, виданого на ім'я учасника ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління стосовно електромонтажних робіт від органу, акредитованого Національним агентством з акредитації України. Законом України "Про публічні закупівлі" передбачено недискримінацію учасників, можливість участі вітчизняних та іноземних учасників усіх форм власності. Акредитація органа оцінки відповідності Національним агенством з акредитації України є добровільною, а не обовязковою.Статтею 5 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» встановлено основні принципи діяльності з акредитації, зокрема добровільність акредитації. Це саме підтверджено на офіційному сайті Національного агентства з акредитації України – добровільність акредитації. Цю ж інформацію викладено в п.7 Положення про Національне агентство з акредитації України, яке затверджено Міністром розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 21.11.2019. В статті 10 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» йдеться про органи з оцінки відповідності, які можуть бути акредитовані національним органом з акредитації. Але даний Закон не передбачає обов’язкову акредитацію Національним агентством з акредитації України, так як це суперечило б як вітчизняним так і міжнародним нормам. Враховуючи вищевикладене на сьогодні відсутній нормативно-правовий акт, що встановлює обов’язковість призначення та акредитації органів сертифікації систем менеджменту. Наполягаємо на внесення змін до Оголошення, а саме в частині виданих сертифікатів ISO акредитованими Національним агентством з акредитації України. та дати можливість участі учасників з сертифікатом ISO, виданий органом з оцінки відповідності, який не має акредитацію або не пройшов нотифікацію у встановленому порядку. Тим самим, не буде допущено порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Отримати сертифікат якості може будь-яка організація (в тому числі на території України), що працює у відповідності до стандартів ISO, а наявність відповідних сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності надавати продукцію та/або послуги, роботи які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги.
Відповідно до ст. 1 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» акредитація органів з оцінки відповідності (далі - акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності.
Вищезгаданим нормативно-правовим актом у ст. 2 закріплено,що Цей Закон регулює відносини, пов'язані з акредитацією національним органом України з акредитації органів з оцінки відповідності, у тому числі іноземних органів з оцінки відповідності, та поширюється на органи виконавчої влади, національний орган України з акредитації та органи з оцінки відповідності незалежно від форми власності.
Ст.4 цього ж Закону визначає мету акредитації, а саме: Метою акредитації є: забезпечення єдиної технічної політики у сфері оцінки відповідності,забезпечення довіри споживачів до діяльності з оцінки відповідності,створення умов для взаємного визнання результатів діяльності акредитованих органів на міжнародному рівні, усунення технічних бар'єрів у торгівлі. Тому акредитація органа оцінки відповідності Національним агентством з акредитації України є беззаперечним заходом усунення дискримінації вітчизняних та іноземних учасників усіх форм власності, про що також свідчить принцип застосування гармонізованих з міжнародними та європейськими стандартами вимог щодо акредитації, який закріплений у ст. 5 Закону.
У відповідності зі стандартом ISO визначення терміна «оцінка відповідності» є доказом того, що «задані вимоги до продукції, процесу, системи, особи або органу, виконані»,в свою чергу ми, як Замовник, вважаємо необхідною наявність акредитації органа оцінки відповідності Національним агентством з акредитації України виключно для забезпечення постійного виконання умов відносно охорони здоров'я, безпеки та/або охорони зовнішнього середовища.
Ми просимо надати сферу акредитації ОС (ООВ) саме Національним агентством з акредитації України, оскільки дане агентство є національним органом України з акредитації органів з оцінки відповідності. Так, правові засади та порядок діяльності саме національних органів з акредитації для усіх держав-членів передбачені та охороняються РЕГЛАМЕНТОМ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ПАРЛАМЕНТУ І РАДИ (ЄС) № 765/2008 від 9 липня 2008 року «Про встановлення вимог до акредитації та ринкового нагляду, пов'язаних з реалізацією продуктів, та про скасування Регламенту (ЄЕС) № 339/93», в п.(15) якого закріплено:Оскільки мета акредитації - забезпечити надійне підтвердження компетентності органу для провадження діяльності з оцінювання відповідності, держави-члени не повинні утримувати більше ніж один національний орган з акредитації і повинні забезпечувати, щоб такий орган було організовано у такий спосіб, що забезпечує об'єктивність і неупередженість його діяльності. Тому доцільно передбачити, щоб держави-члени забезпечували, щоб, у межах виконання своїх завдань, національні органи з акредитації вважалися такими, що реалізують державну владу, незалежно від їхнього правового статусу.
Сертифікат, виданий органом з сертифікації, акредитованого НААУ, є гарантією того, що оцінка відповідності системи менеджменту якості компанії була проведена належним чином з дотриманням всіх міжнародних та національних норм, що має критично важливе значення для отримання Замовником якісних послуг, виконання робіт.
Крім цього, враховуючи практику АМКУ дана вимога не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло учасників, не порушує їх права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та не позбавляє можливості подати свою пропозицію через наявні умови в оголошенні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 липня 2021 16:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "СНІТКО АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 159 995,00
UAH
159 995,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

26 липня 2021 11:32
Електронний підпис
26 липня 2021 11:28
Працівники.rar
26 липня 2021 11:28
Кошторис ПВР.rar
26 липня 2021 11:28
Документи ФОП.rar
26 липня 2021 11:28
Банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СНІТКО АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СНІТКО АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#3255401371
Переможець 159 995,00
UAH
28 липня 2021 13:16

Документи

28 липня 2021 13:16
Електронний підпис
28 липня 2021 10:50
протокол пож.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2021 13:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СНІТКО АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#3255401371
159 995,00
UAH
Документи

Документи

28 липня 2021 13:16
Електронний підпис
28 липня 2021 10:50
протокол пож.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2022 13:55
Електронний підпис укладений
09 січня 2022 13:55
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2021 09:24
Додаткова угода №1 Снітко.pdf зміни до договору
30 серпня 2021 09:22
Електронний підпис укладений
05 серпня 2021 17:38
Договір ФМ-121.pdf укладений
05 серпня 2021 17:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Початок та закінчення виконання робіт визначається Календарним графіком виконання робіт, який є невід'ємною частиною даного Договору.
Номер договору про закупівлю: ФМ-121
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 159 995,00
UAH