Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електромонтажні роботи «Влаштування автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень в приміщеннях медпункту та майстерні КЗ «Удайцівський навчально-реабілітаційний центр» Чернігівської обласної ради за адресою: Чернігівська область, Прилуцький район, с. Удайці, вул.Шевченка,76
Очікувана вартість
160 000,00 UAH
UA-2021-07-13-009696-c ● aa7b454be9c440b4bb557ba4c45c0ef0
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад «Удайцівський навчально-реабілітаційний центр» Чернігівської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 05266257 |
Вебсайт: | http://zakupki.prom.ua |
Місцезнаходження: | 17585, Україна , Чернігівська обл., с.Удайці , вул. Шевченка, 76 |
Контактна особа: |
Лариса Аландаренко +380678030460 udaiciinternat@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 липня 2021 17:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 липня 2021 16:55 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 липня 2021 16:55 |
Очікувана вартість: | 160 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення пропозиції складає 800,00 грн.(вісімсот гривень. нуль копійок), що не перевищує 0,5 % (відсотків) очікуваної вартості закупівлі Учасниками-нерезидентами банківська гарантія може бути надана у іноземній валюті, розмір якої еквівалентний вказаній вище сумі за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 800 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Влаштування автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень в приміщеннях медпункту та майстерні КЗ «Удайцівський навчально-реабілітаційний центр» Чернігівської обласної ради за адресою: Чернігівська область, Прилуцький район, с. Удайці, вул.Шевченка, 76.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
17585, Україна, Чернігівська область, Прилуцький район, с.Удайці, вул. Шевченка,76
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 липня 2021
—
01 вересня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 липня 2021 12:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 липня 2021 17:09 |
ОГОЛОШЕННЯ.doc |
14 липня 2021 12:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 липня 2021 17:09 |
ОГОЛОШЕННЯ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
відгук до аналогічного договору
Дата подання: 16 липня 2021 17:53
Дата відповіді: 19 липня 2021 11:01
Шановний Замовнику! Вимога: *Позитивний відгук виконання аналогічних робіт/послуг має бути складений на фірмовому бланку замовника, завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника, відгук повинен бути датований не раніше оголошення цієї закупівлі.Дана вимога є дискримінаційною, тому що Коли Замовник надає відгук, він не може знати якому замовнику у майбутньому будуть надаватись послуги. Крім того, Відгук видається після виконання договору, а не у будь-який час коли нам заманеться, для того, щоб брати участь у торгах. Ми не можемо примусити замовників, для участі у закупівлях, кожен раз видавати нам новий відгук з новим змістом та з новою датою. І що буде, якщо Замовник не захоче нам надавати новий відгук з оновленою датою, хоча в нас вже є від нього відгук, проте з датою раніше дати оголошення закупівлі? То ви рекомендуєте через це не приймати участь у Вашій закупівлі? Чим відрізняється відгук з однаковим змістом, проте з різною датою? Просимо видалити дану вимогу, оскільки вона є дискримінаційною.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Отримати сертифікат якості може будь-яка організація (в тому числі на території України), що працює у відповідності до стандартів ISO, а наявність відповідних сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності надавати продукцію та/або послуги, роботи які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги.
Відповідно до ст. 1 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» акредитація органів з оцінки відповідності (далі - акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності.
Вищезгаданим нормативно-правовим актом у ст. 2 закріплено,що Цей Закон регулює відносини, пов'язані з акредитацією національним органом України з акредитації органів з оцінки відповідності, у тому числі іноземних органів з оцінки відповідності, та поширюється на органи виконавчої влади, національний орган України з акредитації та органи з оцінки відповідності незалежно від форми власності.
Ст.4 цього ж Закону визначає мету акредитації, а саме: Метою акредитації є: забезпечення єдиної технічної політики у сфері оцінки відповідності,забезпечення довіри споживачів до діяльності з оцінки відповідності,створення умов для взаємного визнання результатів діяльності акредитованих органів на міжнародному рівні, усунення технічних бар'єрів у торгівлі. Тому акредитація органа оцінки відповідності Національним агентством з акредитації України є беззаперечним заходом усунення дискримінації вітчизняних та іноземних учасників усіх форм власності, про що також свідчить принцип застосування гармонізованих з міжнародними та європейськими стандартами вимог щодо акредитації, який закріплений у ст. 5 Закону.
У відповідності зі стандартом ISO визначення терміна «оцінка відповідності» є доказом того, що «задані вимоги до продукції, процесу, системи, особи або органу, виконані»,в свою чергу ми, як Замовник, вважаємо необхідною наявність акредитації органа оцінки відповідності Національним агентством з акредитації України виключно для забезпечення постійного виконання умов відносно охорони здоров'я, безпеки та/або охорони зовнішнього середовища.
Ми просимо надати сферу акредитації ОС (ООВ) саме Національним агентством з акредитації України, оскільки дане агентство є національним органом України з акредитації органів з оцінки відповідності. Так, правові засади та порядок діяльності саме національних органів з акредитації для усіх держав-членів передбачені та охороняються РЕГЛАМЕНТОМ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ПАРЛАМЕНТУ І РАДИ (ЄС) № 765/2008 від 9 липня 2008 року «Про встановлення вимог до акредитації та ринкового нагляду, пов'язаних з реалізацією продуктів, та про скасування Регламенту (ЄЕС) № 339/93», в п.(15) якого закріплено:Оскільки мета акредитації - забезпечити надійне підтвердження компетентності органу для провадження діяльності з оцінювання відповідності, держави-члени не повинні утримувати більше ніж один національний орган з акредитації і повинні забезпечувати, щоб такий орган було організовано у такий спосіб, що забезпечує об'єктивність і неупередженість його діяльності. Тому доцільно передбачити, щоб держави-члени забезпечували, щоб, у межах виконання своїх завдань, національні органи з акредитації вважалися такими, що реалізують державну владу, незалежно від їхнього правового статусу.
Сертифікат, виданий органом з сертифікації, акредитованого НААУ, є гарантією того, що оцінка відповідності системи менеджменту якості компанії була проведена належним чином з дотриманням всіх міжнародних та національних норм, що має критично важливе значення для отримання Замовником якісних послуг, виконання робіт.
Крім цього, враховуючи практику АМКУ дана вимога не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло учасників, не порушує їх права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та не позбавляє можливості подати свою пропозицію через наявні умови в оголошенні.
Відповідно до ст. 1 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» акредитація органів з оцінки відповідності (далі - акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності.
Вищезгаданим нормативно-правовим актом у ст. 2 закріплено,що Цей Закон регулює відносини, пов'язані з акредитацією національним органом України з акредитації органів з оцінки відповідності, у тому числі іноземних органів з оцінки відповідності, та поширюється на органи виконавчої влади, національний орган України з акредитації та органи з оцінки відповідності незалежно від форми власності.
Ст.4 цього ж Закону визначає мету акредитації, а саме: Метою акредитації є: забезпечення єдиної технічної політики у сфері оцінки відповідності,забезпечення довіри споживачів до діяльності з оцінки відповідності,створення умов для взаємного визнання результатів діяльності акредитованих органів на міжнародному рівні, усунення технічних бар'єрів у торгівлі. Тому акредитація органа оцінки відповідності Національним агентством з акредитації України є беззаперечним заходом усунення дискримінації вітчизняних та іноземних учасників усіх форм власності, про що також свідчить принцип застосування гармонізованих з міжнародними та європейськими стандартами вимог щодо акредитації, який закріплений у ст. 5 Закону.
У відповідності зі стандартом ISO визначення терміна «оцінка відповідності» є доказом того, що «задані вимоги до продукції, процесу, системи, особи або органу, виконані»,в свою чергу ми, як Замовник, вважаємо необхідною наявність акредитації органа оцінки відповідності Національним агентством з акредитації України виключно для забезпечення постійного виконання умов відносно охорони здоров'я, безпеки та/або охорони зовнішнього середовища.
Ми просимо надати сферу акредитації ОС (ООВ) саме Національним агентством з акредитації України, оскільки дане агентство є національним органом України з акредитації органів з оцінки відповідності. Так, правові засади та порядок діяльності саме національних органів з акредитації для усіх держав-членів передбачені та охороняються РЕГЛАМЕНТОМ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ПАРЛАМЕНТУ І РАДИ (ЄС) № 765/2008 від 9 липня 2008 року «Про встановлення вимог до акредитації та ринкового нагляду, пов'язаних з реалізацією продуктів, та про скасування Регламенту (ЄЕС) № 339/93», в п.(15) якого закріплено:Оскільки мета акредитації - забезпечити надійне підтвердження компетентності органу для провадження діяльності з оцінювання відповідності, держави-члени не повинні утримувати більше ніж один національний орган з акредитації і повинні забезпечувати, щоб такий орган було організовано у такий спосіб, що забезпечує об'єктивність і неупередженість його діяльності. Тому доцільно передбачити, щоб держави-члени забезпечували, щоб, у межах виконання своїх завдань, національні органи з акредитації вважалися такими, що реалізують державну владу, незалежно від їхнього правового статусу.
Сертифікат, виданий органом з сертифікації, акредитованого НААУ, є гарантією того, що оцінка відповідності системи менеджменту якості компанії була проведена належним чином з дотриманням всіх міжнародних та національних норм, що має критично важливе значення для отримання Замовником якісних послуг, виконання робіт.
Крім цього, враховуючи практику АМКУ дана вимога не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло учасників, не порушує їх права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та не позбавляє можливості подати свою пропозицію через наявні умови в оголошенні.
сертифікати ISO
Дата подання: 19 липня 2021 09:34
Дата відповіді: 19 липня 2021 14:11
Шановний Замовнику! В Оголошенні про проведення закупівлі втсановлена вимога до учасників, яка є дискримінаційною, а саме: -сканкопію сертифікату, виданого на ім'я учасника - ДСТУ ISO 9001:2018 Системи управління якістю стосовно електромонтажних робіт від органу, акредитованого Національним агентством з акредитації України
-сканкопію сертифіката, виданого на ім'я учасника ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління стосовно електромонтажних робіт від органу, акредитованого Національним агентством з акредитації України.
Законом України "Про публічні закупівлі" передбачено недискримінацію учасників, можливість участі вітчизняних та іноземних учасників усіх форм власності. Акредитація органа оцінки відповідності Національним агенством з акредитації України є добровільною, а не обовязковою.Статтею 5 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» встановлено основні принципи діяльності з акредитації, зокрема добровільність акредитації. Це саме підтверджено на офіційному сайті Національного агентства з акредитації України – добровільність акредитації. Цю ж інформацію викладено в п.7 Положення про Національне агентство з акредитації України, яке затверджено Міністром розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 21.11.2019. В статті 10 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» йдеться про органи з оцінки відповідності, які можуть бути акредитовані національним органом з акредитації. Але даний Закон не передбачає обов’язкову акредитацію Національним агентством з акредитації України, так як це суперечило б як вітчизняним так і міжнародним нормам. Враховуючи вищевикладене на сьогодні відсутній нормативно-правовий акт, що встановлює обов’язковість призначення та акредитації органів сертифікації систем менеджменту. Наполягаємо на внесення змін до Оголошення, а саме в частині виданих сертифікатів ISO акредитованими Національним агентством з акредитації України. та дати можливість участі учасників з сертифікатом ISO, виданий органом з оцінки відповідності, який не має акредитацію або не пройшов нотифікацію у встановленому порядку. Тим самим, не буде допущено порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Отримати сертифікат якості може будь-яка організація (в тому числі на території України), що працює у відповідності до стандартів ISO, а наявність відповідних сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності надавати продукцію та/або послуги, роботи які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги.
Відповідно до ст. 1 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» акредитація органів з оцінки відповідності (далі - акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності.
Вищезгаданим нормативно-правовим актом у ст. 2 закріплено,що Цей Закон регулює відносини, пов'язані з акредитацією національним органом України з акредитації органів з оцінки відповідності, у тому числі іноземних органів з оцінки відповідності, та поширюється на органи виконавчої влади, національний орган України з акредитації та органи з оцінки відповідності незалежно від форми власності.
Ст.4 цього ж Закону визначає мету акредитації, а саме: Метою акредитації є: забезпечення єдиної технічної політики у сфері оцінки відповідності,забезпечення довіри споживачів до діяльності з оцінки відповідності,створення умов для взаємного визнання результатів діяльності акредитованих органів на міжнародному рівні, усунення технічних бар'єрів у торгівлі. Тому акредитація органа оцінки відповідності Національним агентством з акредитації України є беззаперечним заходом усунення дискримінації вітчизняних та іноземних учасників усіх форм власності, про що також свідчить принцип застосування гармонізованих з міжнародними та європейськими стандартами вимог щодо акредитації, який закріплений у ст. 5 Закону.
У відповідності зі стандартом ISO визначення терміна «оцінка відповідності» є доказом того, що «задані вимоги до продукції, процесу, системи, особи або органу, виконані»,в свою чергу ми, як Замовник, вважаємо необхідною наявність акредитації органа оцінки відповідності Національним агентством з акредитації України виключно для забезпечення постійного виконання умов відносно охорони здоров'я, безпеки та/або охорони зовнішнього середовища.
Ми просимо надати сферу акредитації ОС (ООВ) саме Національним агентством з акредитації України, оскільки дане агентство є національним органом України з акредитації органів з оцінки відповідності. Так, правові засади та порядок діяльності саме національних органів з акредитації для усіх держав-членів передбачені та охороняються РЕГЛАМЕНТОМ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ПАРЛАМЕНТУ І РАДИ (ЄС) № 765/2008 від 9 липня 2008 року «Про встановлення вимог до акредитації та ринкового нагляду, пов'язаних з реалізацією продуктів, та про скасування Регламенту (ЄЕС) № 339/93», в п.(15) якого закріплено:Оскільки мета акредитації - забезпечити надійне підтвердження компетентності органу для провадження діяльності з оцінювання відповідності, держави-члени не повинні утримувати більше ніж один національний орган з акредитації і повинні забезпечувати, щоб такий орган було організовано у такий спосіб, що забезпечує об'єктивність і неупередженість його діяльності. Тому доцільно передбачити, щоб держави-члени забезпечували, щоб, у межах виконання своїх завдань, національні органи з акредитації вважалися такими, що реалізують державну владу, незалежно від їхнього правового статусу.
Сертифікат, виданий органом з сертифікації, акредитованого НААУ, є гарантією того, що оцінка відповідності системи менеджменту якості компанії була проведена належним чином з дотриманням всіх міжнародних та національних норм, що має критично важливе значення для отримання Замовником якісних послуг, виконання робіт.
Крім цього, враховуючи практику АМКУ дана вимога не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло учасників, не порушує їх права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та не позбавляє можливості подати свою пропозицію через наявні умови в оголошенні.
Відповідно до ст. 1 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» акредитація органів з оцінки відповідності (далі - акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності.
Вищезгаданим нормативно-правовим актом у ст. 2 закріплено,що Цей Закон регулює відносини, пов'язані з акредитацією національним органом України з акредитації органів з оцінки відповідності, у тому числі іноземних органів з оцінки відповідності, та поширюється на органи виконавчої влади, національний орган України з акредитації та органи з оцінки відповідності незалежно від форми власності.
Ст.4 цього ж Закону визначає мету акредитації, а саме: Метою акредитації є: забезпечення єдиної технічної політики у сфері оцінки відповідності,забезпечення довіри споживачів до діяльності з оцінки відповідності,створення умов для взаємного визнання результатів діяльності акредитованих органів на міжнародному рівні, усунення технічних бар'єрів у торгівлі. Тому акредитація органа оцінки відповідності Національним агентством з акредитації України є беззаперечним заходом усунення дискримінації вітчизняних та іноземних учасників усіх форм власності, про що також свідчить принцип застосування гармонізованих з міжнародними та європейськими стандартами вимог щодо акредитації, який закріплений у ст. 5 Закону.
У відповідності зі стандартом ISO визначення терміна «оцінка відповідності» є доказом того, що «задані вимоги до продукції, процесу, системи, особи або органу, виконані»,в свою чергу ми, як Замовник, вважаємо необхідною наявність акредитації органа оцінки відповідності Національним агентством з акредитації України виключно для забезпечення постійного виконання умов відносно охорони здоров'я, безпеки та/або охорони зовнішнього середовища.
Ми просимо надати сферу акредитації ОС (ООВ) саме Національним агентством з акредитації України, оскільки дане агентство є національним органом України з акредитації органів з оцінки відповідності. Так, правові засади та порядок діяльності саме національних органів з акредитації для усіх держав-членів передбачені та охороняються РЕГЛАМЕНТОМ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ПАРЛАМЕНТУ І РАДИ (ЄС) № 765/2008 від 9 липня 2008 року «Про встановлення вимог до акредитації та ринкового нагляду, пов'язаних з реалізацією продуктів, та про скасування Регламенту (ЄЕС) № 339/93», в п.(15) якого закріплено:Оскільки мета акредитації - забезпечити надійне підтвердження компетентності органу для провадження діяльності з оцінювання відповідності, держави-члени не повинні утримувати більше ніж один національний орган з акредитації і повинні забезпечувати, щоб такий орган було організовано у такий спосіб, що забезпечує об'єктивність і неупередженість його діяльності. Тому доцільно передбачити, щоб держави-члени забезпечували, щоб, у межах виконання своїх завдань, національні органи з акредитації вважалися такими, що реалізують державну владу, незалежно від їхнього правового статусу.
Сертифікат, виданий органом з сертифікації, акредитованого НААУ, є гарантією того, що оцінка відповідності системи менеджменту якості компанії була проведена належним чином з дотриманням всіх міжнародних та національних норм, що має критично важливе значення для отримання Замовником якісних послуг, виконання робіт.
Крім цього, враховуючи практику АМКУ дана вимога не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло учасників, не порушує їх права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та не позбавляє можливості подати свою пропозицію через наявні умови в оголошенні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 липня 2021 16:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "СНІТКО АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" |
159 995,00
UAH
|
159 995,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "СНІТКО АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" #3255401371 |
Переможець |
159 995,00
UAH
|
28 липня 2021 13:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2022 13:55
|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2022 13:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2021 09:24
|
Додаткова угода №1 Снітко.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2021 09:22
|
Електронний підпис | укладений |
05 серпня 2021 17:38
|
Договір ФМ-121.pdf | укладений |
05 серпня 2021 17:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Початок та закінчення виконання робіт визначається Календарним графіком виконання робіт, який є невід'ємною частиною даного Договору. |
Номер договору про закупівлю: | ФМ-121 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |