Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заправка картриджів, ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", код СРV50310000-1 технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
8 450,00 UAH
UA-2021-07-13-005297-c e637622384a74079ab201980dfa6ee84
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Приданова

+380974170181 yuliya.pridanova@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 липня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Апостолівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40209395
Вебсайт: https://apost.otg.dp.gov.ua/
Місцезнаходження: 53800, Україна , Дніпропетровська обл., м. Апостолове, вул. Центральна, 65
Контактна особа: Юлія Приданова
+380974170181
yuliya.pridanova@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Заправка картриджів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Заправка картриджа Canon
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53802, Україна, Дніпропетровська область, Апостолове, вул. Центральна, 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2021  —  31 липня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
55 штуки
Заправка картриджа Samsung
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53802, Україна, Дніпропетровська область, Апостолове, вул. Центральна, 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2021  —  31 липня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

13 липня 2021 13:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОЗАК СВІТЛАНА ІВАНІВНА
#2442712347
Переможець 8 450,00
UAH
13 липня 2021 13:42

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 липня 2021 13:43