Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі для об’єкта «Капітальний ремонт Роменської загальноосвітньої школи I-III ступенів №7 по вул. Полтавська, 32, м. Ромни, Сумська область»
Очікувана вартість
113 690,00 UAH
UA-2021-07-13-003644-c 19efcb50e05d4f739f9458b1e5ac9a46
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анжеліка Чечоткіна

+380544853191 anch96@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Роменської міської ради Сумської області
Код ЄДРПОУ: 02147919
Вебсайт: http://voromny.org.ua/
Місцезнаходження: 42000, Україна , Сумська обл., місто РОМНИ, вулиця Соборна, буд. 41
Контактна особа: Анжеліка Чечоткіна
+380544853191
anch96@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2021 11:47
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2021 12:00
Очікувана вартість: 113 690,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 568,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплект верстаків (15 штук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42000, Україна, Сумська область, м. Ромни, вул. Полтавська, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 серпня 2021  —  02 вересня 2021
ДК 021:2015: 39151200-7 — Верстаки
1 комплект
Комплект меблів для трудового навчання (шафа інструментальна – 1 шт., + табурет – 15 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42000, Україна, Сумська область, м. Ромни, вул. Полтавська, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 серпня 2021  —  02 вересня 2021
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за кожну поставлену партію товару здійснюються на підставі виставленого рахунку – фактури та накладної шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару Замовником Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 липня 2021 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2021 16:12
Оголошення меблі.docx
14 липня 2021 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2021 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2021 16:12
Оголошення меблі.docx
13 липня 2021 11:49
Оголошення меблі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне питання
Дата подання: 13 липня 2021 16:30
Дата відповіді: 14 липня 2021 16:08
Шановний Замовнику. В технічних вимогах розміра верстака указано "БЛИЗЬКО" та стоїть значення. Що для вас є - "БЛИЗЬКО". Який гранічний розмір менше або більше буде відповідати умовам? Дякую.
Відповідь: Добрий день! Шановний Учаснику, стосовно вашого запитання буде внесено зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Меблі для об’єкта «Капітальний ремонт Роменської загальноосвітньої школи I-III ступенів №7 по вул. Полтавська, 32, м. Ромни, Сумська область»». Дякуємо, що звернули увагу на нашу закупівлю!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2021 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АРМАТО" 112 960,50
UAH з ПДВ
112 960,50
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРМАТО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АРМАТО"
#41799955
Переможець 112 960,50
UAH з ПДВ
28 липня 2021 10:15

Документи

28 липня 2021 10:15
Електронний підпис
28 липня 2021 10:15
Протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2021 10:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРМАТО"
#41799955
112 960,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 липня 2021 10:15
Електронний підпис
28 липня 2021 10:15
Протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2021 16:21
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2021 13:54
ДУ 1 ДОГ 317.PDF зміни до договору
02 вересня 2021 13:54
Електронний підпис укладений
02 серпня 2021 13:58
Електронний підпис укладений
02 серпня 2021 13:58
ДОГ 317.pdf укладений
02 серпня 2021 13:57

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
27 жовтня 2021 14:11
112 960,50 UAH UA108201720343180002000026827
Відділ освіти Роменської МР
UA963515330000026007052229259
ТОВ"АРМАТО"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк (термін) передачі Товару: до 30 вересня 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 317
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 112 960,50
UAH (в тому числі ПДВ 18 826,75 UAH)