Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Надання послуг по видаленню аварійних дерев по старостинським округам Сумської міської територіальної громади
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2021-07-13-003267-a ● 6f17843156b54c429c0c02a556c831ec
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24013674 |
Місцезнаходження: | 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21 |
Контактна особа: |
Чугай Наталя Миколаївна 380542700597 dim@smr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 липня 2021 14:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 липня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 22 липня 2021 15:19 |
Очікувана вартість: | 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77340000-5: Підрізання дерев і живих огорож
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення спрощеної закупівлі.
• Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради, (24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21, І категорія;
• Назва предмету закупівлі: надання послуг по видаленню аварійних дерев по старостинським округам Сумської міської територіальної громади.
• ДК 021:2015 - 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож.
• Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: детально викладена в Додатку 2.
• Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: детально викладена в Додатку 2 до оголошення.
• Строк виконання робіт (надання послуг): до 30.11.2021.
Умови оплати: Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від Департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування.
• Очікувана вартість предмету закупівлі: 100 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ).
• Період уточненя інформації про закупівлю: по 19.07.2021 р. до 00-00 год. за Київським часом.
• Кінцевий строк подання пропозицій: 22.07.2021 р. до 00-00 год. за Київським часом
• Перелік критеріїв та методіка оцінки пропозицій: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури - є ціна (питома вага критерію – 100%) (з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ) - якщо учасник є платником податку на додану вартість; без врахування податку на додану вартість (без ПДВ) - якщо учасник не є платником податку на додану вартість).
Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 Закону. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
11.Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (не більше 0,5% на роботи, не більше 3% на послуги): не вимагається.
12.Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
13.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону (в межах 0,5-3%): 500,00 грн. (0,5%).
14.Інша інформація:
І4.1 Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження: Всі, визначені цією документацією документи пропозиції, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника.
• Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції та договору:
- протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника,
- наказ про призначення (вступ) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться - документ на підставі якого діє особа) у випадку підписання пропозиції безпосередньо керівником учасника,
- копія статуту або іншого установчого документу (для юридичної особи);
- довіреність, якщо повноваження особи визначені довіреністю, при цьому учасник повинен надати документ про призначення (наказ, тощо) на особу, яка надала таку довіреність,
- копія паспорту (для фізичних осіб);
• Розрахунок ціни пропозиції, виконаний відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва, з урахуванням змін та доповнень.
• Погоджений учасником проект договору про закупівлю (згідно Додатку№ 1 до оголошення).
• Довідка, в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази:
-автопідіймачі (автовишки) з викидом стріли до 20 м та понад 20 м – не менше 2 –х одиниць;
-кран – маніпулятор;
-автомобіль (лі) вантажний (ні);
-подрібнювач гілок;
-бензопили – не менше 3 – х одиниць;
-засоби індивідуального захисту з техніки безпеки та правил дорожнього руху.
На підтвердження права володіння чи користування технікою учасник надає:
а) для власного обладнання копії документів або бухгалтерські документи, що підтверджують облік машин та обладнання за підписом уповноваженої особи учасника та бухгалтера.
б) для орендованого обладнання – надати завірені копії договорів оренди.
Надати копії технічних паспортів або копії свідоцтв про реєстрацію від власника техніки на кожну одиницю техніки, зазначену в довідці.
• Дозвіл на проведення лісосічних робіт.
• Посвідчення водіїв, лісорубів.
• На підтвердження досвіду виконання аналогічного (них) за предметом закупівлі договору(ів) учасник має надати:
- договір(и), з усіма укладеними додатковими угодами, додатками/специфікаціями до договору;
- акти виконаних робіт у повному обсязі;
- довідки про вартість виконаних робіт у повному обсязі.
* аналогічним договором вважається договір на надання послуг по видаленню дерев.
Додатки до документації:
Додаток № 1 – Проект договору.
Додаток №2 - Інформація про технічні,якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
про проведення спрощеної закупівлі.
• Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради, (24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21, І категорія;
• Назва предмету закупівлі: надання послуг по видаленню аварійних дерев по старостинським округам Сумської міської територіальної громади.
• ДК 021:2015 - 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож.
• Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: детально викладена в Додатку 2.
• Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: детально викладена в Додатку 2 до оголошення.
• Строк виконання робіт (надання послуг): до 30.11.2021.
Умови оплати: Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від Департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування.
• Очікувана вартість предмету закупівлі: 100 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ).
• Період уточненя інформації про закупівлю: по 19.07.2021 р. до 00-00 год. за Київським часом.
• Кінцевий строк подання пропозицій: 22.07.2021 р. до 00-00 год. за Київським часом
• Перелік критеріїв та методіка оцінки пропозицій: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури - є ціна (питома вага критерію – 100%) (з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ) - якщо учасник є платником податку на додану вартість; без врахування податку на додану вартість (без ПДВ) - якщо учасник не є платником податку на додану вартість).
Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 Закону. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
11.Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (не більше 0,5% на роботи, не більше 3% на послуги): не вимагається.
12.Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
13.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону (в межах 0,5-3%): 500,00 грн. (0,5%).
14.Інша інформація:
І4.1 Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження: Всі, визначені цією документацією документи пропозиції, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника.
• Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції та договору:
- протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника,
- наказ про призначення (вступ) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться - документ на підставі якого діє особа) у випадку підписання пропозиції безпосередньо керівником учасника,
- копія статуту або іншого установчого документу (для юридичної особи);
- довіреність, якщо повноваження особи визначені довіреністю, при цьому учасник повинен надати документ про призначення (наказ, тощо) на особу, яка надала таку довіреність,
- копія паспорту (для фізичних осіб);
• Розрахунок ціни пропозиції, виконаний відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва, з урахуванням змін та доповнень.
• Погоджений учасником проект договору про закупівлю (згідно Додатку№ 1 до оголошення).
• Довідка, в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази:
-автопідіймачі (автовишки) з викидом стріли до 20 м та понад 20 м – не менше 2 –х одиниць;
-кран – маніпулятор;
-автомобіль (лі) вантажний (ні);
-подрібнювач гілок;
-бензопили – не менше 3 – х одиниць;
-засоби індивідуального захисту з техніки безпеки та правил дорожнього руху.
На підтвердження права володіння чи користування технікою учасник надає:
а) для власного обладнання копії документів або бухгалтерські документи, що підтверджують облік машин та обладнання за підписом уповноваженої особи учасника та бухгалтера.
б) для орендованого обладнання – надати завірені копії договорів оренди.
Надати копії технічних паспортів або копії свідоцтв про реєстрацію від власника техніки на кожну одиницю техніки, зазначену в довідці.
• Дозвіл на проведення лісосічних робіт.
• Посвідчення водіїв, лісорубів.
• На підтвердження досвіду виконання аналогічного (них) за предметом закупівлі договору(ів) учасник має надати:
- договір(и), з усіма укладеними додатковими угодами, додатками/специфікаціями до договору;
- акти виконаних робіт у повному обсязі;
- довідки про вартість виконаних робіт у повному обсязі.
* аналогічним договором вважається договір на надання послуг по видаленню дерев.
Додатки до документації:
Додаток № 1 – Проект договору.
Додаток №2 - Інформація про технічні,якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 штуки
Надання послуг по видаленню аварійних дерев по старостинським округам Сумської міської територіальної громади
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 77340000-5 — Підрізання дерев і живих огорож
9 штуки
Видалення аварійних дерев по Піщанському старостинському округу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 77340000-5 — Підрізання дерев і живих огорож
2 штуки
Видалення аварійних дерев по Битицькому старостинському округу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 77340000-5 — Підрізання дерев і живих огорож
5 штуки
Видалення аварійних дерев по Великочернеччинському старостинському округу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 77340000-5 — Підрізання дерев і живих огорож
2 штуки
Видалення аварійних дерев по Стецьківському старостинському округу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 77340000-5 — Підрізання дерев і живих огорож
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 липня 2021 14:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 липня 2021 14:16 |
Додаток №2.docx | |
13 липня 2021 14:16 |
Оголошення.doc | |
13 липня 2021 14:16 |
Додаток №1 Проект договору.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 липня 2021 15:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНЕ БУДІВНИЦТВО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
97 620,00
UAH з ПДВ
|
97 620,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Статус-Е |
99 998,46
UAH з ПДВ
|
99 998,46
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНЕ БУДІВНИЦТВО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" #03352490 |
Відхилено |
97 620,00
UAH з ПДВ
|
26 липня 2021 10:17
|
ТОВ Статус-Е #41099397 |
Переможець |
99 998,46
UAH з ПДВ
|
26 липня 2021 10:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2021 16:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 листопада 2021 14:37
|
Додаткова угода №1_0001.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2021 14:36
|
Електронний підпис | укладений |
29 липня 2021 08:57
|
Додаток №1_0001.pdf | укладений |
29 липня 2021 08:56
|
Додаток №2_0001.pdf | укладений |
29 липня 2021 08:56
|
Договір №525-б_0001.pdf | укладений |
29 липня 2021 08:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв"язку із фактичним виконанням робіт за Договором №525-б укладеним 29.07.2021 р. сума Договору зменшена на 189 грн. 73 коп. та становить 99 808 грн. 73 коп. (ПДВ -немає). |
Номер договору про закупівлю: | 525-б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |