Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт влаштування проїзду до будинку за адресою вул.Київська,12 в м. Тернополі. Коригування.
Очікувана вартість
659 448,00 UAH
UA-2021-07-13-001598-b 2c5dc61d311747ffa37445ac842a08ea
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Протасевич Віктор Олегович

+380352525848 gkge@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 35939939
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Коперника,1
Контактна особа: Протасевич Віктор Олегович
+380352525848
gkge@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
За результатами відкритих торгів, оголошених у 2020 році, на закупівлю робіт по об’єкту «Капітальний ремонт влаштування проїзду до будинку за адресою вул.Київська, 12 в м. Тернополі» (оголошення на порталі публічних закупівель «PROZORRO» за ID UA-2020-09-02-001258-a ), укладено договір №1396 від 12.10.2020 на суму 1`400`000.00 грн. з Переможцем аукціону - Тернопільським міським шляхово ремонтним-будівельним підприємством "Міськшляхрембуд". В ході виконання вищевказаних робіт виникла необхідність проведення додаткових аналогічних будівельних робіт, не зазначених у договорі та початковому проекті, тому були внесені зміни до проектно-кошторисної документації та проведено її коригування. Згідно експертного звіт щодо розгляду проектної документації по робочому проекту № 20-0177/01-21 від 15.06.2021 на «Капітальний ремонт влаштування проїзду до будинку за адресою вул.Київська,12 в м. Тернополі. Коригування», кошторисна вартість додаткових робіт, не зазначених у початковому проекті, складатиме: 659 448,00 грн. (Копія експертного звіту додається.). Згідно п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Оскільки вартість додаткових робіт з «Капітального ремонту влаштування проїзду до будинку за адресою вул. Київська, 12 в м. Тернополі. Коригування» не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору та роботи пов’язані технічно з головним (первинним) договором, то існує необхідність в проведенні переговорної процедури з попереднім виконавцем цих робіт - Тернопільським міським шляхово ремонтним-будівельним підприємством "Міськшляхрембуд", керуючись п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2021 15:31
Оскарження наміру укласти договір: 24 липня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради, м.Тернопіль, вул. Коперника,1, підприємства, установи, організації, зазначені в пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»,«Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою»
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт влаштування проїзду до будинку за адресою вул.Київська,12 в м. Тернополі. Коригування.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул.Київська,12 в м. Тернополі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Можливість відстрочки платежу, у тому числі на 2022 рік Пiсляоплата 60 Робочі 100

Тендерна документація

13 липня 2021 15:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Тернопільське міське шляхове ремонтно-будівельне підприємство "Міськшляхрембуд"
#14047614
Переможець 659 448,00
UAH з ПДВ
13 липня 2021 15:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2021 15:31

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Тернопільське міське шляхове ремонтно-будівельне підприємство "Міськшляхрембуд"
#14047614
659 448,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 лютого 2022 10:38
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 10:17
Додаток 4.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 10:09
Електронний підпис укладений
28 липня 2021 17:28
Договір 618.pdf зміни до договору
28 липня 2021 17:27
Електронний підпис укладений
28 липня 2021 10:52
Договір.pdf укладений
28 липня 2021 10:50

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
04 серпня 2021 12:38
500 276,99 UAH UA328201720344251019100048367
УЖКГБ та Е ТМР
UA213387830000026001060503413
ТМШ РБП "Мiськшляхрембуд"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оновлений договір
Номер договору про закупівлю: 618
Договір:
Номер додаткової угоди: 618
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись чинним законодавством та п.8.3 Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни до п.5.2. вказаного Договору і викласти його в наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: 618
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 500 276,99
UAH (в тому числі ПДВ 83 379,50 UAH)