Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з обслуговування офісної техніки(заправка картриджів)
Очікувана вартість
2 300,00 UAH
UA-2021-07-12-004983-a b03ab4f928c8435a97ba5bfca03ad96c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

КНП ЦПМСД Шевченківського

shevchpol3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 липня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3" Шевченківського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 38945945
Місцезнаходження: 04112, Україна , Київська обл., Київ, Ризька,1
Контактна особа: КНП ЦПМСД Шевченківського
shevchpol3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з обслуговування офісної техніки(заправка картриджів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04112, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Ризька, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 серпня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

12 липня 2021 18:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "ЕПС-СЕРВІС"
#34574252
Переможець 2 300,00
UAH з ПДВ
12 липня 2021 18:40

Документи

12 липня 2021 18:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2021 08:59
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
21 липня 2021 08:59
Електронний підпис укладений
12 липня 2021 18:41
Договір 944.pdf укладений
12 липня 2021 18:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі та зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 944
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML