Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

участь у короткотерміновому онлайн-семінарі спеціалістів замовника в сфері здійснення публічних закіпівель (підготовка до тестування та роботи в системі Prozorro у вигляді доступу до текстових файлів та примірних тестових завдань на електронних сервісах Виконавця) (навчальні засоби, код ДК 021:2015 80520000-5)
Очікувана вартість
3 000,00 UAH
UA-2021-07-12-002669-a 8a99e683c2244a7f8ea09a2a939d5c5d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шапаренко Олександр Павлович

+380442808492 kpdu.dzo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 липня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський Палац дітей та юнацтва
Код ЄДРПОУ: 02141207
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Мазепи, 13
Контактна особа: Шапаренко Олександр Павлович
+380442808492
kpdu.dzo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80520000-5: Навчальні засоби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
участь у короткотерміновому онлайн-семінарі спеціалістів замовника в сфері здійснення публічних закіпівель (підготовка до тестування та роботи в системі Prozorro у вигляді доступу до текстових файлів та примірних тестових завдань на електронних сервісах Виконавця) (навчальні засоби, код ДК 021:2015 80520000-5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Івана Мазепи, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 80520000-5 — Навчальні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оплата вартості послуг здйіснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 7 робочих днів після підписання Сторонами акту надання послуг. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

12 липня 2021 13:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОНСАЛТ ІНФО"
#42046978
Переможець 3 000,00
UAH
12 липня 2021 15:28

Документи

12 липня 2021 15:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 липня 2021 15:34
договір укладений
12 липня 2021 15:33