Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали
Очікувана вартість
7 460,00 UAH
UA-2021-07-12-002548-a 4fb4e96c3ae34f52987f51f1d799d787
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Теслюк Ірина

380577258130 buhgalteriya13gdp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 липня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча поліклініка №13" Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03293480
Місцезнаходження: 61121, Україна , Харківська обл., Харків, проспект Тракторобудівників, 142-А
Контактна особа: Теслюк Ірина
380577258130
buhgalteriya13gdp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Процедура закупівлі здійснюється згідно Порядку проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 225 (зі змінами). Інформація відповідно до пункту 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, з якою замовник уклав договір про закупівлю: 1.Удовіченко Наталя Валеріївна, дата народження-18.04.1977р., ІПН-2823214363 2.Удовіченко Андрій Романович, дата народження -25.10.1977р.,ІПН-2842210590
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2100 штуки
Медичні матеріали
(код НК 024:2019: 47173 - Припудрені, оглядові/процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні; 56286 - Рукавички оглядові/процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні; 38501 - Шприц інсуліновий з голкою, стандартний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61121, Україна, Харківська область, Харків, проспект Тракторобудівників, 142-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 липня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

12 липня 2021 13:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЕЛЛА"
#38493226
Переможець 7 460,00
UAH
12 липня 2021 14:56

Документи

12 липня 2021 14:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 16:25
Електронний підпис укладений
12 липня 2021 14:57
договір №385_21 від 09.07.2021р..pdf укладений
12 липня 2021 14:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 7 460,00
UAH