Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Постачання примірника та пакетів оновлень комп'ютерної програми "Модуль. M.E.Doc ЗВІТНІСТЬ"
Очікувана вартість
4 000,00 UAH
UA-2021-07-12-001566-a 3396e6a0339c4f178c38f54b333207e1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Балагута Світлана Петрівна

0442352232 balaguta.svitlana@es.dcz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 липня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 03491079
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., М.КИЇВ, вул. Еспланадна, 8/10
Контактна особа: Балагута Світлана Петрівна
0442352232
balaguta.svitlana@es.dcz.gov.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Інформація про технічні та якісні характеристики зазначена в договорі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Постачання примірника та пакетів оновлень комп'ютерної програми "Модуль. M.E.Doc ЗВІТНІСТЬ"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 липня 2021
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за поставку Програми та постачання пакетів оновлення (компонентів) здійснюється Покупцем, шляхом перерахування суми, зазначеної в п.2.2.1 на поточний рахунок Постачальника протягом 5 (п'яти) робочих днів (з урахуванням фінансових можливостей Покупця) з моменту підписання Сторонами цього Договору на підставі Акту приймання-передачі. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

12 липня 2021 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРД ІДЕЙ"
#34876572
Переможець 4 000,00
UAH
12 липня 2021 11:53

Документи

12 липня 2021 11:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 липня 2021 12:00
Договір 45.pdf укладений
12 липня 2021 11:59