Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

утилізація автомобільних шин, офісних меблів та побутової техніки
Очікувана вартість
39 500,00 UAH
UA-2021-07-12-001067-b 581695269bd64f9f805ed5ab28db54bd
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черняєв Святослав Юрійович

+380444983854 s.chernyaev@uipv.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП «Український інститут інтелектуальної власності»
Код ЄДРПОУ: 31032378
Вебсайт: https://ukrpatent.org/uk
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Глазунова, 1
Контактна особа: Черняєв Святослав Юрійович
+380444983854
s.chernyaev@uipv.org
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2021 13:24
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2021 00:01
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2021 13:29
Початок аукціону: 23 липня 2021 12:36
Очікувана вартість: 39 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,27%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


утилізація автомобільних шин, офісних меблів та побутової техніки за ДК 021:2015 - 9051000-7 (утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
утилізація автомобільних шин, офісних меблів та побутової техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, пункт прийому учасника, пункт прийому учасника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2022
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих Послуг здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами акту наданих послуг за відповідною партією відходів, на підставі виставленого Виконавцем рахунку-фактури. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 липня 2021 13:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2021 13:24
Додаток 4.docx
12 липня 2021 13:24
Додаток 3.docx
12 липня 2021 13:24
Додаток 2.doc
12 липня 2021 13:24
Додаток 1.docx
12 липня 2021 13:24
Оголошеня.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2021 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ВІДХОДАМИ" 32 040,00
UAH з ПДВ
24 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕТАЛ» 29 900,00
UAH з ПДВ
29 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 липня 2021 19:10
Електронний підпис
21 липня 2021 19:09
Витяг ПДВ.pdf
21 липня 2021 19:09
Виписка ЄДР.pdf
21 липня 2021 19:09
1.3. Статут ЦУВ.pdf
21 липня 2021 19:09
1.3. ОПИС.PDF
21 липня 2021 19:09
1.1. ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

21 липня 2021 12:49
Статут ТОВ МЕТАЛ.pdf.p7s
21 липня 2021 12:49
Статут ТОВ МЕТАЛ.pdf
21 липня 2021 12:49
Пропозиція.pdf.p7s
21 липня 2021 12:49
Пропозиція.pdf
21 липня 2021 12:49
Витяг з протоколу.pdf.p7s
21 липня 2021 12:49
Витяг з протоколу.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ВІДХОДАМИ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕТАЛ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ВІДХОДАМИ"
#38233759
Переможець 24 000,00
UAH з ПДВ
26 липня 2021 15:22

Документи

26 липня 2021 15:22
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 липня 2021 15:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ВІДХОДАМИ"
#38233759
24 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 липня 2021 15:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 вересня 2022 12:26
Електронний підпис укладений
19 серпня 2021 11:37
Додаткова угода 1 від 19_08_2021 р..pdf зміни до договору
19 серпня 2021 11:36
Електронний підпис укладений
30 липня 2021 13:10
договір № 59/2021І від 30.07.2021 р. укладений
30 липня 2021 13:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовилися за взаємною згодою внести зміни до пункту 2.1. Договору, виклавши його у наступній редакції: «2.1. Ціна цього Договору становить загальну вартість Послуг, отриманих Замовником відповідно до актів наданих послуг протягом строку дії даного Договру, але в цілому не перевищує 23 940,00 грн. (двадцять три тисячі дев’ятсот сорок гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ (20%) – 3990,00 грн.». 2. Сторони домовились за взаємною згодою внести зміни до Договору, виклавши Додаток № 1 до Договору «Вартість послуг» у новій редакції, що є Додатком № 1 до цієї Додаткової угоди. № п/п Найменування відходів, що підлягають утилізації Одиниця виміру Кількість ПДВ* Ціна за одиницю, грн., з ПДВ* Загальна ціна, грн., без ПДВ 1 Відходи і брухт електричних вузлів, оргтехніка кг 900 0,85 5,1 3 825,00 2 Офісні меблі непридатні для використання (стільці офісні, меблі офісні, дерев’яні двері) кг 3750 0,7 4,2 13 125,00 3 Автомобільні шини кг 1500 0,40 2,40 3 000,00 Ціна пропозиції без ПДВ 19 950,00 крім того ПДВ* 3 990,00 Загальна ціна пропозиції з ПДВ* 23 940,00 Цей Додаток є підставою для проведення взаємних розрахунків і платежів між Виконавцем і Замовником.
Номер договору про закупівлю: 59/2021І
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2021 — 31 серпня 2022
Сума оплати за договором: 11 737,34
UAH (в тому числі ПДВ 1 956,22 UAH)