Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Класифікація за ДК 021:2015: 18420000-9 - Аксесуари для одягу (Рукавички медичні нітрилові)
Очікувана вартість
46 000,00 UAH
UA-2021-07-12-000249-b ● 8bc8b14c72ec4fea878e80877e73aa5f
Закупівля без використання електронної системи
COVID-19
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
12 липня 2021
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня" Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02774119 |
Вебсайт: | http://zhodkl.zt.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 12430, Україна , Житомирська обл., Житомирський район, с.Станишівка, шосе Сквирське, 6 |
Контактна особа: |
Клочок Тетяна Василівна +380996667962 010185dzo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18420000-9: Аксесуари для одягу
Закупівля відбувається шляхом оприлюднення звіту про укладений договір відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 530 від 17.03.2020 року, Постанови КМУ «Про деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України» від 20 березня 2020 р. № 225 (в редакції постанови КМУ від 29 березня 2020 року № 248, від 08 квітня 2020 р. № 269, від 13 травня 2020 року № 376 та від 19 червня 2020 року № 509, від 09 вересня 2020 року №817), Порядку проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України для організації та проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України відповідно до затвердженого Переліку постановою КМУ від 20 березня 2020 р. № 225 (в редакції постанови КМУ від 29 березня 2020 року № 248, постанова КМУ від 08 квітня 2020 року №269, постанова КМУ від 13 травня 2020 року №376, постанова КМУ від 19 червня 2020 року №509, постанова КМУ від 09 вересня 2020 року № 817, постанова КМУ від 09 жовтня року 2020 року№922, постанова КМУ від 09 жовтня 2020 року №961, постанова КМУ від 09 жовтня 2020 року №965, постанова КМУ від 28 жовтня 2020 року №1033, постанова КМУ від 16 листопада 2020 року № 1112, постанова КМУ від 2 грудня 2020 року № 1178, постанова КМУ від 25 листопада 2020 № 1201, постанова КМУ від 27 січня 2021 року №54, постанова КМУ від 15 лютого 2021 року №118, постанова КМУ від 31 березня 2021 року №272, постанова КМУ від 14 квітня 2021 року №343, постанова КМУ від 28 квітня 2021 року №440, постанова КМУ від 23.06.21 №640). Кінцевий бенефіціарний власник - Холова Мирослава Курбаналіївна, Україна., Україна, 75011, Херсонська обл., Білозерський р-н, село Благодатне, вул.Харченко, будинок 65. Тип бенефіціарного володіння: Прямий вирішальний вплив Відсоток частки статутного капіталу в юридичній особі або відсоток права голосу в юридичній особі: 100.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 пар
Рукавичка нітрилова з подовженою манжетою (розмір L; S)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12430, Україна, Житомирська область, с. Станишівка, шосе Сквирське, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2021
ДК 021:2015: 18420000-9 — Аксесуари для одягу
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
12 липня 2021 09:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 липня 2021 09:50 |
Протокол_14.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІАМАНТ-ФАРМ" #41404407 |
Переможець |
46 000,00
UAH
|
12 липня 2021 09:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2022 08:46
|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2021 09:59
|
Договір | укладений |
12 липня 2021 09:58
|