Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція мережі зовнішнього освітлення вул. Чіковані (від вул. В'ячеслава Чорновола до вул. Максима Залізняка) в м. Черкаси. ДК 021-2015 (CPV) 45310000-3 Електромонтажні роботи
Очікувана вартість
631 734,80 UAH
UA-2021-07-09-009819-c baa38c9195d74fbf9f00cf04ae07f28c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лоза Ганна Петрівна

+380472377056 lozatender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП електромереж зовнішнього освітлення "Міськсвітло" Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03356849
Місцезнаходження: 18136, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гоголя, буд. 301
Контактна особа: Лоза Ганна Петрівна
+380472377056
lozatender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2021 17:33
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2021 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2021 00:00
Очікувана вартість: 631 734,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 158,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Місцезнаходження замовника: 18015, м. Черкаси, вул. Гоголя, буд. 301. Вид закупівлі: Спрощена закупівля. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі викладені у Додатку №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (додається). Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію – «Ціна». Питома вага критерію 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція мережі зовнішнього освітлення вул. Чіковані (від вул. В'ячеслава Чорновола до вул. Максима Залізняка) в м. Черкаси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Чіковані (від вул. В'ячеслава Чорновола до вул. Максима Залізняка)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету. Розрахунки за виконані Роботи можуть здійснюватися поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт, на підставі Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. КБ-3) та підписаних Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в). Після здійснення приймання закінченого обсягу виконаних Робіт та підписаними Сторонами Довідкою КБ-3 із зазначенням вартості обсягу виконаних Робіт по Об’єкту та Актом КБ-2в на обсяг Робіт по Об’єкту, Замовник проводить розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту протягом 90 (дев’яноста) робочих днів від дати прийняття Об’єкта в експлуатацію Пiсляоплата 90 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2021 17:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2021 17:34
Оголошення реконстр мер зов освітл (вул. Чіковані) 09.07.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕТАБУД-М" 596 543,69
UAH з ПДВ
596 543,69
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 липня 2021 11:43
Електронний підпис
19 липня 2021 11:29
розрахунки.zip
19 липня 2021 11:29
9.4. ALP Декларація 1076.PDF
19 липня 2021 11:29
9.5. ALP Декларація 1077.PDF
19 липня 2021 11:29
89.imd
19 липня 2021 11:29
7.2. Обладнання та МТБ.pdf
19 липня 2021 11:29
4. Деклар. роботи.pdf
19 липня 2021 11:29
9.2. ISO виробника.PDF
19 липня 2021 11:29
9.6 протокол 2021.pdf
19 липня 2021 11:29
6.1 Позитивний відгук.pdf
19 липня 2021 11:29
3.2. Деклар. автовишка.pdf
19 липня 2021 11:29
3.1 Деклар. механізми.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕТАБУД-М"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕТАБУД-М"
#43221923
Переможець 596 543,69
UAH з ПДВ
22 липня 2021 11:51

Документи

22 липня 2021 11:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2021 11:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕТАБУД-М"
#43221923
596 543,69
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 липня 2021 11:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2022 21:05
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2021 18:10
Дод угода 3 до дог 50.pdf зміни до договору
22 жовтня 2021 18:09
Електронний підпис укладений
20 вересня 2021 15:31
дод угода 2 до Договору 50 (Чіковані).pdf зміни до договору
20 вересня 2021 15:19
Електронний підпис укладений
06 серпня 2021 11:08
дод угода 1 до дог 50 (Чіковані).pdf зміни до договору
06 серпня 2021 11:05
Електронний підпис укладений
06 серпня 2021 10:57
договір 50 (Чіковані).pdf укладений
06 серпня 2021 10:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись вимогам до абзацу 9 пункту 2.10 Порядку реєстрації та обліку бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2019 №309, та пунктів 83 і 84 постанови Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року №668 «Про затвердження загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», уклали дану додаткову угоду до Договору №50 від 06.08.2021, про наступне: 1. Пункт 23 «Додатки до Договору» Договору доповнити підпунктом 23.3 у наступній редакції: «23.3. Додаток 3 – План фінансування Робіт». 2. Додаток до Договору №3 «План фінансування Робіт» викласти в редакції, наведеній у Додатку 1 до цієї Додаткової угоди. 3. Інші пункти Договору залишити без змін.
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.5 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», п.17.2 договору підряду №50 від 06.08.2021 (надалі – Договір), уклали додаткову угоду до Договору про наступне: Пункт 3.1. Договору викласти у наступній редакції: «Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначається відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2) і становить 557477,81 грн., у тому числі 20% ПДВ у сумі 92912,97 грн.» Додатки до Договору №1 «Календарний графік виконання Робіт» та №2 «»Договірна ціна з кошторисними розрахунками Підрядника» викласти в редакції, наведеній у Додатку 1,2 до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», п.17.2. договору підряду, уклали додаткову угоду до Договору про наступне: 1. Пункт 2.1. Договору викласти у наступній редакції: «Підрядник при наявності дозвільної документації розпочне виконання Робіт протягом трьох днів з дня передачі йому Замовником фронту робіт та проектної документації і завершить виконання Робіт до 27 грудня 2021 року». 2. Додаток №1 до Договору «Календарний графік виконання Робіт» викласти в редакції, наведеній у Додатку 1 до цієї додаткової угоди. 3. Інші пункти Договору залишити без змін. 4. Керуючись ч.3 ст.631 Цивільного кодексу України, Сторони домовились, що умови цієї додаткової угоди застосовуються до відносин, які виникли між Сторонами з 30 серпня 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 557 477,81
UAH (в тому числі ПДВ 92 912,97 UAH)