Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вершкове масло
Очікувана вартість
155 040,00 UAH
UA-2021-07-09-001570-a ef88cb38b3834946bd6d4d49126b620d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Боднар Ірина Зіновіївна

+380347728093 irynabodnar88@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Долинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 43314923
Місцезнаходження: 77500, Україна , Івано-Франківська обл., Долина, пр. Незалежності,12
Контактна особа: Боднар Ірина Зіновіївна
+380347728093
irynabodnar88@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було оголошено процедури відкритих торгів за номерами UA-2021-06-01-000866-a та UA-2021-06-17-002080-a (ідентифікатори тендеру із системи Prozorro), які були відмінені на підставі подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій. Враховуючи вище наведене, Закупівля для Замовника може бути здійснена на підставі пункту 1 частини 2 статті 40 Закону, а саме якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2021 11:20
Оскарження наміру укласти договір: 20 липня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
850 кг
Вершкове масло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77500, Україна, Івано-Франківська область, Долинська ОТГ, заклади дошкільної освіти Долинської ОТГ, Долинська початкова школа Долинської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару до 10 числа наступного місяця за товар, отриманий з 01 по 30 (31) число попереднього місяця Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

09 липня 2021 11:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кухтій Наталія Василівна
#2598210369
Переможець 155 040,00
UAH з ПДВ
09 липня 2021 11:20

Документи

09 липня 2021 11:20
Електронний підпис
09 липня 2021 11:17
Протокол масло.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2021 11:20

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кухтій Наталія Василівна
#2598210369
155 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 липня 2021 11:20
Електронний підпис
09 липня 2021 11:17
Протокол масло.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 лютого 2022 15:25
Електронний підпис укладений
26 липня 2021 14:22
Додаткова угода 1 (до дог. _256).pdf зміни до договору
26 липня 2021 14:20
Електронний підпис укладений
26 липня 2021 14:06
Договір _256.pdf укладений
26 липня 2021 14:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись рішенням сесії Долинської міської ради від 21.04.2021 №277-9/2021 “Про ведення бухгалтерського обліку навчальними закладами Долинської міської ради Івано-Франківської області” та п.1 ч.5 ст. 41 Закону України “Про публічні закупівлі” зменшити ціну Договору на 16671,36 гривень (шістнадцять тисяч шістсот сімдесят одна гривня 36 копійок) у зв’язку із зменшенням обсягу закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків.
Номер договору про закупівлю: 256
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 138 003,84
UAH (в тому числі ПДВ 23 000,64 UAH)