Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція адміністративної будівлі з прибудовою на вул.Юнацькій, 1 у м.Чернівцях»
Очікувана вартість
421 769,00 UAH
UA-2021-07-08-001018-c 3dc5e9db42c34679bf807ae77e62c2e9
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Гулейчук

+380372524076 v.guleychuk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44327100
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176
Контактна особа: Віталій Гулейчук
+380372524076
v.guleychuk@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2021 09:25
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2021 00:00
Очікувана вартість: 421 769,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 108,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вид забезпечення пропозиції – електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням пропозиції. Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Строк дії забезпечення: не менше 90 днів з дня розкриття пропозицій. Пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам документації, відхиляються Замовником. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною і безумовною та відповідати вимогам постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Реквізити Замовника: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, код за ЄДРПОУ 44327100, місцезнаходження: 58000, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Героїв Майдану,176; р/р № UA108201720355159002001188136, банк - Державна казначейська служба України в м. Києві
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не пізніше дати укладення договору про закупівлю переможець закупівлі зобов'язаний надати забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 відсотків від вартості договору. Вид забезпечення виконання договору: грошова сума, яка перераховується на розрахунковий рахунок Замовника р/р № UA 108201720355159002001188136, Державна казначейська служба України в м. Києві, одержувач: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, код за ЄДРПОУ 44327100. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів після отримання письмового звернення Виконавця у таких випадках: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі». У разі невиконання умов Договору забезпечення не повертається. У разі виконання Виконавцем умов Договору, однак таке виконання було здійснене з порушеннями, у зв’язку з чим до Виконавця було застосовано штрафні санкції, Замовник повертає забезпечення виконання Договору за мінусом суми нарахованих санкцій, якщо вони не були добровільно сплачені Виконавцем

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція адміністративної будівлі з прибудовою на вул.Юнацькій, 1 у м.Чернівцях»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Юнацька, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Платежі в розмірі 95 % здійснюються «Замовником» протягом десяти календарних днів на підставі актів приймання-передачі виконаних робіт, підписаних обома «Сторонами» Пiсляоплата 10 Календарні 95
Iнша подія 5% платежу здійснюється після отримання позитивного експертного звіту на виготовлену проєктно-кошторисну документацію. Пiсляоплата 10 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид забезпечення пропозиції – електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням пропозиції. Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Строк дії забезпечення: не менше 90 днів з дня розкриття пропозицій. Пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам документації, відхиляються Замовником. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною і безумовною та відповідати вимогам постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Реквізити Замовника: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, код за ЄДРПОУ 44327100, місцезнаходження: 58000, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Героїв Майдану,176; р/р № UA108201720355159002001188136, банк - Державна казначейська служба України в м. Києві

Сума забезпечення: 2000 UAH
Форма підтвердження: документ

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Не пізніше дати укладення договору про закупівлю переможець закупівлі зобов'язаний надати забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 відсотків від вартості договору. Вид забезпечення виконання договору: грошова сума, яка перераховується на розрахунковий рахунок Замовника р/р № UA 108201720355159002001188136, Державна казначейська служба України в м. Києві, одержувач: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, код за ЄДРПОУ 44327100. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів після отримання письмового звернення Виконавця у таких випадках: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі». У разі невиконання умов Договору забезпечення не повертається. У разі виконання Виконавцем умов Договору, однак таке виконання було здійснене з порушеннями, у зв’язку з чим до Виконавця було застосовано штрафні санкції, Замовник повертає забезпечення виконання Договору за мінусом суми нарахованих санкцій, якщо вони не були добровільно сплачені Виконавцем
Форма підтвердження: документ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗДЕРЧУК АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ 380 000,00
UAH з ПДВ
380 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

19 липня 2021 18:59
Електронний підпис
19 липня 2021 18:59
13_Договір.pdf
19 липня 2021 18:59
04_Паспортні дані.pdf
19 липня 2021 18:59
01_Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗДЕРЧУК АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗДЕРЧУК АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ
#2943113316
Відхилено 380 000,00
UAH з ПДВ
21 липня 2021 08:50

Документи

21 липня 2021 08:50
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій