Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заміна існуючих лічильників на однофазні багатотарифні лічильники електричної енергії типу НИК 2104 AP2T.1802.MC.11 в м. Жовті Води
Очікувана вартість
352 250,00 UAH
UA-2021-07-08-000800-b 628746c8475a46969b42a7874131a0aa
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петровський Євген Володимирович

380562310393 EPETROVSKII@CEK.DP.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПІДПРИЄМСТВО З ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЕЛЕКТРИЧНИХ МЕРЕЖ "ЦЕНТРАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ"
Код ЄДРПОУ: 31793056
Вебсайт: http://cek.dp.ua
Місцезнаходження: 49008, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Дмитра Кедріна, 28
Контактна особа: Петровський Євген Володимирович
380562310393
EPETROVSKII@CEK.DP.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2021 11:33
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2021 10:00
Початок аукціону: 20 липня 2021 14:12
Очікувана вартість: 352 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 761,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Електронна банківська гарантія
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1750 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Заміна існуючих лічильників на однофазні багатотарифні лічильники електричної енергії типу НИК 2104 AP2T.1802.MC.11 в м. Жовті Води
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Заміна існуючих лічильників на однофазні багатотарифні лічильники електричної енергії типу НИК 2104 AP2T.1802.MC.11 в м. Жовті Води
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата у розмірі 100 % ціни Договору здійснюється протягом 180 банківських днів після повного закінчення Підрядником всіх Робіт, підписання останнього Акта приймання виконаних будівельних робіт Замовником і здачі Об’єкта в експлуатацію. Розрахунок за виконані Роботи Замовник має право здійснити на свій вибір або шляхом перерахування грошових коштів, або шляхом емісії простого векселя (векселів). Вексель (векселі) видаються Замовником на суму фактично виконаних Підрядником Робіт. Номінальна вартість векселя (векселів) не повинна бути більше суми фактично виконаних Робіт. В момент (день) оформлення векселя (векселів) зобов’язання оплатити отримані Роботи у Замовника припиняються та виникає новий обов’язок оплатити вексель (векселі). Вексель (векселі) передаються за актом прийому-передачі. Підрядник зобов’язаний прийняти оформлений вексель (векселі) та підписати акт прийому-передачі. Для проведення оплати Підрядник надає такі документи (з підписом та печаткою): – Акт приймання виконаних будівельних робіт ф.№ КБ-2в – три примірники; – Довідку ф.№ КБ-3 – три примірники; – оформлену виконавчу документацію (при наданні Акту приймання виконаних будівельних робіт, який є підставою для здійснення кінцевих розрахунків). В разі ненадання виконавчої документації Акти приймання виконаних будівельних робіт ф.№ КБ-2в Замовником не приймаються. Пiсляоплата 180 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Електронна банківська гарантія

Сума забезпечення: 1750 UAH
Форма підтвердження: документ
12 липня 2021 13:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2021 13:51
Оголошення Заміна лічильників м. Жовті Води.doc
08 липня 2021 11:32
Проект договору.docx
08 липня 2021 11:32
Технічне завдання.docx
12 липня 2021 13:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2021 11:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2021 13:51
Оголошення Заміна лічильників м. Жовті Води.doc
08 липня 2021 11:32
Оголошення Заміна лічильників м. Жовті Води.doc
08 липня 2021 11:32
Проект договору.docx
08 липня 2021 11:32
Технічне завдання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо подачі документів, що не передбачені чинним законодавством України
Дата подання: 09 липня 2021 11:21
Дата відповіді: 12 липня 2021 13:50
Шановний замовник, роботи, передбачені закупівлею не потребують Діючої ліцензії на будівельну діяльність (з додатком), адже не підпадають під перелік робіт, що потребують її видачі згідно чинного законодавства. Тому просимо внести зміни в тендерну документацію та забрати наступний пункт вимог до учасників: В складі пропозиції учасники повинні надати наступний перелік документів: ..... 9. Діючу ліцензію на будівельну діяльність (з додатком), що дозволяє виконувати види робіт, які є предметом закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Після розгляду запитання Замовник вирішив внести зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме видалити зі складу документів, які повинні надати учасники торгів - п.9 Діючу ліцензію на будівельну діяльність (з додатком), що дозволяє виконувати види робіт, які є предметом закупівлі. Після внесення змін документи будуть оприлюдненні у новій редакції з подальшим подовженням строку подання пропозицій на два робочих дні.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 15 липня 2021 12:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Уповноваженою особою замовника Петровським Є.В. при внесенні змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі було допущено помилку – у вікні «Корегування закупівлі» ним не було подовжено строк прийому пропозицій на два робочі дні.