Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт вул.Білоруської (асфальтна частина) в м. Чернівці
Очікувана вартість
197 348,40 UAH
UA-2021-07-08-000653-c be158743a5004751a96c22f295c2d4c8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Гулейчук

+380372524076 v.guleychuk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44327100
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176
Контактна особа: Віталій Гулейчук
+380372524076
v.guleychuk@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2021 09:03
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2021 00:00
Початок аукціону: 20 липня 2021 12:26
Очікувана вартість: 197 348,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 986,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт вул.Білоруської (асфальтна частина) в м. Чернівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул.Білоруська (асфальтна частина)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, після пред’явлення Виконавцем актів наданих послуг. Замовник протягом 10 (десяти) банківських днів, з дати отримання актів приймання наданих послуг та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України в м. Чернівцях. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби України в м. Чернівцях в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за надані послуги може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів, але не пізніше 31.12.2021р. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Повітродувка
Дата подання: 13 липня 2021 09:29
Дата відповіді: 14 липня 2021 08:37
Доброго дня! Відповідно до п. 9 Додатку 1 до оголошення про спрощену закупівлю однією з вимог щодо наявності відповідного обладнання та матеріально-технічної бази є підтвердження наявності в Учасника повітродувки – не менше однієї. Згідно з технічним завданням (найменування робіт і витрат) та обґрунтування (шифр норми) відсутнє застосування повітродувки
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Під час ямкового ремонту асфальтобетонного покриття доріг здійснюється очищення основи. Оскільки саме повітродувки забезпечують швидке та якісне очищення основи, замовник вважає необхідним наявність в учасника саме такого виду обладнання.
Повітродувка
Дата подання: 13 липня 2021 09:33
Дата відповіді: 14 липня 2021 08:37
Доброго дня! Відповідно до п. 9 Додатку 1 до оголошення про спрощену закупівлю однією з вимог щодо наявності відповідного обладнання та матеріально-технічної бази є підтвердження наявності в Учасника повітродувки – не менше однієї. Згідно з технічним завданням (найменування робіт і витрат) та обґрунтування (шифр норми) відсутнє застосування повітродувки. Просимо Вас роз’яснити дане положення або внести зміни до оголошення про спрощену закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Під час ямкового ремонту асфальтобетонного покриття доріг здійснюється очищення основи. Оскільки саме повітродувки забезпечують швидке та якісне очищення основи, замовник вважає необхідним наявність в учасника саме такого виду обладнання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2021 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП "Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство" 164 662,00
UAH з ПДВ
154 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА-47" 169 012,37
UAH з ПДВ
155 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2021 17:18
Електронний підпис
16 липня 2021 17:17
фреза документ.pdf
16 липня 2021 17:17
Статут.pdf
16 липня 2021 17:17
свідоцтво техніка.pdf
16 липня 2021 17:17
Свідоцтво пдв.pdf
16 липня 2021 17:17
пропозиція.pdf
16 липня 2021 17:17
працівники.pdf
16 липня 2021 17:17
персональні дані.pdf
16 липня 2021 17:17
паспорт іпн оригінал.pdf
16 липня 2021 17:17
опис.pdf
16 липня 2021 17:17
Оборотна відомість.pdf
16 липня 2021 17:17
накази працівники.pdf
16 липня 2021 17:17
код доступу.pdf
16 липня 2021 17:17
захист довкілля.pdf
16 липня 2021 17:17
дф.pdf
16 липня 2021 17:17
Договір.pdf
16 липня 2021 17:17
довідка МТБ.pdf
16 липня 2021 17:17
відомість ресурсів.pdf
16 липня 2021 17:17
Відгук.pdf
16 липня 2021 17:17
Витяг Кошового 41А.pdf
16 липня 2021 17:17
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

18 липня 2021 22:08
Електронний підпис
17 липня 2021 18:15
Електронний підпис
17 липня 2021 18:15
Цінова пропозиція.pdf
17 липня 2021 18:15
Проект договору.pdf
17 липня 2021 18:15
ІД захист довкілля.pdf
17 липня 2021 18:15
Довідка Субпідряд.pdf
17 липня 2021 18:15
Техпаспорт ФОП Дамян.pdf
17 липня 2021 18:15
Звіт 4-ДФ обє'днаний.pdf
17 липня 2021 18:15
Довідка досвід.pdf
17 липня 2021 18:15
Відгук ПП КРОНОС БМ.pdf
17 липня 2021 18:15
СТАТУТ ПМК-47.pdf
17 липня 2021 18:15
ОПИС створення_ПМК-47.pdf
17 липня 2021 18:15
ВИТЯГ ЄП_ПМК-47.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА-47"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство"
#03357562
Переможець 154 900,00
UAH з ПДВ
21 липня 2021 11:05

Документи

21 липня 2021 11:05
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2021 11:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство"
#03357562
154 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 липня 2021 11:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 09:26
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2021 16:21
ДД 1 - Білоруська.PDF зміни до договору
08 вересня 2021 16:17
ДД 1 - Білоруська.PDF зміни до договору
08 вересня 2021 15:57
Електронний підпис укладений
26 липня 2021 11:11
Договір - ПР - Білоруська.PDF укладений
26 липня 2021 11:11

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
07 вересня 2021 11:17
154 497,11 UAH UA718201720344240020000188136
Департамент інфраструктури ЧМР
UA073204780000026006924417902
ЧМКП ШЕП
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договірну ціну викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 154 497,11
UAH (в тому числі ПДВ 25 749,21 UAH)